نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
دعوت دبیر از لالوویچ برای حضور در ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون کشتی، جلسه‌ای دو ساعته با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در مورد مسائل مختلف برگزار کرد.

خبرورزشی - علیرضا دبیر در جلسه با لالوویچ پیرامون حمایت از حمید سوریان در انتخابات هیات‌رییسه اتحادیه‌ جهانی ‌کشتی و عباس جدیدی در انتخابات شورای‌ کشتی‌ آسیا برای دبیرکلی قاره‌کهن، همچنین کارهای انجام شده در ایام کرونا و برنامه‌های پیشِ‌روی فدراسیون‌ کشتی ‌ایران و UWW رایزنی و گفتگو کردند.

رئیس فدراسیون ‌کشتی کشورمان که با عصای زیربغل زاهی قزاقستان شده، گزارشی از عملکرد فدراسیون ‌کشتی در ۲۰ ماه گذشته ارائه و پیرامون نمایندگان ایران برای کسب کرسی‌های آسیایی و جهانی رایزنی کرد. علیرضا دبیر با بیان اینکه می‌خواهد از ظرفیت تمام قهرمانان‌المپیک‌وجهان در فدراسیون‌کشتی استفاده کند به لاوویچ گفت: قرار نیست در تمام پست‌ها حضور داشته باشم، خواسته‌ام این است که قهرمانان بزرگ کشورمان، قسمتی از کار را بر عهده بگیرند و به‌همین منظور عباس جدیدی را به‌عنوان کاندیدای شورای آسیا و پست دبیرکلی معرفی کرده‌ایم. برای خودم چیزی نمی‌خواهم، تمام تلاشم این است بتوانم در راستای اعتلای ورزش‌ملی کشورم گام بردارم و حمایت کامل خود را از جدیدی به‌عنوان فردی کاربلد و مدیر برای حضور در شورای‌کشتی‌آسیا اعلام می‌کنم.

دبیر همچنین با حمایت از کاندیداتوری حمید سوریان برای عضویت در هیات‌رییسه اتحادیه‌جهانی‌کشتی تصریح کرد: سوریان بسیار با انگیزه است و دراین مدت در پست نایب‌رئیسی فدراسیون در کارهای اجرایی به کشتی ایران کمک کرده و قطعا همانطور که در دوران قهرمانی فردی بسیار سخت‌کوش و تأثیرگذار بود، می‌تواند برای اتحادیه‌جهانی نیز مثمرثمر باشد.

رئیس فدراسیون‌کشتی کشورمان همچنین به لالوویچ گفت: طبق قولی که به شما داده بودم بدهی‌های معوق فدراسیون را پرداخت کردم و تیم‌های ایران نیز در رقابت‌های اتحادیه‌ جهانی حضوری پر رنگ داشتند. 

لالوویچ نیز دراین جلسه با اشاره به قدمت و جایگاه کشتی ایران درجهان، از عملکرد کشتی‌گیران ایرانی در میادین مختلف تمجید کرد و ایران را یکی‌از کشورهای تأثیرگذار در کشتی‌جهان دانست.

در پایان این جلسه، رئیس ‌فدراسیون ‌کشتی کشورمان از رئیس اتحادیه ‌جهانی ‌کشتی برای حضور در مراسم افتتاح خانه ‌کشتی شهید صدرزاده به ‌عنوان یکی ‌از بزرگترین کمپ‌های تمرینی ورزشی جهان که دراردیبهشت‌ماه سال جاری انجام می‌شود، دعوت کرد که رئیس‌اتحادیه‌جهانی نیز قول داد اگر در تاریخ مدنظر جلسه‌ای با IOC نداشته باشد به ایران سفر می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی