سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
۰ |
۵
شجاع با کدام بازیکن پرسپولیس رودررو می‌شود؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شجاع خلیل‌زاده در بازی با پرسپولیس روبه‌روی مهدی ترابی و یا احسان پهلوان قرار خواهد گرفت که تقابل جذابی از کار درخواهد آمد.

خبرورزشی - یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تقابل شجاع خلیل‌زاده با پرسپولیسی‌ها در گروه E این بازی‌هاست. جایی که الریان قطر باید دو بار با پرسپولیس بازی کند و شجاع به عنوان یکی از بازیکنان سهمیه خارجی این تیم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

مدافع میانی سابق پرسپولیس که در تیم ملی زوج کنعانی‌زادگان است، در تیمش پستی متفاوت را تجربه می‌کند. از زمان حضور لوران بلان، شجاع در دفاع میانی بازی نمی‌کند و در کناره‌ها به کار گرفته می‌شود. زوج ترائوره و گابریل مرکادو دفاع میانی الریان را تشکیل می‌دهند و شجاع در بیشتر بازی‌ها دفاع راست است. با این شرایط شجاع در بازی با پرسپولیس روبه‌روی مهدی ترابی و یا احسان پهلوان قرار خواهد گرفت که تقابل جذابی از کار درخواهد آمد. البته اگر ترائوره یا مرکادو در بازی حضور نداشته باشند شجاع به دفاع وسط می‌آید و باید با مهاجمان پرسپولیس تقابل کند که نبردهای هوایی او با مغانلو و رقابت با آل‌کثیر در استارت‌هایی که پشت دفاع می‌زند، جذاب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی