نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مجبور به شکایت از تراکتور شدم/ ۳۰ ماه است به دنبال پولم هستم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک سابق تراکتور گفت: از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم ولی من نزدیک ۳۰ ماه است که دنبال این پول هستم و تا زمانی که این مبلغ من را پرداخت نکنند، تراکتور پنجره‌اش بسته خواهد شد.

خبرورزشی - سینا عشوری، هافبک سابق تراکتور پس از نزدیک به سه سال توانست حکم دریافت مطالبات خود را از کمیته تعیین وضعیت بگیرد و حالا باشگاه تبریزی برای اینکه پنجره‌اش بسته نشود، باید مبلغ یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان به بازیکن سابقش پرداخت کند. 

با شکایت شما باشگاه تراکتور محکوم شد؟
خب دو سال و نیم از شکایتی که من داشته‌ام، گذشته است. اول اینکه جا دارد از هواداران عزیز تراکتور عذرخواهی کنم، ولی آنها باید شرایط من را هم درک کنند. من در ۳۱سالگی فوتبالم تمام شد و این آخرین پولی بود که می‌توانستم بگیرم. من نمی‌خواستم داستان این‌طور تمام شود. 

مگر با مدیرعامل باشگاه صحبت نکردی؟
طی سال‌های گذشته چندین مدیرعامل عوض شد و من دوست داشتم به نحوی صلح کنیم و این ماجرا تمام شود. در این مدت اما فقط یک‌بار مدیران باشگاه تراکتور پیگیر مطالبات من شدند و آن هم در زمان آقای علیپور بود که گفتند بیا امضا کن و رضایت بده، تا بتوانیم بازیکن بگیریم و بعد پول شما را بدهیم. 

و جواب شما چه بود؟
واقعاً حرفی که زدند، خنده‌دار بود. حتی زمان آقای آجورلو گفتند بیا ۸۰ درصد قراردادت را ببخش‌؛ ۲۰ درصد را بگیر و رضایت بده ولی گفتند رسانه‌ای نشود که من به همین خاطر نپذیرفتم. گفتم اگر می‌خواهید این اتفاق انجام شود، آن را رسانه‌ای کنید که نپذیرفتند. فکر می‌کنم اولین بار باشد که چنین اتفاقی رخ داده است. 

در نهایت‌ چه شد؟
چندین بار واسطه فرستادم تا توافق انجام شود ولی متأسفانه اینقدر بی‌نظمی بود که من مجبور به شکایت شدم. اصلاً منتی بر سر باشگاه تراکتور نیست. باشگاه تراکتور و هوادارانش نیازی به تعریف ندارند و الان به راحتی می‌توانیم بگوییم یکی از شناخته شده‌ترین تیم‌های آسیا هستند. با تمام این حرف‌ها این کوچکترین حقی بود که داشتم و می‌توانستم بگیرم. البته اگر من دو سال و نیم پیش یک میلیارد و صد می‌گرفتم، دست‌کم الان آن را ده میلیارد کرده بودم. 

اگر باشگاه تراکتور طلب شما را پرداخت نکند، پنجره‌اش بسته خواهد شد؟
بله درست است. من باز هم از هواداران تراکتور عذرخواهی می‌کنم ولی من نزدیک ۳۰ ماه است که دنبال این پول هستم و تا زمانی که این مبلغ من را پرداخت نکنند، تراکتور پنجره‌اش بسته خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی