نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علی دایی: پیشنهاد اورتون را رد کردم/ پرسپولیس مردمی است نه حکومتی/ هیچ تیمی در آسیا توان ایستادگی برابر پرسپولیس را ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی عاشق کار در کنار مستطیل سبز است. تنها در این شرایط است که می‌تواند خاطرات خوش روزهای بازیگری خود را دوباره به تعبیری زنده نگاه دارد.

خبرورزشی - روزهایی که با به ثمر رساندن ۱۰۹ گل ملی نام وی را به عنوان آقای‌گل ایرانی جهان فوتبال ثبت کرد. رکوردی که شاید پس از ۱۶ سال در سال ۱۴۰۰ به نام بازیکن دیگری ثبت شود.

شهریار فوتبال ایران به نظر دل‌آزرده از رفتارها و فضایb کنونی فوتبال ایران، خیال بازگشت به امر مربیگری در کشورمان را ندارد. هرچند خود او دلایل قابل قبول دیگری را برای اخذ این تصمیم ذکر می‌کند.

آقای‌گل جهان فوتبال که این روزها کریستیانو رونالدو تلاش دارد رکورد دو دهه قبلش را بشکند، در گپ و گفتی از پرسپولیس، تیم‌ملی، اورتون و ... صحبت کرده برگزیده این گفت و گو را به اتفاق می‌خوانید.

* هیچ تیمی در آسیا توان ایستادگی برابر پرسپولیس را ندارد

* سیدجلال ستون پرسپولیس است و اگر بخواهد هنوز می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند

* پرسپولیس یک سر و گردن از تمام تیم‌های لیگ‌برتر بالاتر است

* پرسپولیس یک تیم مردمی است نه تیم حکومتی

* پیشنهاد اورتون پست مدیریتی بود، نپذیرفتم

* به مربیگری در ایران فکر نمی‌کنم،شرایطش باشد خارج از ایران

* از کسی در فوتبال ایران دل‌آزرده نیستم

* حمایتم از هیچ کاندیدی تأثیری در انتخابات فدراسیون فوتبال نداشت

* برابر مشکلات فوتبال به تنهایی ایستادم و تاوانش را هم به تنهایی دادم

* افتخار می‌کنم چهره‌های مستعدی به فوتبال باشگاهی و ملی و اروپا معرفی کرده‌ام

* به خاطر طارمی و نوراللهی مورد انتقاد پیشکسوتان قرار گرفتم

* سایپا با هدایت من هیچ‌وقت کاندید سقوط نبود

* با امکاناتی که داریم باید خواب میزبانی تورنمنت‌های ملی و باشگاهی آسیایی را ببینیم

* ایران یک سر و گردن از رقبای آسیایی خود بالاتر است

* کسی جواب‌گوی پولی که از بیت‌المال بابت ویلموتس رفت نیست

* آرزو دارم روزی مثل برزیل در تمام اروپا لژیونر داشته باشیم

* پیشنهاد اورتون پست مدیریتی بود، نپذیرفتم

منبع: تابناک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    طلبی از پرسپولیس که نمانده. فکر کنم صاف شده.. شما را بخیر ما را به سلامت...
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    قابل توجه اونایی که وقتی خاطره تعریف میکنند میگن یبار به دایی سلام کردیم جواب سلاممون رو داد پس دایی عستقلالیه!خخخ خخخ پرسپولیس بهترین تیم مردمی ایران اسیا ودنیاست.حالا هی بعضیا به همه جاشون فشار بیارن بلکه بتونند از قبل دایی خودشون رو یه چند روزی نشون بدن مردم اونا رو هم ببینند!!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      کم تر اشک الدوجرخه چه ها را در آور با این کامنت های کیسه سوزت دوست عزیز اشک الدوچرخه چی در آمد این قدر کامتت کیس ه سوز گذاشتی برادر عزیز . علی دایی شلنگ رو روی الدوچرخه چی ها گرفت کیسه کشا ۱ روز خوشحال بودن از اینکه علی دایی گفته زمانی که ۳ سالم بوده طرفدار الدوچرخه بودم ولی این خوشحال دوامی نداشت
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    جونم علی دایی الدوچرخه سوز
  • Amir perspolisi GB ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    جونم پیشکسوت دوس داشتنی و بین المللی پرسپولیس که خیلیا میخوان به زور و هوچی گری تورو از ما پرسپولیسیا بگیرن اما زهی خیال باطل ❤❤❤❤ هنوز مصاحبه ی دو سال پیش بعد از بازی که جنجالی شد جلو چشمامه که گفتی هیچکس از من و محمد برادرم پرسپولیسی تر نیست اما الان آقایون حرف از تعصب به پرسپولیس میزنن و با بزن بهادر شدن ❤
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      دادش کم پیدایی. هنوز کامنت های شما و کاربر تیر غیب و میلاد آتش نشان بندر زمان مسابقات آسیایی از یادم نرفته . ساوالان واقعی هم کامنت های کیسه سوز زیادی می گذاشت حیف شد از سایت رفت . جناب امیر پرسپولیسی کامنت های کیسه سازی می گذاشتی مثل قبلا کامنت بگذار
    • Amir perspolisi IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      فدات بشم داداشم ❤❤❤❤ همیشه کامنتاتو میخونم و کیف میکنم‌ از منطق و ادبت ❤ آخ یادش بخیر چه شب های رویایی و قشنگی بود، پرسپولیس با عیسی به صغیر و کبیر رحم نمیکردن و خودمون کیف میکردیم ❤ دلم برا تیرغیب،میلاد،حاتم،معین،رضا،ناشناس... تنگ شده، درست از زمانیکه خبرورزشی سایت رو آپدیت کرد دیگه از هم پاشیدیم!!! امیداورم همتون سلامت و خوشحال باشین ❤
  • ناشناس IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    آقای دایی، لقب حکومتی انگ نیست. حقیقته
    • سرخرگ IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      البته برای استقلال کاملا همینطوره. همه این دو تیم رو میشناسن و می دونن ماهیت استقلال حکومتی بودنشه و پرسپولیس مردمی بودنش
  • شمسعلی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    ای بابا دلمون دو روز خوش بود که در دو سالگی استقلالی بودی
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    آقای علی دایی باز جو زده شده ... علی آقا پرده افتاده و آب و آبرو ریخته ... دم خروس بیرون زده و کلید حکومتی بودن لنگ برای آنها در سالهای اخیر قهرمانی های رانتی و جعلی و مهندسی شده به ارمغان آورده ...غار نشین های سابق که دائما سجده شکر بقا بجا می آوردند حالا راه فرودگاه امام را با غروری کاذب و برگرفته از کلید حکومتی طی می کنند ...لنگی ها پس از هر بار قهرمانی سایر تیمها (بخصوص سپاهان که در قهرمانی هتریک کرد)انگ حکومتی و مافیایی بودن می چسباندند حالا خود دائما در حال حاشا کردن هستند زیرا دستشان رو شده و پوشالی بودن آنها بر همگان واضح و مبرهن شده ...البته که طرفداران آن نمی فهمند و فقط منافع خود را در نظر می گیرند ...میمون هم بچه خود را بسیار زیبا می پندارد...ظلمی که لنگی های حکومتی در این ۸ سال بر فوتبال باشگاهی و ملی کردند در تاریخ ثبت خواهد شد...دوران سیاه فوتبال ایران در این ۸ سال تکمیل شد...فوتبالی که دائما رانتی وار و با احکام حکومتی تیم "خاص" "سوگولی حکومت" را فرمایشی و مصلحتی و البته جعلی و ننگین قهرمان می کند داغ حکومتی بودن بر پیشانی لنگیهاست حالا از کله سحر تا بوق سگ تکذیب کنند!
  • اس اس 2ستاره IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    اقای دایی خداراشکر شما اسطوره اید وبا فهم بالا .اخه تا چیزکی نباشد مردم نگویند چیزها درحکومتی بودن لنگ ومردمی نبودن این تیم شکی نیست چیزی که توی این چندسال برهمه ثابت شده است چه طوره به هیچ تیمی انگ حکومتی زده نمیشود الا تیم لنگ .تیمی که تاچندسال پیش حتی درحد مدعی قهرمانی هم نبود وتوی اسیا زنگ تفریح تیمها بود به یکباره 180درجه تغییر کنه واین چیزی نیست جز حمایت تمام قد وزیر وداوریها وتضعیف کردن رقبا
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    دیروز که گفتی استقلالی هستی و ما تاجی ها کلی شعف کردیم حالا آرزوی موفقیتت واسه لنگی هاست؟؟دیگه دوست ندارم
  • چوپان دروغگو IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    چند روز پیش استقلالی بودن علی دایی علنی شد و تحت فشار قرار گرفت و برای جلوگیری از حمله زامبی های قرمز مجبور به پاچه خواری شده است کاشکی کمی راستگو و درستکار باشیم فوتبال ارزش اینهمه ناپاکی را ندارد تا وقتی لنگیها قهرمان شوند همه چیز گل و بلبل است و سایرین الکی غر غر می کنند همینکه لنگی های حکومتی ۲ باخت بیاورند زمین و زمان را بهم می دوزند هوچیگری پرخاشگری توهم و دوپینگ در این تیم نهادینه است تیمیکه بنیان و ریشه ندارد آیا اگر تراکتور سپاهان استقلال فولاد و ذوب ۴ سال اینگونه با حمایتهای حکومتی جعل قرارداد بازیکنان غیر مجاز و تخلفات بسیار قهرمان می شدند لنگیهای حکومتی ساکت می نشستند؟
  • استقلال کبیر = افتخار- اصالت - قدمت IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    هنوز ۲۴ ساعت از مصاحبه قبلی علی دایی که گفت استقلالی ام نگذشته است که بلافاصله این مصاحبه رو انجام داده م متاسفانه ببینید این مافیای لنگ حکومتی چقدر به این بنده خدا رو آماج انتقاد و حمله قراردادن تا بخا حدودی فتیله موج انتقادات و مخالفت ها را کاهش بدهد..ببیتید این مافیای لنگ حکومتی جه قدرتی داره..!!
  • مافیای لنگ (رسانه ،رانت ،پول وقدرت) IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    لنگی ها باید واقعیت رو بپذیرند ؛علی دایی و علی کریمی و احمد عابدزاده همگی در گذشته استقلالی بودند و این بازیکنان فقط و فقط بخاطراینکه دیده شوند و چون ارکان و شاکله فوتبال ایران ، امکانات ، پول ، زمین تمرین ، منابع دولتی ،رانت و نفوذ در دستگاههای دولتی ، برخورداری از بهترین اردوهای داخل وخارجی ، برخورداری از رسانه بویژه صدا وسیما و...... در اختیار مافیای لنگ است و مهم تر اینکه این بازیکنان از طریق مافیای لنگ زودتر به تیم ملی دعوت می شوند و بعد به اروپا ترانسفر میشن بنابراین مجبور هستن برای آینده و امرار معاش خود و خانواده شون به تیم لنگ بروند. علی پروین زمانی که مربی تیم ملی بود به علی دایی گفته بود اگر میخای تیم ملی دعوتت کنم باید اول به تیم لنگ بری ..!! چهل سال است که فوتبال ایران با این شرایط اداره می شود و لنگی های هوچی گر دل شون خوشه که جام می گیرن..!!
  • اسطوره های قرمز ولی آبی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    علی آقای استقلالی رو اینقدر لای گیره نذارین و هی ازش نخواین در مورد پرسپولیس نظر بده چی بگه بنده خدا بگه این تیم دولت نشان شده ؟بگه هی جام ناپاک بهش میدن ؟ چرا توی رودر وایسی قرارش میدین ؟!!!
  • عبدل آبدوغ IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    منم پیشنهاد مجچستر یونایتد را رد کردم
  • ویتوریا IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    آقای دایی خواب نما شده بیچاره ، هیچ تیمی جلوی پرسپولیس نمیتونه بایسته؟ حتما تو فینال اسیا که هنوز یه سال از ابرو ریزیشون نگذشته خبر ندارید. حتما این پرسپولیس بوده که تیم کره ای رو برده ؟ نکنه پرسپولیس قهرمان شده آقای دایی؟
  • فری عشقی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    آهی آهی آهی... بدو بدو بدو.. این ور بازار !!!! اسطوره دارم تاپ در حد جهانی.، برای تیم های بدبخت و بی اسطوره!!! 1-علی آقا کریمی جادوگر (توپ طلای آسیا ) 2-آقا کریم باقری (توپ طلای آسیا ) 3-احمد رضا عابدزاده(عقاب آسیا ) 4-علی دایی آقای گل جهان 5-مهدی مهدوی کیا (توپ طلا آسیا )... خونه دار رو بچه دار (کیسه) رو وردارو بیاررر
  • غلام بوقی IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    شما کیسه ها چرا اینقد بدبختین آخه یکم به خودتون و داشته هاتون اهمیت بدین بابا بگین کدوم یکی از اسطوره ارو میخاین بدین بهتون؟ علی کریمی و یا علی دایی و یا کریم باقری و یا مهدوی کیا..... کدوم رو میخای بگین بدیم بهتون همه این ها ما شما فقط یه چیزی کیسه های عربستانی اصالت و بزرگ بودن خریدنی نیست !!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    منم پیشنهاد رئال را رد کردم جناب علی دایی یادته جلوی عربستان در تهران کیسه گل شدی و در سالی که راحت ترین شکل ممکن می شد جام جهانی رفت روی عدم توانایی جنابعالی کره شمالی جام جهانی رفت!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی