نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش فرمانده سابق استقلال به خبر بازگشتش/ دو ماه تا آزاد شدن بازیکن محبوب آبی‌ها
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگشت امید ابراهیمی فرمانده سابق آبی‌ها به استقلال می تواند یک انتقال بزرگ برای آبی‌ها باشد.

خبرورزشی - استقلال این روزها در میانه میدان  خود خلا یک هافبک بازیساز را به شدت احساس می‌کند. جایی که علی کریمی توانسته بود یکی دو سالی خیال آبی‌ها را در آن نقطه از زمین آسوده کند. پیش از کریمی  هم این امید ابراهیمی بود که فرمانده مطلق استقلال در خط میانی بود و حالا طبیعی است که بازگشت این بازیکن به استقلال با استقبال هواداران این تیم روبه‌رو شود.

ابراهیمی در خصوص احتمال بازگشتش به استقلال گفت: «هواداران استقلال همیشه نسبت به من لطف داشتند و من هم همیشه سعی کرده‌ام به آن‌ها احترام بگذارم. در مدت‌زمانی که در خدمت استقلال بودم، سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم و بازیکن مؤثری برای تیمم باشم. با توجه به اینکه تا پایان خرداد با تیم فوتبال الاهلی قرار دارم و تعدادی بازی هنوز باقی‌مانده، از حالا نمی‌توانم درخصوص آینده صحبتی داشته باشم. ضمن آنکه استقلال هم در کوران رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است که از همین‌جا برای این تیم در ادامه راهی که در پیش رو دارند، آرزوی موفقیت می‌کنم. انشاء الله ببینیم در آینده چه اتفاقی برایم خواهد افتاد.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اومدنش به استقلال میتونه عالی باشه زوج ابراهیمی و ریگی بینظیره درسته استقلال توی اون پس کلی بازیکن داره اما در سطح و لول استقلال نیستند اگر چه بازم معتقدم مهدی پور اگر بهش بیشتر زمان بدن میتونه خودشو نشون بده
    • تیم مظلوم لنگ IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      درود بر فرمانده، چه بیای چه نیای تا الد محبوب مایی، هرگز بازی های تو فراموش نمیشه. تو همین سن بهترین هافبک دفاعی های ایرانه
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      وقتی خبر بازگشت علیپور و شجاع می آید تن و بدن نویسندگان استقلالی خبر ورزشی میلرزد و خبر و مقاله می گذارند که علیپور و شجاع نباید برگردند اما وقتی خبر بازگشت ابراهیمی می آید خبر ورزشی می نویسد ((( استقلال این روزها در میانه میدان خود خلا یک هافبک بازیساز را به شدت احساس می‌کند. جایی که علی کریمی توانسته بود یکی دو سالی خیال آبی‌ها را در آن نقطه از زمین آسوده کند. پیش از کریمی هم این امید ابراهیمی بود که فرمانده مطلق استقلال در خط میانی بود و حالا طبیعی است که بازگشت این بازیکن به استقلال با استقبال هواداران این تیم روبه‌رو شود))) امید ابراهیمی هم بخاطر پول به قطر رفت و شرایط هیچ فرقی با شجاع نداشت اما استقلال ورزشی درباره شجاع یک چیز می نویسد و درباره ابراهیمی یک چیز دیگر . الان من از نویسنده ای که اون خب علیپور و شجاع را نوشت سوال دارم آیا الان پرسپولیس برای جانشیتی سید جلال و تقویت خط دفاع به شجاع نیاز ندارد آیا الان پرسپولیس برای زوج خط حمله عیسی آل کثیر و تقویت خط حمله و حل ضعف گل مردم موقعیت ها به علیپور نیاز ندارد . الان نویسنده ای که اون در خبر را نوشت می شود یک توضیح دهد .
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    تنها بازیکنی که در حد ابراهیمی هست فقط مسعود ریگیه وگرنه بقیه در حد امید نیستن. ابراهیمی حتی بازیسازی هم میکرد. کاشته های فنی، پنالتی های مطمئن شوت های سرکش و... باید اعتراف کنم بازیکن مورد علاقه من در دهه ۹۰ امید ابراهیمی بود.
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    راستی اگه ابراهیمی بیاد، باید بازوبند هم به امید بدن چون لایق ترین فرد واسه کاپیتانیه، البته اگه مایل به برگشت به خونش باشه.
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    نه !! به هیچ وجه ! اینکه امید بهترین هافبک ایران و آسیاست شکی نیست اینکه لایق ترین هافبک برای تیم ملی ایرانه شکی نیست اما اینکه بخواد دوباره به استقلال برگرده هرگز! استقلال درسته که سکوی پرش بسیار بازیکنانی بوده که به خارج از کشور رفتن و لژیونر شدن و درخشیدن و پولدار شدن اما سطلل زباله نیست که بازیکن از تخت افتاده هر وقت دلش خواست برگرده و از روی شکم سیری بازی کنه نه ابراهیمی و نه کاوه رضایی که استقلال رو در شرایط بد ترک کردن حق بازگشت به تیم را ندارند همانطور که بازیکن بی انظباطی مثل دانشگر هم تا امروز حق بازی پیدا نکرده ! هواداران عزیز و محترم استقلال محکم پای عزت و احترام و بزرگی تیمتان تاج کبیر بایستید تا بازیچه هر کس و نا کسی نشود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی