نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رئال‌مادرید ۲ - بارسلونا یک/ دبل ال‌کلاسیکو و صدرنشینی کهکشانی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برد باارزش رئال‌مادرید مقابل بارسلونا در ال‌کلاسیکو باعث شد این تیم در لالیگای اسپانیا صدرنشین شود.

خبرورزشی - ال‌کلاسیکوی شماره ۲۴۶ امشب در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار شد و رئال‌مادرید موفق شد با برتری ۲ بریک مقابل بارسلونا دبل کند.

ببینید:

نیمه نخست نیمه رئال‌مادرید بود. شاگردان زیدان با نمایشی حساب‌شده به نتیجه‌ای که می‌خواستند رسیدند. دقیقه ۱۳ ارسال واسکس را بنزما با ضربه‌ای زیبا تبدیل به گل نخست کرد. دقیقه ۲۸ هم ضربه ایستگاهی کروس ابتدا به دِست و سپس به آلبا برخورد کرد تا به درون دروازه برود. والورده هم فرصت بسیار خوبی داشت که تیر دروازه را به لرزه درآورد.

بارسلونا در دقایق پایانی کمی روی دروازه رئال فشار آورد و یک ضربه هم به تیر دروازه زد، اما این نیمه با برتری ۲ گله رئال به پایان رسید.

شادی گل کروس در ال کلاسیکو

دقیقه ۶۰ سرانجام بارسا به گل رسید. ارسال آلبا با ضربه نهایی مینگسا بازیکن جوان کاتالان‌ها به قعر دروازه رفت و فاصله را کمتر کرد. در ادامه هم بازی تقریباً یک‌گله دنبال شد و بارسا موقعیت‌های پرشماری ایجاد کرد، اما موفق نشد دروازه رئال را برای مرتبه دوم باز کند و شکست را پذیرفت.

شادی گل مینگسا در ال کلاسیکو

رئال پس از ۱۳ سال در لالیگا بارسا را دبل کرد و با ۶۶ امتیاز به صدر جدول لالیگا رفت. بارسلونا هم ۶۵ امتیازی باقی ماند و به رده سوم سقوط کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    عجب بازی بود جذابیت و هیجانش و کارت قرمز و.... بکنار فقط فاز اون دسته از دوستانی که دربی دوزاری تهران رو با این بازی بیننده ملیاردی داشت نمی فهمم
  • اشکان IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    نگه داشتن مسی در بارسلونا وقتی دلش با تیم نیست اشتباه است، اگر مهاجمان رئال دقت بیشتری در بازی نشون میدادن نتیجه ای بهتر در بازی رقم میزدن در صورتی که شدت بارش باران رو کیفیت بازیکنان تیم رئال کاملا مشهود بود
  • سید پرسپولیسی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    هر دو بازی با کمک های ویژه داوری ... دیشب دو پنالتی گرفته نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی