نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
لمپارد سکوت خود را شکست/ باورم نمی‌شد در آن زمان از چلسی اخراج شوم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرانک لمپارد ۳ ماه بعد از اخراج از چلسی می‌گوید هنوز هم باورش نمی‌شود که در آن مقطع از مربیگری تیم محبوبش کنار گذاشته شده است.

خبرورزشی - فرانک لمپارد سرمربی سابق چلسی که در ماه ژانویه از این تیم اخراج شد، بعد از مدت‌ها سکوت خود را در این مورد شکست. اوایل سال ۲۰۲۱ بود که چلسی تصمیم گرفت با ستاره سابق خود که این بار در قامت سرمربی روی نیمکت نشسته بود خداحافظی کند، در آن زمان دو طرف با انتشار بیانیه‌ای بدون سر و صدا به همکاری خود پایان دادند و خود لمپارد نیز در این مورد حرفی نزد. 

اما حالا هافبک سابق آبی‌ها در این مورد صحبت و تأکید کرده در زمانی غیر قابل باور از این تیم اخراج شده است. او البته از اینکه این شانس برایش مهیا شد که به عنوان نفر اول روی نیمکت چلسی بنشیند خوشحال و قدردان مدیران این باشگاه است. 

فرانکی تابستان ۲۰۱۹ به عنوان مربی چلسی انتخاب شد و زمانی که از این تیم اخراج شد، باشگاه در بیانیه خود گفت نتایجی که این مربی به دست‌ آورده طبق انتظارات نبوده است. چلسی در زمان لمپارد حدود ۲۰۰ میلیون پوند خرج خرید بازیکنان کرد اما در هشت بازی خود در رقابت‌های این فصل پنج شکست را متحمل شد و همین موضوع باعث شد کاسه صبر رومن آبراموویچ مالک روس باشگاه لبریز شود. 

لمپارد حالا در مورد این اخراج می‌گوید: «من قطعاً سپاسگزار هستم بابت فرصتی که برای سرمربیگری چلسی در اختیار من قرار گرفت.» او در گفت‌وگوی اخیر خود گفته: «اخراجم در زمانی غیر قابل باور برای من، رخ داد. همه می‌دانند که من چه احساسی در مورد باشگاه خودم دارم. فوتبال همه زندگی من است، ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی. قطعاً هیچ‌کس دوست ندارد که شغل خود را از دست بدهد اما وقتی شما وارد حرفه مربیگری می‌شوید مهم نیست که چقدر احساس خوبی به شغلتان دارید، بلکه فقط نتایج مهم است و هر لحظه ممکن است شغل خود را از دست بدهید.»

او البته در مورد مزایای بیکار بودن هم حرف می‌زند: «این اتفاق به من این فرصت را داده که زمان بیشتری در خانه باشم. اینکه در کنار خانواده‌ام زمان را بگذرانم عالی است. من طی شش هفته اخیر موقعیت‌هایی داشته‌ام که به مربیگری برگردم اما به نظرم موقعیت‌های مناسبی برای من نبوده‌اند یا دست‌کم برای زمان فعلی موقعیت مناسبی نبودند.»

لمپارد البته از اینکه در دوره عجیبی از فوتبال، سرمربی چلسی شد هم ناراحت است، دوره‌ای که در آن تماشاگران حق حضور در ورزشگاه‌ها را داشتند و معقتد است اگر چلسی هواداران خود را در کنارش داشت شاید اوضاع برای او طور دیگری پیش می‌رفت: «از زمانی که بازی‌ها از سر گرفته تا وقتی من اخراج شدم، دیگر تماشاگری در ورزشگاه نبود. من قطعاً دلم برای آنها تنگ شده بود و شاید اگر آنها بودند اتفاقات بهتری رخ می‌داد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی