نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
۱۸ |
۴
عکس| تصمیم قطعی AFC برای پاداش ۷۰ میلیاردی پرسپولیس
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با گذشت چیزی حدود چهار ماه از فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانسته طلب خود از ای‌اف‌سی را وصول کند.

خبرورزشی - پیروزی‌های متوالی شاگردان یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران پرسپولیس را به یک تحول اقتصادی در این باشگاه امیدوار کرده بود. آن‌ها با صعود به فینال، دو میلیون و ۸۱۰ هزار دلار درآمدزایی کردند که رقمی معادل بودجه پرسپولیس در پنجره تابستانی و زمستانی امسال محسوب می‌شود و همچنین شرایط پرداخت بدهی‎‌های این باشگاه را فراهم می‌کرد.

با گذشت چیزی حدود چهار ماه از فینال لیگ قهرمانان آسیا اما باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته طلب خود از ای اف سی را وصول کند. سرخ‌ها که در زمان برگزاری فینال، تیم مدیریتی دیگری را بر مسند هدایت خود داشتند، آن زمان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند که باتوجه به تحریم ها و مشکلات بانکی، پاداش پرسپولیس را پس از پایان بازی با اولسان، به صورت نقد در دوحه تحویل بدهند اما ای اف سی پاسخ داد که «چنین اتفاقی ممکن نیست و باید سلسله مراتب طی شود.»

عکس| تصمیم قطعی AFC برای پاداش ۷۰ میلیاردی پرسپولیس

پس از بازگشت به ایران، قرمزها این بار با نامه نگاری ابتدا خواستار روشن شدن مبلغ پاداش خود داشتند و سپس در چند نامه دیگر، از ای اف سی خواستند که این رقم را به حساب این باشگاه یا فدراسیون فوتبال ایران واریز کند اما پاسخ واضحی دریافت نکردند و پالس مثبتی هم از کولالامپور به این باشگاه نرسید تا امیدها برای وصول کردن این طلب به حداقل برسد.

بنابراین سه مشکل در این راه وجود خواهد داشت: «مشکلات بانکی، اف ای تی اف و تحریم». تا زمانی که این سه مشکل پابرجا باشند، پرسپولیس امکان دریافت پاداش خود را به هیچ وجه نخواهد داشت و همانطور که فدراسیون فوتبال در راه رسیدن به پاداش جام جهانی ناکام ماند، پرسپولیس نیز هرچه تلاش کند، به در بسته خواهد خورد.

باشگاه پرسپولیس از صعود به فینال ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار دلار درآمدزایی کرد که ۵% این رقم به خیریه ای اف سی می‌رسد. همچنین ۱۰ هزار دلار برای جریمه آل کثیر کسر خواهد شد و اگر جریمه دیگری نباشد، پرسپولیس احتمالا ۲ میلیون و ۶۵۹ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلبکار است. رقمی که با حضور سرخ ها در فصل جاری افزایش خواهد یافت اما مشخص نیست که چه زمانی وصول شود.

پرسپولیس همین حالا بخشی از این رقم را باتوجه به طلب بزرگ به ماریو بودیمیر استقراض کرده و بخشی دیگر هم احتمالا به بازیکنان خواهد رسید. شاید با صدور حکم نهایی گابریل کالدرون، سرخ‌ها رقم بیشتری را هم پیشخور کنند و البته کسی نمی‌داند که در صورت تداوم سه مشکل بالا، این تعهدات به چه شکلی پاسخ داده خواهند شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    با آغاز مسابقات مهم نماینده مردم ایران پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ، خبرورزشی به عنوان روابط عمومی تنها تیم حکومتی این سری از مسابقات یعنی استقلال از هیچ تلاشی برای فتنه گری و بحران آفرینی در خصصو پرسپولیس دست بر نمی دارد . سوال اینجاست که خبر تصمیم AFC در خصوص پاداش پرسپولیس یکهویی از کج درآمئ ؟ آیا قوانین آسیا تازه عوض شده است یا AFVC رسنا بینه ای داده که تیتر کردن این خبر برای خبرورزشی ضروری بوده . جز ایجاد تنش و بحران چه هدفی می تونه داشته باشد خبرورزشی ؟
    • محمدم IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      این خبر از اونجایی درمیاد که بعضی لنگیا ادعا دارن پاداش آسیایی را خرج استقلال کردن که با این خبر معلوم شد داستان چیه!!!
    • {......} IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      صمد جون همین دیروز خادم گفت بابامسعودتون نزاشت که برانکو مربی تیم ملی بشه چون دوست نداشت تیم محبوبش ضربه بخوره ولی باز امثال شما میگین استقلال حکومتیه توعمرتون تاحالا خجالت کشیدین
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      کی گفته این 70 میلیارد تومن متعلق به باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیمه؟ پرسپولیس یک تیم حکومتیه و تمامی هزینه های این تیم از پول بیت المال تامین می شه پس هر پولی هم که از طریق موفقیت این تیم به دست میاد متعلق به بیت الماله. همین امسال 50 میلیارد تومن برای طلب برانکو از بیت المال پرداخت کردند و 14 میلیارد برای بودیمیر و 13 میلیارد هم برای جونیور. اگه تمامی پول هایی که از بیت المال خرج این تیم شده رو جمع بزنیم میره بالای 400 میلیارد تومن که خرج این تیم شده. این 70 میلیارد اگه وصول هم بشه همش یکجا باید به حساب بیت المال ریخته بشه نه فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس.
  • اسی 4 IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    ععععععععع لنگیا که چند ماهه دارن خودشون رو ....... میدن میگن این پولهارو دادن به استقلالیا خخخخخخخخخخخخخخخخخ آخه این چه حساب کتابیه البته تا وقتی پولی نیومده میتونین هرجور دوست دارین حساب کتاب کنین اما فصل قبلتر بازیهای آسیایی که بالاخره معلوم نشد اون دو میلیون دلار کجا رفت و برخی مدیران پرسپولیس هم اظهار بی اطلاعی میکردن !!!
  • مجید IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    خبر کیسه این پول فقط برای بازیکنان و کادر تیمه ....همونطور که کیسه این همه خرج کرده برای بازیکن و مربی قبل وفعلی کیسه بدونه درآمدزایی ....باید از همان جایی که به کیسه رسیده به پرسپولیس هم برسه...فکر کردی همه مثل هواداران کیسه هستند که یا خواب هستند یا خودشونو به خواب زدن از کدوم درآمد هرسال کلی بازیکن میخرند یا از کجا پول شفر و بویان و....کلی پرونده ریز ودرشتو دادند ....همه رو مثل خودتون فرض نکنید
  • محمد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    خدا رو شکر این خبر رسانه ای شد تا همه چیز روشن شود و مهر تایید دیگری بر حکومتی بودن پرسپولیس زده شود در حالی که به صراحت در این گزارش آمده است پرسپولیس ریالی از درآمدهای آسیایی نصیبش نشده برخی ادعا میکنند درآمد آسیایی پرسپولیس برای استقلال خرج شده!!!!! و اما مطلب مهمتر پرسپولیس کلا دو میلیون و مردخای درآمد کسب کرده جالبه تا حالا ده میلیون دلار خرج کرده پول تمام طلبکارهاشو داده هر بازیکنی را خواسته گرفته و همینجوری داره ریخت و پاس میکنم تازه میگه پول قوچان نژاد رو هم داره که بده خوب از کجا میاره پولش که تو ای آف سی بلوکه شده درآمدهای داخلبشم که معلومه پس این همه پول از کجا به پرسپولیس تزریق میشه اونوقت استقلال ۴ میلیارد نتونست بده به شهر خودرو تا قاسمی نژاد و بگیره
  • مصباح IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    در حال حاضر نمایندگان فوتبال ایران با شرایطی که آی اف سی پیش پاشون گذاشت مجبور شدن بیرون از ایران مسابقات رو ادامه بدن از لحظه ای که نمایندگان فوتبال ایران از کشور خارج شدن " خبرورزشی به جای حمایت و دل گرمی هر روز یه حاشیه رو بُلد کرده. تیم فولاد در یک بازی زیبا و بک طرفه تیم العین رو با قدرت شکست داد باعث تاسف که خبرورزشی حتی یک تیتر دو خطی از این برد انعکاس نداد چقدر خبرورزشی از روزهای خوب قدیم فاصله گرفته... روزنامه ای که وقتی سن مون کم بود ۲۲_ ۲۳ سال پیش می رفتیم از دکه روزنامه فروشی خبرورزشی رو تهیه کنیم تا جدیدترین و راست ترین خبرهای تیم های مورد علاقه مون رو دنبال کنیم یادش بخیر، کاش مثل همون روزها بهترین بودید..
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    استقلالیا ایمیل زدن گفتن لازم نیست بدن به پرسپولیس مستقیم بریزن به حساب استقلال
    • زهرا IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      هر چیزی حساب کتاب داره آدم نؤمن ی حرفایی میزنید ک با عقل جور در نمیاد یا عقل ندارید بحمدالله
  • فری عشقی IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    یه سوال خیلی مهم از وزارت ورزش؟ پرسپولیس سرزمین تا ابد پارس در پنج سال هفت جام در ایران به دست آورده و دوبار به فینال آسیا رسیده پر هوادار ترین و پر افتخار ترین تیم ایرانی در آسیاست! حالا چطوری میشه تیمی که این همه افتخار و درآمدزایی داشته قرارداد همه بازیکن هاش زیر ده ملیارده و تیم کیسه عربستان که ده ساله فقط برای سلامتی ورزش میکنه،با یه مشت بازیکن بنجل،قرارداد بین ده تا سی ملیاردی میبنده!!! با چه درآمدی تیم کیسه حکومتی این قراردادها رو میبنده.لطفا جواب بدید؟
    • تاج NL ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      آق فری،جامهاتون که کلا معلومه درزمان باباتون(مسعود)باهزارجفنگ وتقلب واختلاس باباحسینتون بدست آوردید.پرافتخارترین رو هم حتما توکانال لنگیابهش رسیدی وگرنه ای اف سی که همین امسال پرافتخارترین تیم ایرانی درآسیارااعلام کرد.بعدش هم توهین نکن،مااگه میگیم لنگی چون این اصالتتونه،اون موقع به خاطروضع مالی هوادارتون با نشان دادن لنگ قرمزتیمتون تشویق میشد،آدم که نبایدازاصل خودش بیزاری کنه.تاج اگه پولداره یاحکومتیه البته توی این زمونه،که حداقل میتونستیم قاسمی نژادوبگیریم.ازروی تعصب حرف نزن برو مطالعه کن وبعدبیانظربده
    • لنگی بی افتخار اسنپی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      حاجی اولا پرسپولیس نگو بگو بولینگ پی آر سی علی عبده یا پیروزی .دوما تیمی که سابقه یه دقیقه قهرمانی تو آسیا داره چجوری پر افتخار ترین تیم ایرانه؟ سوما این 7 تا جامی ک میگی 2 تاشو بدون بازی دادن بهتون قهرمانیای لیگتونم که کسی قبول نداره هر سال بالای 20 امتیاز با اشتباهات عمدی داوری جام اسنپی دادن بهتون
  • شاهین IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    انقدر بابا مسعود پشت پرده برا این سوگلی خرج کرده وقرض وقوله کرده که فکر کنم پوله ازاد شه بیاد یه راست میره تو همون چاله چوله های بابا مسعود...دلتون خوشه ها...سه برابر ای نپول بابات مربیا وبازیکنهای خارجی ودلالها بدهکارن وقرض کردن....
  • تیم خاطرات IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    خوب بدن به تیم مظلوم کیسه اینا که پاداش آسیایی توی عمرشون ندیدن موقع قهرمانی چهارجانبه هم که میگن پول کاپ قهرمانی رو هم خود تیم مظلوم کیسه داده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    لنگی حالت خوبه
  • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خدا کنه دست afc بمونه.اینجوری هم جاش امن تره هم موقعی که پرسپولیس بدهی داشت میتونن از حساب afc پرداخت کنن
  • منم دارم میگم IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هر کی به تیم بزرگ پرسپولیس توهین کنه بدونه که داره از حسودی میمیره پرسپولیس سَروَر همه تیم هاست ، فکر نکنید حالا که جام اسیا رو از دست دادیم میتونید هر چیزی که دلتون بخواد رو بگید . چون ما سوگولیه یکی هستیم شما ها دارین از حسادت منفجر میشین. در ضمن ما هر جایی رو که بُردیم با زحمت و تلاش خودمون بوده . چهار ساله پی در پی قهرمان میشیم ایشالله میریم واسه پنجمی ششمی و ... تا جایی که شما حسودا منفجر بشید ، شما ها لیاقت طرفدار بودن رو ندارید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی