نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نرفتن استقلال به آبادان تصمیم درستی بود/ انتخاب سرپرست جدید تیم ملی جای سوال دارد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق تیم فوتبال ایران و باشگاه استقلال گفت: تصمیم برای بازی نکردن استقلال در آبادان درست بود چون چند بازیکن به کرونا مبتلا شده بودند و استرس این موضوع به تیم تزریق شده بود.

خبرورزشی - بیژن طاهری در خصوص اینکه آیا از نظر وی اگر استقلال در آبادان قبل از شرکت در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نفت آبادان بازی می‌کرد در شرایط مسابقه قرار می‌گرفت یا خیر، اظهار داشت: به نظر من تصمیم برای بازی نکردن استقلال در آبادان درست بود به این خاطر که چند بازیکن استقلال به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و این استرس به مجموعه تیم تزریق شده بود. وقتی هم بازیکنان کرونایی برگشتند شرایط قبل را نداشتند درست مثل قایدی که دیدید قایدی همیشگی نبود. به اعتقاد من  نرفتن استقلال به آبادان تصمیم درستی بود و حالا می‌توانند با تمام قوا مهیای بازی‌های آسیایی شوند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص انتخاب مجتبی خورشیدی به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با انتقادات کارشناسان مواجه شده است، عنوان کرد: من برای مجتبی خورشیدی احترام زیادی قائل هستم البته او را به عنوان یک مربی می‌شناسم اما در کشوری که این همه بازیکنان پرافتخار دارد می‌شد فرد دیگری را انتخاب کرد. مثلاً اگر علی دایی روی نیمکت تیم ملی بنشیند قطعاً با این که بیژن طاهری روی نیمکت تیم ملی باشد از لحاظ اعتبار خیلی فرق دارد. شاید به خاطر همین است که این انتخاب جای سؤال دارد. ما خیلی از بازیکنان سابق تیم ملی را داریم که به زبان انگلیسی و امور بین‌المللی آشنا هستند که می‌توانستند انتخاب شوند اما در نهایت فدراسیون چنین تصمیمی گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    چرا پرسپولیس بازی کرد بس. ببین تیمه بزرگه استقلال به کجا رسیده که علکی لیگه قهرمانانو بهونه میکنه نمیره بازی کنه .مگه پرسپولیس تو اسیا بازی نداره پس چرا بازی کرد.تیمایه اینگلیسی که سه روز یبار بازی میکنن چرا بهونه نمیگیرن یه کم یاد بگیریم از اونا. بهونه نیاریم واسه بازی کردن
  • فری عشقی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    فرق تیم بزرگ پرسپولیس با تیم کوچیک نادی الستقلال (کیسه ) در این که پرسپولیس بزرگ از هیچ بازی نمیرسه و همیشه آماده مبارزه هست اما تیم کیسه همیشه دنبال بهونه میگرده تا فرار کنه به ترکیه فرار کنه به کیش فرار کنه به عربستان این تیم همش در حال فراره یکی بگیرد.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
    وضعیت شمال کشور قرمز پلاسه،شعبه دوم کاج با ده پانزده تا کرونایی با پرسپولیس کبیر بازی کرد و هیچ حرفی از لغو بازی نزد چون فقط کیسه کشا باید سالم برسن به بازیهای آسیایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی