حسرت نویدکیا پس از دشت یک امتیاز برابر شاگردان فکری
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی سپاهان در مورد تساوی تیمش با نفت مسجد سلیمان صحبت کرد.

خبرورزشی - محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان که تیمش ۲ امتیاز حیاتی را در مقابل نفت مسجد سلیمان از دست داد، در کنفرانس خبری پس از این مسابقه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در مورد بازی فکر می‌کنم یک بازی نسبتا یکطرفه بود که ما انجام دادیم. خیلی بحث‌ها هست که تیم نفت مسجد سلیمان دفاعی بازی کرد و از این موضوعات. اما من معتقدم خوب دفاع کردن یک هنر است و هنوز هم روی این حرفم هستم. به خاطر همین هیچ ایرادی نمی‌توانم به این تیم بگیرم. این تیم با سازمان دفاعی خیلی خوبی مقابل ما بازی کرد و یک امتیاز خیلی با ارزش را از ما گرفت.

بیشتر بخوانید و ببینید:

او سپس با اشاره به بازیکنانش اضافه کرد: از سبک فوتبال بازیکنانم راضی هستم و نمی‌توانم خیلی به آنها ایرادهای الکی بگیرم. درست است در ضربات آخر خیلی خوب نبودیم. نیمه اول آنطور که باید خیلی سرحال نبودیم و این تنها نقطه ضعف تیم ما در این مسابقه بود. در غیر این صورت سعی کردیم خیلی خوب از فضاها و کناره‌ها استفاده کنیم. در کل می‌توانم بگویم ۲ امتیاز فوق العاده مهم را از دست دادیم و امیدوارم در آخر کار حسرت این دو امتیاز را نخوریم. به تیم نفت مسجد سلیمان هم تبریک می‌گویم.

از نویدکیا پرسیده شد که انتظار می‌رود سپاهان در مقابل تیم‌هایی که تاکتیکی بازی می‌کنند، تنوع بیشتری در حملات داشته باشد. سرمربی سپاهان با تایید صحبت‌های این خبرنگار توضیح داد: صحبت‌های ایشان را دقیقا قبول می‌کنم. ما خیلی دلمان می‌خواست که نفت مسجد سلیمان را یک مقدار به جلو بیاوریم ولی در اینکار موفق نبودیم. آنها سعی می‌کردند خیلی خوب دفاع کنند و ضد حمله بزنند. حالا موقعیت خاصی به این تیم ندادیم ولی در ارسال‌ها ایده آل نبودیم و از همه مهم تر خیلی شوت به دروازه نزدیم. این یکی از راه‌هایی بود که می‌توانستیم در این بازی استفاده کنیم. خیلی ایده‌آل نبود و هافبک‌های ما طراوات لازم را برای شوتزنی نداشتند. سعی می‌کنیم مشکلاتمان را حل کنیم.

از نویدکیا پرسیده شد بهتر نبود که به طرح ریزی حملات از عمق ادامه می‌دادید و کی‌روش را وارد زمین نمی‌کردید تا از ضربات سر استفاده کنید. سرمربی سپاهان به این پرسش اینطور پاسخ داد: چون که بیش از حد بسته بازی می‌کردند، سعی کردیم تاکتیک تیمی‌را عوض کنیم. خیلی خوب این کار را انجام ندادیم. کی روش در این شرایط خیلی می‌توانست به ما کمک کند. معضل کوچکی که داشتیم این بود که تا قبل از ورود کی روش خیلی خوب ارسال می‌کردیم ولی بعد از وارد شدن کی روش، نتوانستیم ارسال‌های خوبی داشته باشیم و از فاصله دور ارسال می‌کردیم و این به هیچ دردی نمی‌خورد. باید این معضل را حل کنیم.

از نویدکیا در رابطه با ۱۰ بازی اخیر سپاهان پرسیده شد که با ۸ پیروزی، یک تساوی و یک شکست همراه بوده‌ است و سرمربی سپاهان به این موضوع که آیا فکر نمی‌کند زمان خوبی برای تساوی بود تا بازیکنان و کادر فنی در ادامه با انگیزه تر ظاهر شوند، اینطور پاسخ داد: صحبت منطقی به نظر می‌آید ولی من نمی‌توانم قبول کنم. اینکه در فوتبال حرفه ای بعد از هشت برد یک مساوی بدهیم و به بازیکنان شوک وارد شود، من اعتقادی ندارم. شاید ما از نظر روانی تیممان را خوب آماده نکرده بودیم و باید برای برد وارد تمام بازی‌ها شویم. باز هم می‌گویم از شرایط و نوع فوتبال تیمم راضی هستم ولی این هم واقعیت است؛ ممکن است تیمی‌خوب هم بازی کند و امتیاز نگیرد، خوب بازی کردن صرف نمی‌تواند به آن تیم کمک کند. می‌دانم انتظارات بیشتر و بیشتر شده و بازیکنان هم می‌دانند و باید تلاشمان را بیشتر و بیشتر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    حسرت ؟ما که نفهمیدیم با اون مصاحبه قبلی مشخص بود که یواش یواش خواسته یا ناخواسته داره میره به حاشیه...حالا یا میخواد یه خوش خدمتی کنه به یه جای دیگه یا دارن میبرنش به حاشیه....ظاهرش ارومه ولی سابقه حاشیه سازی داره دقت کنید به حاشیه سازیش در سال دوم مربیگری فرکی در سپاهان
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اگه فقط ده تا ادم مثل محرم در فوتبال ایران حضور پیدا کنند خداوکیلی حال وروز این ورزش در ایران خیلی خیلی بهتر از اینی که هست میشه.یک ادم جنتلمن واقعی نه یک ادمی که خودش رو جنتلمن نشون بده !اما فعلا باید دعا کنیم این یکی هم خدای نکرده همرنگ جماعت نشه که واقعا حیفه چنین انسانیست.دمت گرم وموفق باشی.
  • javad US ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    Navid Kia ayandeh khouby darad., adameh basavad va khouby hast ke dorough nemigoyad barayeh manafeh khodash

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی