دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱
۰ |
۰
لذت پیروزی در عربستان بیشتر است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فصل گذشته استقلال ۲ بار با الاهلی عربستان در کشور قطر پیکار کرد که بازی اول را با اشتباه داور ۲-۱ باخت و در بازی دوم با ۳ گل از سد حریف گذشت.

خبرورزشی - امسال هر دو بازی رفت و برگشت استقلال با الاهلی باید در عربستان برگزار شود درست مثل تیم ملی که بازی رفت با بحرین را در منامه برگزار کرده و در بازی برگشت هم باید همان جا بازی کند! در اینکه این قضیه مصداق بارز بی عدالتی است، شکی وجود ندارد اما به هر حال این هم یک فرصت است و البته همه قبول داریم که لذت پیروزی در خاک عربستان آن هم مقابل تیم‌های عربستانی خیلی بیشتر است.

مسلماً استقلال  این توان فنی را دارد که حتی پیروزی پرگلی را مقابل الاهلی عربستان به دست آورد حالا چه در ورزشگاه آزادی و چه در زمین خود الاهلی. اتفاقاً این پیروزی می‌تواند به نوعی روحیه استقلالی‌ها را بالاتر ببرد و خیال آنها را بابت صعود راحت کند چراکه تیم‌های دوم هر گروه هم شانس سعود دارند. از طرفی بعید به نظر می‌رسد که الاهلی با وجود میزبانی بتواند از گروهی که استقلال، الشرطه عراق و الدحیل قطر در آن حضور دارند، صعود کند پس در واقع هیچ ترس و هراسی معنا ندارد و همه منتظر پیروزی استقلال مقابل نماینده عربستان هستیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی