۵
دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
۵ |
۰
تمجید روزنامه پرتغالی از دو پرسپولیسی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه JM پرتغال در بخش ورزشی خود با تعریف از ایرانی های ماریتیمو نوشت که آنها فشار را از روی این تیم برداشته‌اند.

خبرورزشی - تیم ماریتیمو در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه خانگی خود، به مصاف فارنسی رفت. با توجه به حضور دو تیم در رده‌های شانزدهم و هفدهم، این بازی از حساسیت خاصی نزد دو تیم برخوردار بود.

در این مسابقه، علی علیپور مهاجم ایرانی ماریتیمو بالاخره موفق شد طلسم گل نزدن‌هایش را بشکند و با باز کردن دروازه فارنسی، یک گل حیاتی و مهم را برای تیمش به ثمر رساند تا ماریتیمو ۲۴ امتیازی شده و به رده شانزدهم صعود کند.

در این مسابقه امیر عابدزاده سنگربان ایرانی ماریتیمو نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد و با ۲ سیو نجات بخش، زمینه ساز پیروزی تیمش بود و در پایان این دیدار نیز عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

بخشی ورزشی روزنامه JM پرتغال نیز در شماره تازه خود با انتشار عکسی از صحنه سیو مهم امیر عابدزاده در این دیدار، با تیتر درشت نوشته است که "ایرانی‌ها فشار را از ماریتیمو برداشتند" و در ادامه از بازی خوب علیپور و عابدزاده در دیدار مقابل فاریانس تعریف کرده است.

ماریتیمو به لطف گل حساس و سه امتیازی علیپور اکنون در رده شانزدهم جدول هجده تیمی‌قرار دارد و آنها هنوز از منطقه خطر دور نشده اند. دو تیم رده هفدهم و هجدهم لیگ پرتغال به دسته یک سقوط می‌کنند و تیم رده شانزدهم نیز راهی دیدار پلی آف بقا یا سقوط می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    بهتره بگی از دو ایرانی این مسخره بازیا چیه برا لژیونرها آبی و قرمز تو تیتر میزنید عابدزاده از آکادمی تاتنهام اومده بیرون ربطی هم به پرسپولیس نداره اگه این جوریه محمد صلاح طرفدار چون یه زمانی چلسی بود
    • شیخ راسل US ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      درود بر تو ولی الان به قول خودت عده ای جهان چارمی متعصب میان میگن نه همه بازیکنای ایران مال پرسپولیسن و در صورتی که حقیقت تلخه پرسپولیس یا استقلال. و هیچ کجای دنیا نمی شناسن و تیمای یه حق بی ریشه هستن
    • .،. IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      حقیقت برا هوادارای این تیمای همیشه تلخ بوده استقلال و پرسپولیس همیشه برای تیم ملی معضلی بزرگ بودن می پرسید چرا؟ اون موقع که ترابی فقط ۱۹ سال سن داشت پرسپولیس نمی شناختش ولی با این حال تا پیشنهاد آژاکس رو دید سریع جذبش کرد و تا ۲۵ سالگی تو لیگ دوزاری ایران حیفش کرد و به بهونه اینکه می ذاره پیشرفت کنه یک نیم فصل فرستادش العربی و بعد از ناکامیش برگردوندنش دوباره ایران تا پروژه خراب شدن آیندش تکمیل بشه در همین حین اون سمت هم استقلال پیشنهاد رسمی بایر لورکوزن رو برای قائدی رد کرد و گفت تو سه تا تورنومنت پیشرو نیازش داریم ولی یک نفر پیدا نشد که بگه لعنت به اون سه تا تورنومنت که بازیکنی که ده ها سال میتونه خط حمله تیم ملی و بیمه کنه داره فدای سه تا تورنومنت از لیگ دوزاری ایران میشه و الان هم لورکوزن گری رو از لستر خرید دیگه دیره نیازی به قائدی نداره به همین سادگی بازیکنایی که الان می تونستن تو پنج لیگ معتبر باشن و به دور از حاشیه بهترین لژیونر های حتی میشه گفت تاریخ ایران باشن دارن تو لیگ پر حاشیه ایران حیف میشن و متاسفانه قائدی هم داره به سرنوشت ترابی دچار می شه(آرزو قلبی کیسه شا)
  • ناشناس US ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    بازیکنان پرسپولیس افتخار ایران هستندمثل همیشه
    • .،. IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      به جهان چارم خوش اومدید فقط تو کشوری مثل ایران هوادارای متعصب میان زیر خبر مربوط به لژیونرها بحث آبی و قرمز راه میندازن ضمنا هر وقت کسی که از آکادمی خود باشگاه خودتون رشد کرد بگو بازیکنای تیم ما افتخارن طارمی از ایرانجوان فوتبال خودشو شروع کرد و تو ریوآوه دیده شد پرسپولیس هم مث شاهین و الغرافه مدت کوتاهی اونو تو تیم خودش داشت نگه داری میکرد مث محمد صلاح که مدت کوتاهی فیورنتینا بود! یعنی الان باید بگیم محمد صلاح به خاطر فیورنتینا به اینجا رسیده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی