استقلالی‌هایی که پرسپولیسی بودند/ از فرهاد مجیدی تا چند ستاره سرشناس و یک آقای گل
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

بودند بازیکنانی که پیراهن استقلال را پوشیدند ولی قبل از استقلالی شدن حداقل در یک مقطعی به پرسپولیس علاقه داشتند. البته ناگفته نماند همه این اسامی که در این گزارش می‌بینید جزو بهترین‌های استقلال بوده و هستند.

خبرورزشی - بعد از اینکه علی دایی در یک مصاحبه شجاعانه اعلام کرد قبل از آمدنش به پرسپولیس طرفدار استقلال بود، خیلی از پرسپولیسی‌ها از شهریار فوتبال ایران انتقاد کردند که نباید آن حرف‌ها را مطرح می‌کرد ولی همین که جسارت مطرح کردن چنین حرفی را داشت ستودنی است. شاید فقط باید علی دایی باشی که جرأت زدن چنین حرف‌هایی را بعد از چندین سال داشته باشی. چند روز قبل در گزارشی به پرسپولیسی‌هایی که قبل از آمدن به این تیم به رقیب سنتی تمایل داشتند، پرداختیم حالا می‌خواهیم عکس این موضوع را بررسی کنیم. بودند بازیکنانی که پیراهن استقلال را پوشیدند ولی قبل از استقلالی شدن حداقل در یک مقطعی به پرسپولیس علاقه داشتند. البته ناگفته نماند همه این اسامی که در این گزارش می‌بینید جزو بهترین‌های استقلال بوده و هستند و کسی نمی‌تواند تعصب‌شان به استقلال و زحمت‌هایی که برای این تیم کشیدند را نادیده بگیرد. 

فرهاد مجیدی 

سرمربی فعلی آبی‌پوشان تا آستانه انتقال به پرسپولیس هم پیش رفت ولی بنا بر دلایلی این اتفاق نیفتاد. شاید خیلی از هواداران فوتبال تیتر مصاحبه مجیدی با خبرورزشی که گفته بود «استقلالی‌ها رخصت، به پرسپولیس می‌روم» را از یاد نبردند. در مورد مجیدی گفته می‌شد قبل از آمدن به استقلال و زمانی‌که در بهمن حضور داشت، طرفدار پرسپولیس بود ولی نتوانست قرمزپوش شود. 

مهدی رحمتی 

یکی از بهترین گلرهای تاریخ استقلال در لیگ برتر بدون شک مهدی رحمتی بود. سرمربی حال حاضر پدیده هم جزو کسانی بود که در دوران بچگی به رنگ قرمز و پرسپولیس علاقه داشت ولی شرایط فوتبالی طوری رقم خورد که او سر از اردوی آبی در آورد. یکی از بچه‌محل‌های قدیمی رحمتی روزی برای‌مان از علاقه شدید او به پرسپولیس گفت. رحمتی حتی در زمان مدیریت رویانیان تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفت ولی توافقات نهایی انجام نشد. 

آرش برهانی

مربی نیم‌فصل اول استقلال قبل از آبی‌پوش شدن با پرسپولیس به توافق رسیده بود و همه منتظر اعلام رسمی عقد قرارداد او با سرخپوشان بودند ولی به یک‌باره سر از استقلال درآورد و در این تیم به یکی از بهترین مهاجمان تاریخ لیگ برتر تبدیل شد. برهانی طی مدت زمان حضورش روی نیمکت استقلال چندین بار برای رقیب سنتی کری خواند که کاملاً با توجه به سبقه استقلالی بودنش و همچنین مسئولیتی که داشت طبیعی بود ولی دوستان نزدیک آرش می‌دانند او قبل از استقلالی شدن یک پرسپولیسی بود و در تمرینات پاس به شدت برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. 

مهدی قایدی 

ستاره بی‌چون و چرای دو فصل اخیر استقلال هم جزو کسانی است که قبل از آبی‌پوش شدن تمایل به رقیب سنتی داشت. در این مورد یکی از دوستان بوشهری قایدی برای‌مان تعریف کرد مهدی علاقه زیادی داشت تا پرسپولیسی شود ولی انتقالش به این تیم دست خودش نبود. سرخابی‌ها به صورت همزمان قایدی را می‌خواستند ولی آبی‌ها پول بیشتری برای رضایت‌نامه این بازیکن به باشگاه ایرانجوان پرداخت کردند و به نوعی این ستاره را از چنگ پرسپولیس در آوردند. 

وریا غفوری 

شاید باورتان نشود ولی شنیده‌های ما از منابع موثق نشان می‌دهد کاپیتان آبی‌ها قبل از استقلالی شدن طرفدار پرسپولیس بود. یکی از همبازیان وریا در نفت تهران روزی برای‌مان تعریف کرد وقتی غفوری راهی استقلال شد، من تعجب کردم چون با وریا وقتی در نفت تهران بودم همواره از علاقه‌اش به پرسپولیس حرف می‌زد. یکی از عکاسان ورزشی عکسی از وریا دارد که با دستانش عدد 6 را نشان می‌دهد ولی به خاطر موقعیت کاپیتان استقلال هیچ وقت این عکس منتشر نشد. 

ایمان مبعلی 

هافبک سال‌های نه‌چندان دور استقلال و تیم ملی هم جزو کسانی است که قبل از آبی‌پوش شدن به پرسپولیس علاقه داشت. تقریباً همه آنهایی که ایمان را از قدیم می‌شناسند، می‌دانند او چقدر پرسپولیسی بود ولی بعدها شرایطی پیش آمد که به استقلال پیوست. 

خسرو حیدری 

یکی از بهترین مدافعان راست استقلال در طول لیگ برتر بدون هیچ تردیدی خسرو حیدری بود. خسرو قبل از آمدن به امیدهای استقلال در تیم‌های پایه پرسپولیس بازی می‌کرد و به این تیم علاقه داشت اما سرنوشت فوتبالی حیدری طوری رقم خورد که او با پیراهن استقلال تبدیل به یکی از بهترین‌های فوتبال ایران شود و حسابی بدرخشد. 

رضا عنایتی 

یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر که سابقه چند دوره آقای گلی را در کارنامه دارد هم یک زمانی طرفدار پرسپولیس بود. در مورد پرسپولیسی بودن عنایتی شاهدان زیاد وجود دارد؛ حداقل همبازیانش در ابومسلم این را اعتراف کرده‌اند. رضا با اولین پول خوبی که در ابومسلم گرفت به خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس یک پیکان گوجه‌ای خرید. 

روزبه چشمی 

روزبه در همه رده‌های پایه تیم پرسپولیس بازی کرده و حتی بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو بسته است. چشمی در دوران سرمربیگری گل‌محمدی با تیم بزرگسالان پرسپولیس هم تمرین کرد اما راهی خدمت سربازی شد و بعد از بازگشت از سربازی، علی دایی او را نخواست تا راهی صبا شود و از آنجا به استقلال برسد. چشمی از استقلال به جام جهانی هم رسید ولی کیست که نداند او قبل از استقلالی شدن پرسپولیسی بود. 

مجید حسینی 

مدافع سابق استقلال که در حال حاضر در فوتبال ترکیه بازی می‌کند سال‌ها قبل وقتی که در تیم ملی نوجوانان بود در برنامه «۹۰» حاضر شد و رسماً در پاسخ به سؤال فردوسی‌پور گفت که طرفدار پرسپولیس است و علاقه دارد که به این تیم بپیوندد. مجید بعد از حضور در راه‌آهن استقلالی شد و از این تیم به تیم ملی و فوتبال اروپا رسید. 

امید ابراهیمی 

هافبک مقتدر چند فصل قبل استقلال که در حال حاضر در فوتبال قطر حضور دارد هم جزو کسانی بود که قبل از آمدنش به استقلال طرفدار پرسپولیس بود. یکی از همبازیان امید در تیم ملی که با او اکثراً هم‌اتاق بود می‌گفت: بارها از امید ابراهیمی شنیدم که می‌گفت دوست دارم برای پرسپولیس بازی کنم چون علاقه زیادی به این تیم دارم. امید بعد از درخشش در سپاهان استقلالی شد و به بازوبند کاپیتانی این تیم هم رسید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فقط فرها IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آقا ناصرخان حجازی و آقای قراب و فریبا هم پرسپولیسی بودن
    • حماسه قشقایی IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      با کدوم منطق رحمتی پرسپولیسیه؟ رحمتی از همون اول استقلالی بود، امید که با تعصب ترین بازیکن دهه ۹۰ استقلاله، چجوری لنگیه؟ برهانی ۹سال استقلال بود.. سیدمجید که هرچی داره از استقلاله، فرهاد مجیدی هم عمرا لنگی بوده باشه، شاید فقط خسرو یکم بشه بهش فکر کرد.
    • 4 در 6 IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      کيسه ها چرا شاکي شدن از اين اسامي که نوشته شد من خودم هشتاد درصد ميدونستم قبلش پرسپوليسي بودن ولي ما مثل کيسه ها بي منطق بي کلاس نيستيم اينارو پرسپوليسي حساب نميکنيم ...ولي شما با بازيکنايي تو پرسپوليس بودن پز بدين و کلاس بزارين
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      مچید حسینی در برنامه نود گفت که پرسپولیسی هست . خسرو حیدری هم در آکادمی پرسپولیس بود ارسلان مطهری و روزبه چشمی در آکادمی پرسپولیس حضور داشته اند . قائدی و مجیدی و برهانی هم هر دو قرار بود به پرسپولیسی بیایند اما آخرش نیامدند . الدوچرخه چی اگر سوم برنامه نود می دیدند الان نمی گفتند مجید حسینی پرسپولیسی نیست . مجید حسینی خودش در برنامه نود گفت پرسپولیسی هست . فیلم اینکه مجید حسینی گفت پرسپولیسی هست هم هست . آرش برهانی خودش هم گفت که تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفتی . مجیدی هم که دیگر گفتن ندارد . مجیدی خودش گفت استقلالی ها رخصت من به پرسپولیس می روم
    • حامد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      وحید طالبلو مجتبی جباری غلامحسین مظلومی پرویز مظلومی ناصر حجازی ورمرزیاز دین محمدی سیاوش اکبرپور هادی طباطبایی علیرضا اکبرپور علی سامره جوادنکونام اندرانیک تیموریان همه پرسپولیسی بودن جل الخالق
    • اس اس IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      آیا درمیان شما کسی میداند به غیر از علی دایی اسطوره دیگری از لنگپوشان هم استقلالی بوده ........ مجتبی .......... فامیلیش رو خودتان بنویسید
    • استقلالی IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      خود بیرانوند هم استقلالی بوده جمع کنید بابا این تیم رو فقط تاج و خلاص
    • علیرضا بیرانوند IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      جواب به استقلالی کی گفته من استقلالی بودم ها؟؟ همه یه چیزی میگن ها...
  • پسر آبی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    هرچی لر ایگه از داغ دل ایگه . شهریار استقلالی فوتبال ایران . علی دایی . دروووووود
    • شمسعلی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      این لنگی ها دارن اتیش میگیرن علی دایی گفته استقلالی بودک خود قایدیییییییی قسم خورد از بچگی استقلالی بوده.فرهاد مجیدی از لنگ متنفره همیشه ........به لنگ میگه لنگی بوده برو بابا جمع کن تورور خدا وریا غفوری تاجیه اصیله این چرت و پرت هارو نوشتن که داغ لنگی ها کم شه.هرچی بازیکن محبوب داشته استقلال رو لنگی معرفی کردن یک دونه جواد قراب و منصورخان و ناصرخان فقط لنگی نبودن ما خبر نداشتم
  • 911 IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    همرو نوشتی لنگی بودن گه یکی از هم اتاقیا یکی از بچه محلا یکی از هم تیمی ها فلان عکاس دایی خودش یه اعتراف کرد دیگه نمیخاد همرو مثال بزنید اینجوری باشه فرشاد پیوسم داشته میومده استقلال علی کریمی هم همینطور و خیلی نفرات دیگه
    • غضنفر IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      عصبی نشو داداش. کسی چیزی نگفته مال بد بیخ ریش خودتون. این بی منطقی در جواب همون بی منطقی استقلالی بودن علی داییه
  • شمسعلی. TR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    و اگر هر کدام از این بازیکنان به پرسپولیس آمده بودند مطمئنا آلان در جایگاه بسیار بالاتر و بهتری بودند و شاید حتی در ردیف دایی و علی کریمی و مهدوی کیا و حتی همین مهدی طارمی بودند شما ببینید فرهاد مجیدی که مثلا بزرگترین بازیکن استقلال است یک دهم افتخارات ملی طارمی را ندارد
    • فرزین IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      یک دهم افتخارات طارمی. خودتو زدی به اون راه همه میدونند مجیدی از وقتی برانکو شد مربی تیم ملی دعوت نشد حتی زمانی که تو امارات بالاتر از دایی و کریمی بود درخشید دعوت نشد در جواب برانکو نوشت برانکو نمی تونه تعداد صفرهای پول منو بشماره. مجیدی قربانی لنگی بازی شد.
  • پرسپولیس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    امید خان نور افکن رو جا انداختی دادا
    • رضا سرابی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      باخت به قشقایی شیراز یا حذف در دو فینال پیاپی یا ساخت ستاره های جعلی یا کسب پیروزی به کمک زد وبند وحق خوری افتخارات پرسپولیش هست.
  • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خبرورزشی امید کجاش لنگی بود؟ ابراهیمی اول سپاهانی بود بعد استقلالی شد. قائدی هم که بچگی با عکس آقا فرهاد میرفت استادیوم. رحمتی که هیچوقت پرسپولیسی نبوده و نیست. فرهاد مجیدی میخاست با پرسپولیس قرارداد ببنده اما طرفدار استقلال بود.
  • سهراب IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    یه سریا رو از قلم انداخته بودین مثلا خدابیامرز منصور خان پور حیدری هم سوپری سر کوچشون ادعا می‌کنه که از بدو تولد و قنداقی بودن به شدت پرسپولیسی بوده یا خشک‌شویی محل علی جباری اینا هم میگه بزرگترین حسرت زندگی سلطان آبی ها اینه که نتونست هیچ وقت برای عشقش پرسپولیس بازی کنه یا صادق ورمزیار تو جمع های خودمونی همیشه میگه که بزرگترین آرزوم این بود که پرسپولیسی ها صادق با تعصب صدام میزدن ، اصغر حاجیلو هم که دیگه پرسپولیسی بودنش برای همه عیان شدست وکیه که ندونه عمو اصغر آبی ها عاشق رنگ قرمزه ، موندم چرا این عزیزان و بقیه رو از قلم انداختین ، افشا گری کنید بقیه رو هم بنویسید تا مردم واقعیت ها رو بدونن.
    • مهدی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      داری آتیش میگیری داداش؟ یخ درمانی رو توصیه میکنم. خوب این طبیعیه وقتی 60 درصد مردم ایران پرسپولیسی هستن و بقیه تیم ها روی هم 40 درصد هوادار دارن، احتمال اینکه بازیکن های استقلال قبلا طرفدار پرسپولیس بوده باشن زیاده ولی این مطلب رو هم باید در نظر گرفت عظمت این دو تیم پایتخت اینقدر زیاد هست که وقتی بازیکنی لباس یکیشون رو پوشید تا ابد به اون تعصب داشته باشه و علایق کودکی و نوجوانیش رو فراموش کنه. البته امثال نادری، نیکبخت، هاشمی نسب و چند نفر دیگه استثنا هستن.
  • عموشهرام ش IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    واقعا بجز این اسامی دیگه داخل کیسه چی می مونه بجزچندتاخارجي پس میشه گفت استغال شعبه دوم پرسپوليسه اونم ازبازيکناي پرسپولیسي درجه3و4
  • حماسه قشقایی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    منبع موثق تون کاملا دروغه چون وریا از اولش استقلالی بود. درمورد قائدی کاملا اشتباه گفتین. ولی انصافا خرید کاوه رضایی هایجک خوبی بود و حال لنگیا رو گرفتیم خخخخخخخخ
    • معین IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      کاوه که تو تیمتون گند زد وقتی بازیشو دیدیم طارمی رو ترجیح دادیم ولی موقع اومدن وحید امیری کیسه کشا حالشون خراب شدا خخخخ
  • Taj fan boy IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    دقیقا چرا انقد رو این موضوعات مانور میدین؟ آیا ابراهیمی و رحمتی و وریا و قائدی و برهانی و خسرو گفتن ما پرسپولیسی هستیم؟ شما دیگه با سیدمجید کاری نداشته باشید.
  • تاج IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    یه وقت کسی جا نیوفته
  • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    پیروز قربانی و فتح الله زاده و زرینه هم باید به این لیست اضافه می شدند . پیروز قربانی خودش گفت که پرسپولیسی هست
  • فری عشقی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بدو بدو بدو.... این ور بازار !!!! اسطوره دارم تاپ در حد جهانی!!! پرسپولیسی صد در صد!!! 1-علی آقا کریمی(توپ طلا ) 2-احمدرضا عابدزاده (توپ طلا ) 3-کریم باقری(توپ طلا ) 4-مهدی مهدوی (توپ طلا ) 5-علی دایی (توپ طلا )... خانه دارو بچه دار ((کیسه )) رو بردارو بیار!!! اصالت و بزرگی و ریشه داشتن خریدنی نیست؟ کیسه های عربستانی((اللستقلال ))
    • امیر IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      اومدم اینور بازار هرچی دنبال جام اسیایی گشتم نبود..:) همه این اسطوره هاتون تو حسرت جام آسیایین لنگی
    • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      اصالت و بزرگی لنگ فقط همین که اسم قبلیشونو میگی بهم میریزن اصالت پیروزی فقط همین که دلپذیر 1328 از تاریخ تمدن افتخار لنگ 1342 با اصالت تره:)))))) سس دلپذیر میتونه از اصالت حرف بزنه ولی لنگ نه از اسم قبلی خودشون فرار میکنه میاد از اصالت حرف میزنه پیروزیچی
    • فری عشقی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      آخه کیسه عربستانی اگه همین چهارجانبه بنگلادش هم نداشتی که دیگه باید خاک الک میکردی اونم که ناصر حجازی گفت موقعی که مربی محمدان بنگلادش بودم الستقلال عرعرستان من دعوت کردم بودیم بودیم رو ول کن الان چی هستی کیسه؟
    • امین IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      درود به شرفت
  • سرخرگ IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خیلی های دیگه هم هستن. مثلا ارسلان مطهری که توی اردوی اردبیل پرسپولیس به عنوان بازیکن تستی تو تمرین شرکت کرد و وقتی دید در حد پرسپولیس نیست و علی دایی نپسندیدش، تصمیم گرفت دیگه همه جا بگه استقلالیه. در واقع این بایکنا شایستگی پوشیدن پیراهن سرخ تیم اول سرزمین پارس رو نداشتن و لیاقتشون در حد همین استقلاله و نه بیشتر
  • مهدی IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اینایی ک شمردی همشون رو هم ی پای پیشکسوتایی مثل علی کریمی هم نمیشن همون بهتر ک نیومدن ب پرسپولیس بزرگ
  • امیرحسین IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    پیروز قربانی کجاس؟خودش گفته من بچگی پرسپولیسی بودم
  • شمسعلی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اشتباه نکنید این ما هستیم که هر جور شده می‌خوایم با چسب دوقلو هم که شده دایی و کریمی رو به استقلال بچسبونیم حالا شدن یا نشدنش بماند ولی پرسپولیس اینقدر بازیکن بزرگ داره که براشون فرقی نمیکنه مجیدی، رحمتی یا قایدی پرسپولیسی باشن یا نه.
  • فقط فرهاد SE ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ناصر خان حجازی و آقای پورحیدری و قراب و فریبا و عمو نصی هم پرسپولیسی هستن تیتر فردا خبر
  • جعفر الهوازی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    وقتی در این پنجاه سال تمام امکانات و پول ها برای سوگلی فارس برسبولیس بوده، خوب طبیعی تمام بازیکن های تاپ و ملی برن به تیم فارس ها، انشالله امسال برسبولیس به دست الستقلال کبیر و دیگر تیم های خلیج حذف میشه. عشق تمام عرب های الهواز و خلیج اللستقلال کبیر
    • ....... US ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      زرشک الکبیر و الهوازی الصغیر و خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلیج الفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارس الایرانی الکبیر و اسکت یا مریض ا لمذموم و الحقیر الخبیٍث و الاجنبی و مستخدم الاجانب . والسلام علی کل الایرانیون محب الوطن.
    • ارمین IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      یادت باشه خلیج فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارس ((((((:
  • مولر از برلین DE ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خدا را شکر مجیدی رحمتی و برهانی پرسپولیسی نشدند. هزاران شکر..
  • فرشاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خبر جان کس دیگه ای نبود که بخاطر رضایت لنگیا (قرمز دوستش) کنی؟مگه میشه رو حساب گفته دوست و هم اتاقی فلان بازیکن خبری به این چیپی و فیک منتشر کرد؟اون خبر دو روز قبل هم درباره علاقه لنگیا به تاج فیک و تقلبی بود
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آره مرفاوی و فکری و امیرحسین صادقی و ادموند اختر و مظلومی هم لنگی اند.خوشم میاد از روزی که علی دایی اعتراف کرده از بچگی استقلالی بوده و هست لنگیها جلز ولز میکنند خخخخ کم مونده بگن هواداران استقلال هم از بچگی لنگی بودن خخخخ
  • شمسعلی. IL ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    جناب فقط فرهاد ، ناصر حجازی و پورحیدری و نصرالهی و قراب و فریبا و بقیه سالها باید بدوند تا فقط به همایون سر طلا برسند بقیه بماند
  • سه چرخه سواران IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ناصر حجازی هم پرسپولیسی بود ولی جبر زمانه باعث شد به دوچرخه سواران برود
  • رضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بیشتر مردم ایران دوستدار پرسپولیس هستند. حتی استقلال شعبه ای از پرسپولیس هستش الکی بجث نکنید
  • دامون IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اقا علی دایی اشتباه کرد کفت استقلالی بود چرا زورتون گرفته خبر‌ورزشی فک کنم منصور خان و‌ناصر خان رو یادت رفت بگی
  • محمود IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    برخلاف کیسه کشا که با مصاحبه علی دایی ذوق کردنو و اینکه گفته بود تو بچگی به خاطر اینکه خانوادماستقلالی بودن منم با خانوادم همراه شدم و البته بعدشم گفت وقتی بزرگ شدم و خوب از بد تشخیص دادم فهمیم خانوادم دارن چه اشتباهی میکنن،هیچ کدوم از این کیسه کشا لیاقت اینکه پرسپولیسی بوده باشنم نداشتن.امثال فرهاد تریدی و رحمتی و بقیه ارزونی خود کیسه کشا.اگر مجیدی پرسپولیسی میشد و هر سال وسط فصل تیمو ول میکرد میرفت امارات بعد دوبار رفت و برگشت طرفدارا با اردنگی می انداختنش بیرون.اگر قائدی پرسپولیسی میشد و همون حاشیه هایی که برای تیم کیسه درست کردو برای پرسپولیسی درست میرد اول یه چک از آقا کریم میخورد بعدش یه اردنگی از طرفدارا.فرق پرسپولیس و کیسه اینکه وقتی بازیکنی میاد تو این تیم باید حواسش باشه اسم پرسپولیس از همه چیز مهمتره.بازیکن پرسپولیس باید بدون حاشیه فقط برای فوتبالش تلاش کنه.به همین خاطر پرسپولیس میشه سکوی موفقیت علی دایی.مهدوی کیا.علی کریمی.کریم باقری.عابدزاده و کلی اسم تا برسیم به مهدی طارمی.اسم های زگی که فقط تو یک کلمه مشترک هستن و اونم اسم مقدس پرسپولیسه.
    • در جواب مموتی لنگی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      عابدزاده یه استقلالیه، اسمشو کنار بقیه نزار
    • محمود IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      چرا به عابدزاده توهین میکنی.کسیکه همین الانم بعد بیست سال خداحافظی از فوتبال وقتی از پرسپولیس حرف میزنه با چنان شور و هیجانی و عشقی صحبت میکنه که آدم به پرسپولیسی بودن خودشم شک میکنه چرا همچین توهین بزرگی بهش میکنی؟عابدزاده برای پرسپولیس جونشو میذاشت بعد اونوقت به خاطر یه دوره ای که به هر دلیلی کیسه پوش شده بود بهش توهین میکنی؟کسی میتونه به تعصب مرحوم انصاریان روی پرسپولیس شک کنه.اونم یه دوره ای اشتباه کردو کیسه پوش شد و همیشه بابت این اشتباهش پشیمون بود.
  • 6و6 IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اونا ک پولشو میگیرن . پس ما طرفدارا تا زمانی ک هر کی تو تیممون جنگید طرفدارشیم
  • حبیب IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    حالا یکبار علی دایی چیزی گفته و اینها موندن توش چکار کنن لنگیها رو راضی کنن . دیروز هم گفته بود مجتبی محرمی استقلالی بوده . یعنی دروغتر از این خبر میشه چاپ کرد ؟ کسی طرفدار تیمی میشه که براش حداقل کری نخونده باشه. فرهاد که تو تیمهای دیگه هم بر علیه لنگیها کری خونده چطور میشه لنگی باشه . علی دایی هیچوقت برای استقلال کری نخوند .
  • آسمان آبی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    همه اونهایی که گفتی از سوزش زیاده ولی واقعی ترین پرسپولیسی که قابل انکار نیست وزیر ورزشه و حسن روحانی که اینها هم رفتنی اند الا برکت الله
    • رضا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      مطمئن باش رئیس جمهور و وزیر بعدی هم پرسپولیسی هستش . کلا هر ایرانی ذاتا پرسپولیسی هستش مگه خلافش ثابت شود
  • محمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    لنگی بودن افتخار نیست استقلالی شدن و آبی موندن سعادته که لنگیا ناجام ببخشید ناکام هستند ازش
    • رضا IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      جامی که اعتبار بین المللی نداره فایده ای نداره . یه سرچ بزن ببین مورد تایید هست ؟ این جامهای شما درحد جام محلی هستش
  • فرشید TR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    کنتور که نمی ندازه یه دفعه بگین همه استقلالی ها پرسپولیسی بودن حتی قبل از اینکه این تیم تاسیس بشه اولین بازیکنای استقلال (تاج) هم پرسپولیسی بودن... :) ضمنن این پرسپولیسی ها که هی از نژاد می گن و لطفن نژادپرستی رو قاطی ورزش نکنین کمی... داشته باشین.
  • استقلال IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    از خنده مردم کل بازیکنایی که دوستان پرسپولیسی ادعا میکنن اسطوره این باشگاه هستن یا از قبل استقلالی بودن یا هم قرارداد داخلی بستن با استقلال آنوقت شما اومدین از بازیکنایی حرف میزنین که هیچکدومشون حتی یکبار هم اعلام نکردن پرسپولیسی هستن و یا شاهدی وجود نداره بر این حرفایی که اینجا نوشته شد
  • آبائی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ای بابا ، علی دائی یک اعترافی کرد حالا شما میخواید برای جبران این اعتراف ، تمام استقلالی ها رو پرسپولیسی کنید؟ اونم با داستان سرائی کودکانه
  • عرفان DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اره جون خودت ی بارکی بگو عمر خربین و تیمسار خسروانی ام ب اساس جبر زمانه نیومدن پیروزی ؟ حالا چون علی دایی این حرف زده و کاسه کوزه این ک زمان عابدینی و مربیگری پرورین مجوز تیم ملی رفتن رفتن ب لنگ بود برای ستاره های تیم های معمولی باید ی لشکر ادم بگین ک اول لنگی بودن بعد اومدن تاج
  • شمسعلی. IL ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    دایی هم برای شما اگر درد شما با دایی و کریمی علاج میشود این دو نفر هم برای شما اصلا از حالا به بعد وقتی خبر ورزشی می نویسد علی دایی پشتش بنویسد پیشکسوت استقلال ببینم تمام می شود یا نه فقط ممکن است خود دایی و کریمی این ننگ را نپذیرند و اعتراض کنند وگر نه برای ما هیچ اهمیتی ندارد
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    دوستان عزیز، باور کنید هیچ اهمیتی نداره که یه بازیکن بچه بوده چی فکر میکرده یا اصلا" نظرش الان چی هست. اسم اینها بازیکن هست نه بیشتر نه کمتر. صاحب نظر نیست لزوما" که خودتون رو بابتش اذیت میکنی. عملکردشون و فوتبالشون رو ببینید. فوتبال یه ورزش تیمیه که عملکرد و افتخارات یه تیم اهمیت داره.
  • مهران IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ای بابا حالا شهریار یه اشتباهی کرد بنده خدا اینا دارن آتیش میگیرن.اونا فقط یه اسطوره دارن که اونم عابدزادس که اونم بنده خدا نمیدونه به چه زبونی بگه بابا تیم خودم یعنی اس اسو دوستدارم.
  • رامین IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    کاملا مشخصه نگارنده این مطلب لنگی بوده بعد اینکه علی دایی گفت من استقلالی بودم اومد و اینا رو نوشت حداقل وریا رو نمینوشتی وریا پسر دایی منه و از بچگی استقلالی بوده
  • Hadi6 atishe IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    شما کیسه ای ها چرا اینقدرزورتون میاد ماباید خداروشکر کنیم که نیومدن پرسپولیس خدا دوستمون داره
  • حرف حق IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    ببین علی دایی چطور لنگی ها رو سوزونده که میخوان کل تیم رو بگن لنگی هستن بابا شما دیگه با چه منطقی این این حرفها رو میزنید لنگی جماعت منطق ندارن اون هم برا حرف حق خخخخخخخخ
  • حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    رحمتی زمانی که فجرسپاسی بود همیشه با لباس قرمز میومد تو دروازه
  • امیر IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    لنگی تو برو همون فوتبال اروپا رو دنبال کن که دیگه اخرای بابامسعوده و بازسجده های بقاتون شروع میشه اصلا بگیریم همین که شما میگین چهارجانبه!!!! لنگ همونم که نداره...ولی در عوض تا بخوای اسنپ کاپ و جام ولایت داره:) راستی ...سوپرجام چی شد ...یادش بخیر پیارسال برای ما وقت نبود ولی برای پیروزی حسابی وقت هست اینقدر بابا مسعود طولش داد تا هم بازیکن بخرین هم محرومین عیسی تموم شه چه میکنه این بابا مسعود..
  • #بابا مسعود IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    فکر کنم ناصر خان قلعه نوعی فکری همه بازیکنان استقلال لنگی بودن خبر ورزشی
  • امیر محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    چقدر دروغ میگید فقط اینا رو میزنید که حاشیه درست کنید این اسم های که بردین جزو ۴ آتیشه ترین بازیکن های استقلال هستن مهدی قایدی عکس از بچگیش داره که پیراهن فرهاد مجیدیه زمانی که تو استقلال بازی میکرد ارسلان مطهری همیشه استقلال بود برای جذب مخاطب خواهشا خبر دروغ نزنید
  • عباس عسکری IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    شانس آوردن تاجیا که اون موقه پیروزی نبوده والا خبر ورزشی میگفت خسروانی. پورحیدری وجباری وروشن هم پیروزین
  • بنده خدا IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    شما یه منبع موثق بیار تائید کنه اینا لنگین پرچم استقلال رو میبوسم و پرسپولیسی میشم چی میگین بابا اگه پرسپولیسی بودن مرض داشتن بیان استقلال خو مثلن میرفتن تراکتور یا سپاهان و بعد پرسپولیس میومد بازیکنا رو میخرید مرض نداشتن بیان تو تیم بزرگ ترین رقیب پرسپولیس همش کشکه همش
  • مسعود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    به این میگن زد حمله ، میخواین اینطوری خودتونو دلداری بدین اگه راضی به این اسامی نشدید بنویسید هوادارهای استقلالی رو هم بنویسید که پرسپولیسی بودند می دونم سوزش زیاده ولی نمی خواد خودتونو گول بزنید
  • Hamidreza IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    کجا این بازیکنان پرسپولیسی بودن.اصلا استقلال همون پرسپولیس بود اما نمیدونم چرا استقلال قهرمان آسیا شده و لنگ هیچ غلطی نکرده .
  • محمد راک IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    آرش برهانی رو که دقیق یادمه یه بازی اخر فصل بود پاس با استقلال بازی داشت انقدر واسه استقلال کوری خوند اخر بازی اخراج شد ولی از زمینم بیرون نمیرفت به اسقلالی ها هم فحش میداد وقتی هم که رفت استقلال اصلا موندم ،حالا واسه پرسپولیس کوری هم میخونه :))) خیلی از بازیکنای دیگه استقلالم کوری میخونن همینن به خاطر پول بیشتر استقلالی شدن،همونطور که پاشون به پرسپولیس باز نشده
  • یک لنگی عقده ستاره ** IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    چقدر مصاحبه دایی فشار آورده که سریع دست بکار شدین، همه نامبر وانای تاج از بچگی لنگی بودن، منبعتون هم صغری خانومه. نویسنده هم اصلا معلوم نیست لنگیه.
    • شیش تاییا IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      همه این نامبر وان هاتون انگشت کوچیکه یکی مثل مهدوی کیا مون نیستن .....
    • ارمین IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      تاج؟!بیخیال دایی! از اون رکوردایی که جا ب جا کردیم خبر دارین؟((((: ۱:رکورد سوپر کاپ ۲:رکورد لیگ(کیلیدشم از کاج گرفتیم) ۳:رکورد فینال اسیا(نکته:با اعتراف فتل فوتوشاپی کاج منحل شده و دو چهارجانبه وجود خارجی نداره) بعد میای میگی ب ما فشار اومده؟! هیچ جوره نمیخوری به ما پس شاخ نشو برو دایی!
    • قهرمان قاره چهار کشوری IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      اینکه چیزی نیس، رونالدو هم استقلالیه! منبع هم مستند. نشون به اون نشون که گربه رونالدو جلو در باشگاه رویت شده
  • شیش تاییا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    همه این نامبر وان هاتون انگشت کوچیکه یکی مثل مهدوی کیا مون نیستن .....
  • آنتی دروغگو! IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    خخخخخ مضحک ترین خبری که امروز خوندم همین بود خخخخخخ
  • پدرام IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    مجیدی از کوچیکی استقلالی بود...این رو کارخانه مربی والیبال هم تایید کرده...بعدشم زمان رویانیان پرسپولیس به مجیدی پیشنهاد داده بود...اگه لنگی بود پس چرا نرفت?..حیدری هم گفت نمیدونست استقلال و پرسپولیس چی هستن واسه همین رفت پایه های لنگ و بعدش هم سریع اومد پایه های استقلال..
  • لنگ پاره IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    دوستان خبر ورزشی، خجالت بکشین. نمیشه هر توهمی رو بعنوان خبر به خوانندگان اون القا کنین.
  • مهدی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    عظمت این دو تیم پایتخت اینقدر زیاد هست که وقتی بازیکنی لباس یکیشون رو پوشید تا ابد به اون تعصب داشته باشه و علایق کودکی و نوجوانیش رو فراموش کنه. البته امثال نادری، نیکبخت، هاشمی نسب و چند نفر دیگه استثنا هستن. اینکه مثلا مجیدی قبلا هوادار پرسپولیس بوده از ارزشش پیش استقلالی ها چیزی کم نمیشه. همینطور علی دایی فارغ از اینکه تیم محبوب کودکیش چی بوده، توی قلب پرسپولیسی ها جا داره. این بحث ها نه کمکی به پیشرفت فوتبال این مملکت میکنه نه واسه ما قشر ضعیف نون و آب میشه.
  • پرسپولیس فاتح IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    واقعا برای روزنامه خبر ورزشی متاسفم که توی این شرایط انواع فشارهای تحریم و ... فقط بفکر فروش و سود خودشه و از هیچگونه حاشیه سازی برای نماینده های ایران تو جام آسیا کم نذاشته از رقم قرارداد ترابی، مقایسه نغانلو و رمضانی و حاشیه برای اسطوره های پرسپولیس واقعا برای شما متاسفم و رسما اعلام میکنم بعد از این دیگه هیچ وقت روزنامتونو نمیخونم
  • در جواب امیر: IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    موافقم بات...باافتخار استقلالی ام
  • تاریخ تمدن افتخار IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    علی دایی به تنهایی از کل اونا(جمعا) با هم سرتره. چه از لحاظ گل ملی و رکورد کاپیتانی تیم ملی و در زمان بازیکن بودنش هم سرمربی بود و قهرمان شد و بهتربن بازیکن آسیا و تو فینال اروپا تو تیم بایرن بود و یکی از جوانترین مربیان لیگ و همینطور تیم ملی بود و ..... همین طارمی که تو اروپا داره میدرخشه را هم علی دایی کشف کرد از دسته ۱
  • علی IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    اصلا برای ما مهم نیست که علی دایی پرسپولیسی بوده یا نه پرسپولبس کبیر بازی کن هایی داره وداشته مثل مارادنای آسیا سلطان دریبل که هنوز با مچ بند قرمز میاد تو ورزشگاه و جلوی همه مچ بندش را میبوسه حتی وقتی به عنوان مربی تیم رقیب وارد زمین میشه یا افتخار هانبورگ (آقا مهدی عزیز ) که جلوی چشم همه با افتخار با گریه تو برنامه ۹۰ گفت نیمکت پرسپولبس کبیر هم برام افتخاره ، ما از زمانی که علی دایی بخاطر پول از پرسپولیس کبیر شکایت کرد بخشیدیمش به شما «دایی مال شما» خدا را شکر تاریخچه پرسپولیس کبیر پر از بزرگانی مثل بهزادی ، آقا صغر ، کلانی ، آقا مهدی مهدوی کیا ، علی آقا کریمی ، طارمی ، عقابهای آسیا عابدزاده ، علی بیرو ،....
  • اصف GB ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    سلام قلم ارزش داره ، کسی که این مطالب را عنوان کرده یا ارزش قلم را نمیداند ،یا برای مخاطبش ارزش و یا تعقل در نظر نگرفته! چنین قلمی را باید شکست که ایجاد فتنه گری میکند برای استقلال همین مکتب مرحوم پور حیدری(پدر استقلال) و حجازی(صداقت) کافیه ما مخلص پرسپولیس هم هستیم
  • محمود IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    اخه مجیدی و پورحیدری و حجازی و ووریا رو چجوری به دروغ و براساس چه مستنداتی میگید پرسپولیسی بودند ..مگه همین مجیدی بعد از رخصت گیری و رفتن به باشگاه پرسپولیس ،خود پروین نگفت که فرهاد جلوش عنوان کرده که من قلبا ابی هستم و پروین هم گفت پسرجان برگرد به همون تیم خودت و در همون جا بمون و وقتی دید که فرهاد به خاطر بچه بودن و بی تجربه گی و از سر جوگیر شدن داره این کار رو میکنه اون رو توپ و تشر زد ..این اعتراف و مصاحبه خود پروین بود در مورد مجیدی ..باز هم دم مرام و معرفت پروین گرم که حقیقت رو گفت
  • محمد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    اصلا ما هواداران استقلال هم قبلا پرسپولیسی بودیم. پور حیدری و حجازی و قلعه نویی و... هم پرسپولیسی بودن. خنده دار ترین خبری که تا به حال خونده بودم.
  • فرید IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    زنده باد تیم تاج
  • تاج کبیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    چون علی دایی اعتراف کرد طرفدار استقلال بوده اومدید این ....... رو نوشتید؟
  • سعید IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    آره شما درست میگید حتی حضرت آدم هم پرسپولیسی بود قشنگ از انتخاب اسامی معلومه
  • ناشناس IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    نوشته اینها پرسپولیسی ان بدون سند و مدرک لامصب خب اسم اون افرادی و دوستان این ها رو بگو کی بودن
  • میثم IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    همش دروغه اینا ادمایی هستن که دارن حاشیه میسازن وریا تعصبشو نشون داده اونم بازدن گل تو دربی وشادی معروفش ولی همه میدونیم عابدزاده استقلالی بوده اگه اینجوریه کریم باقری هم استقلالیه دست به دست کنین کی به کیه لنگی های حقیر
  • دانیال نویدیان IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    من یک استقلالی هستم و شدید من هر وقت استقلال یک گل میخورد تلویزیون رو میشکنم ولی هنوز به تیمم امید دارم تا پای مرگ رگم آبی هست لطفا هرکسی ازتیم استقلال هست بدونه من به استقلال میایم ولطفا تستمو قبول کنید من آرزوی بازی کردن در استقلال دارم به قرآن من خوب بازیکنی میشم لطفا قبولم کنین من در اهواز زندگی میکنم در زیتون کارگری و اسمم دانیال نویدیان است
  • استقلالی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    جمع کنید این دروغاتونو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی