نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
۰ |
۴
واکنش مهم مربی پرسپولیس به لو رفتن ترکیب تیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید مطهری گفت: موضوع لو رفتن ترکیب در شب قبل از بازی به طور کلی چیز قشنگی نیست. ما به‌عنوان مربی حساسیتی روی آن نداریم ولی درخواست‌مان بود که باشگاه پیگیری کند.

خبرورزشی - در نخستین روزهای فروردین ماه سال جاری بود که یحیی گل محمدی بابت لو رفتن ترکیب پرسپولیس در چند بازی، آشفته شد و به این موضوع اعتراض کرد.

در چند بازی گذشته و به خصوص در بازی این تیم در جام حذفی مقابل مس نوین کرمان، ترکیب اصلی پرسپولیس زودتر از حد مقرر رسانه‌ای شد و مربیان تیم مقابل از چند ساعت قبل می‌دانستند کدام ۱۱ نفر قرار است برای پرسپولیس بازی کنند. این مسئله حساسیت یحیی گل محمدی را در پی داشت و در نهایت مدیریت باشگاه دستور پیگیری را صادر کرد.

سرمربی پرسپولیس به دنبال کسی رفت که اخبار و حاشیه‌های تیمش را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد. گفته می‌شود او تا یک جاهایی هم پیش رفت اما ابراهیم شکوری در مصاحبه‌ای گفت مدیرعامل باشگاه هم برای برخورد با لو رفتن ترکیب تیم، دستور ویژه داده است.

چنان که می‌دانید ترکیب تیم، یکی از خصوصی‌ترین مسائل درون تیمی است و اگر چنین مسئله‌ای لو می‌رود و به بیرون درز پیدا می‌کند یعنی یک عامل نزدیک به باشگاه که از همه چیز خبر دارد به عنوان عنصر نفوذی، کارش را انجام داده است. در هر حال قتی مدیرعامل باشگاه در همین ارتباط دستور تازه ای صادر می‌کند یعنی پرسپولیسی ها هنوز جاسوس واقعی را کشف نکرده‌اند و با این خبرها می‌خواهند به طرف بفهمانند به زودی مچش را می‌گیرند!

حمید مطهری امروز ۱۸ فروردین ماه در بخشی از نشست خبری پیش از دیدار با نساجی درباره لو رفتن ترکیب تیم شب قبل از بازی و پیگیری مدیرعامل تیم در این زمینه گفت: ما سعی کردیم کار خودمان را انجام دهیم. مدیریت باشگاه این مسئله را مدیریت می‌کند. این موضوع به طور کلی چیز قشنگی نیست. خیلی از تیم‌های بزرگ هم ترکیب‌شان مشخص است و اینطور نیست که ترکیب آنها لو رفته باشد. درست است، این مسائل در فوتبال ما وجود ندارد. ما به‌عنوان مربی حساسیتی روی آن نداریم، ولی درخواست‌مان بود که باشگاه پیگیری کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی