نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حسرت آبی‌ها ۹ ساله می‌شود؟/ مجیدی و استقلال در دو قدمی از دست دادن قهرمانی لیگ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روزهای سخت فرهاد و استقلال در پیش است. آیا مجیدی با توجه به بازی‌های سخت باقی مانده استقلال در ادامه فصل می‌تواند امتیازات لازم برای رسیدن به قهرمانی را کسب کند؟

خبرورزشی پرسپولیس دیروز موفق شد تا ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازهای خود اضافه کند و به صدر جدول بازگردد. شاگردان یحیی پیش از سفر به هند جمع امتیازهای خود را به عدد ۴۱ رساندند تا از میانگین امتیاز برای قهرمانی (۲ امتیاز در هر بازی) هم بالاتر قرار بگیرند. پایین تر از سرخ‌ها هم سپاهان با ۴۰ امتیاز از ۱۹ بازی قرار دارد که البته مانند استقلال یک بازی کمتر از پرسپولیس دارد.

آبی‌ها که با بازگشت مجیدی به استقلال امید زیادی داشتند تا به کورش قهرمانی برگردند سر بزنگاه دیدار با پیکان ۲ امتیاز مهم را از دست دادند تا همین ماجرا آنها را از قهرمانی در لیگ برتر دور کند.

با توجه به روند امتیازگیری سپاهان و پرسپولیس تا به اینجای فصل، قهرمان لیگ برتر امسال احتمالا به مجموع امتیازات بالاتر از  عدد ۶۰ خواهد رسید. موضوعی که قهرمانی را برای شاگردان مجیدی سخت وکمی دور از دسترس خواهد کرد.

استقلال تا پایان فصل ۱۱ بازی و ۳۳ امتیاز پیش رو دارد که اگر فرضا تمام امتیازات را کسب کند به عدد ۶۷ خواهد رسید. بنابراین آبی‌ها فرصت چندانی برای بذل و بخشش امتیازات نخواهند داشت.

شاگردان مجیدی با دو شکست در ۱۱ بازی و یا ۳ تساوی و از دست دادن ۶ امتیاز به احتمال فراوان باید با قهرمانی لیگ برتر خداحافظی کنند.

فرهاد برای اینکه به حسرت ۸ ساله آبی‌ها برای قهرمانی پایان بدهد باید از ۱۱ بازی باقی مانده استقلال حتما در ۹ بازی به پیروزی برسد و البته نگاه ویژه‌ای هم به ۳ امتیاز دربی برگشت و بازی استقلال برابر سپاهان در تهران داشته باشد تا تمام امتیازات بازی رو در رو با مدعیان اصلی جام را بگیرد. تنها در این صورت استقلال می‌تواند چشم به قهرمانی لیگ برتر داشته باشد. 

روزهای سخت فرهاد و استقلال در پیش است. آیا مجیدی  با توجه به بازی‌های سخت باقی مانده استقلال در ادامه فصل می تواند امتیازات لازم برای رسیدن به قهرمانی را کسب کند؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    افتخار ده سال اخیر تیم تاژ لایی قایدی بی اخلاق به کنعانی و محرومیت آل کثیر بوده (هر چند محرومیت او کاملا درست بود) و خرس وسط شدن جلوی ازبکها و کیسه گل شدن جلوی اعراب!
    • زلزله6ریشتری قرمز IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      زلزله6ریشتری قرمز رسما اعلام میدارد متن کامل این کامنت متعاقبا به اطلاع عموم مردم خواهد رسید ولی بنده استقلالی شدم و استقلال سرور پیروزیه و تنها فرق من با اون زلزله6ریشتری قرمز فقط یک شیش هست ولی ما تیم دوم پایتخت هستیم و قطعا سرورم استقلال تیم اول پايتخت هست و استقلال قهرمان واقعی آسیاست و پیروزی قهرمان واقعی جام ولایت هست که در این زمینه به عنوان یک شیشتایی اتفاق نظر دارند و در این مورد بعدا صحبت خواهم کرد و اولسان هیوندای هم قهرمان آسیاست و جونیور نگرائو سلام میرسونه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      مهندسی های لیگ برتر فصل 1399-1400:(تا اینجای کار) ================================================================================================ پنالتی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان درست نبود و نهایتا بازی مساوی می شد.(2 امتیاز مهندسی شده) 2- در بازی پرسپولیس و شهر خودرو، میلاد سرلک به علت خطای شدید باید دقیقه 35 بازی که هنوز بازی صفر بر صفر بود اخراج می شد و پرسپولیس با 10 نفره شدن باید 60 دقیقه 10 نفره مقابل ذوب آهن بازی می کرد که باختش حتمی بود.(3 امتیاز مهندسی شده) 3- پرسپولیس به وضوح اعلام کرد مقابل نساجی بازی نمی کنه چون می خواد برای فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنه. در این صورت باید بازی 3 بر صفر به نفع نساجی مازندران می شد دقیقا مثل بازی سوپرجام استقلال و پرسپولیس. اما سازمان لیگ مهندسی شده اینکارو نکرد. (1 امتیاز مهندسی شده).
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4- در بازی استقلال و پرسپولیس، پنالتی واضح دقیقه 10 استقلال گرفته نشد که اگر گرفته می شد استقلال دقیقه 10 دو بر صفر جلو می افتاد و با نتیجه خوبی دربی رو می برد و حتی پرسپولیس چند بازی بعد به حاشیه می رفت.(1 امتیاز مهندسی شده). 5- در بازی پرسپولیس و فولاد، پنالتی فولاد کاملا درست بود چون توپ به بالای بازوی مدافع پرسپولیس خورد و کاملا هند بود اما گل اول پرسپولیس صحیح نبود چون قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به اوت رفت و اوت باید به نفع فولاد گرفته می شد. اما اوت به نفع پرسپولیس گرفته شد و همون توپ رفت و تبدیل به گل شد. (2 امتیاز مهندسی شده). 6- گل اول پرسپولیس مقابل ماشین سازی کاملا آفساید بود.(2 امتیاز مهندسی شده). 7- دو تا گل پرسپولیس مقابل نساجی مازندران آفساید بود. (2 امتیاز مهندسی شده). می بینید 13 امتیاز مهندسی شده تا اینجای بازی ها به صورت زیرکانه ای به پرسپولیس هدیه داده شد و شما اگه این 13 امتیاز رو از پرسپولیس کم کنید رتبه واقعی پرسپولیس در جدول دستتون میاد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      پوکر مهندسی شده و این فصل هم گلات مهندسی شده. تبریک ویژه به بابا مسعود و کمیته داوران و عوامل دست نشانده
    • برد مهندسی شده مقایل نساجی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      در صحنه گل اول، در موقع سانتر ترابی، 3 بازیکن پرسپولیس که نزدیک به هم بودند در آفساید بودند و کمک داور باید پرچمش رو به نشانه آفساید بالا می برد چون صجنه طوری نبود که کمک داور منتظر بمونه ببینه کی ضربه رو می زنه به این خاطر که بازیکن ها به هم نزدیک بودند و دروازه بان نمی تونست مهاجمی که در آفساید نیست رو تشخیص بده. دقیقا هم دیدید وقتی کنعانی زادگانی که در آفساید بود پاشو برای زدن توپ آورد، دروازه بان به حساب اینکه توپ رو می زنه ایستاد و در نتیجه نتونست توپ رو بگیره. کنعانی زادگانی که در آفساید بود در گرفتن توپ توسط دروازه بان و در تشخیص دروازه بان اختلال ایجاد کرد و کاملا گل اول پرسپولیس آفساید بود. در صحنه گل دوم دقیقا به پای راست امید علیشاه و به پای راست عیسی آل کثیر نگاه کنید پای راست عیسی آل کثیر موقع ارسال توپ تو آفساید بود.باز هم 3 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس. مجموع امتیازات مهندسی شده به پرسپولیس تا الان 13 امتیاز. این 13 امتیاز کم بشه جایگاه واقعی پرسپولیس مشخص می شه. 3 امتیاز مهندسی شده روحیه بخش و با گل آفساید به عیسی آل کثیر هم روحیه دادن برای لیگ قهرمانان آسیا.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      4 امتیاز مهندسی شده در بازی پرسپولیس و نساجی. بازی رفت پرسپولیسی ها و یحیی گلمحمدی گفتند ما به هیچ عنوان با نساجی بازی نمی کنیم ولی به جای 3 بر صفر کردن بازی، اونو لغو کردند و بالاخره 1 امتیاز از نساجی گرفتند و بازی برگشت هم با دو گل آفساید 3 امتیاز بازی رو گرفتند. در حالی که باید برعکس این می شد. اگه بازی رفت رو 3 بر صفر به نقع نساجی می زدن و این دو تا گل آفساید رو در بازی برگشت برای پرسپولیس نمی گرفتند این نساجی بود که از این دو بازی 4 امتیاز گرفته بود. لنگیا دائم میگن ما با قدرت خودمون قهرمان لیگ میشیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      قهرمانی های مهندسی شده بی ارزش که دیگه این حرفا رو نداره. استقلال برای بازی سوپرجام چند هفته مهلت خواست اما 3 روز قبل بازی، نتیجه رو 3 بر صفر به نفع پرسپولیس زدن که خنده دار بود. فصل پیش بازی پرسپولیس و سپاهان به دلیل تاخیر 30 دقیقه سپاهان 3 بر صفر به نفع پرسپولیس شد و افشین پیروانی گفت ما بعد از 30 دقیقه دیگه بازی نمی کنیم. اونجا اختلاف 4 امتیازی رو با یک حرکت مهندسی شده به 10 امتیاز رسوندن در بازی 6 امتیازی دو تیم در کورس قهرمانی. اما امسال سهیل مهدی دست نشانده بابا مسعود گفت سوپرجام 5 آبان برگزار می شه اما چون بازیکنان پرسپولیس آماده نبودند و پرسپولیس مشکل مدیریتی داشت بازی رو برگزار نکردند تا نکنه تراکتورسازی قهرمان سوپرجام بشه. باید بازی 3 بر صفر به نفع تراکتورسازی می شد. در بازی رفت پرسپولیس و نساجی، پرسپولیسی ها و یحیی گلمحمدی گفتند ما به هیچ عنوان بازی نمی کنیم و باید بازی 3 بر صفر بهنفع نساجی مازندران می شد اما به جای 3 بر صفر کردن بازی رو لغو کردند. این سیرکی که اسمش رو گذاشتید لیگ برتر رو جمع کنید و به این مسخره بازی ها پایان بدید.
  • شاهین IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    اشکال نداره با حسرت 9 ساله پرسپولیس یر به یر میشه
    • شمسعلی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
      یر به یر؟!! اول برو معنیشو یاد بگیر ! مگه تو اون نه سال که پرسپولیس قهرمان نشد، چند بار تیم ما قهرمان شد؟!
  • آرمانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    تااومدن مموتی البته ن از نوع فکریش از نوع هاله نور وضع ب همین شکله ی تیم حکومتی ک آمار گویا هست هر کسی شک داره العان سرچ کنه تعداد قهرمانی ها لیگ این تیم قبل از احمدی نژاد و تعداد قهرمانی ها در 8 سال دولت پاکدستان
  • کیسه تیم مظلوم حکومتی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    در این که کیسه برا سلامتیش ورزش می‌کنه شکی نیست ... ولی یه بار امتحان کنید اگه جواب نگرفتی باز از در و دیوار و وزیر و حکومت ناراضی باشید ... فقط یه فصل به جای اعتراض به داور و وزیر و حکومت و مهندسی از بازیکن های که حرفه ای پول میگیرن ولی حرفه ای بازی نمیکنن اعتراض کنید اونا رو تحت فشار بذارید که مثل بازیکنای پرسپولیس سرشون رو جلوی توپ و دروازه بذارن به اونا اعتراض کنید که باغیرت بازی کنند اگه نتیجه نگرفتیم باز برگردیم بگین تیم حکومتی وزیر پرسپولیسی لیگ مهندسی ...با اون همه بازیکن جلو پیکان مساوی می‌کنه تازه اگه پنالتی پیکان رو گرفته بود داور باخته بود به جای اعتراض به بازیکنا اومدن از وزیر و مهندس حرف میزنن
  • شاهین IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    افتخارات لنگ در زمان سلطان مسعود قرمزی 4 سال 4 جام از 96 تا 99 قبلش از سال 1346 تا 1396 یعنی 50 سال 9 جام.. سرورتون تاج از سال 1346 تا 1400 یعنی 54 سال 8جام عاقلان دانند کدوم جامها بوداره............. .ا
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    ادمین کامنتهای معمولی هم حذف می کنی چرا
  • 6و6 IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    جوونم چ حالی داد قهرمانیهای توی این 4 سال . انشالله این قهرمانیها دهها سال ادامه داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی