نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چلسی – پورتو؛ راند دوم نبرد آندلوس با طارمی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پورتو با بازگشت ستاره‌هایش طارمی و اولیویرا امیدوار است شکست بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل چلسی را تلافی کند.

خبرورزشی - چلسی در حالی مثل بازی رفت در ورزشگاه سانچس پیسخوان به مصاف پورتو خواهد رفت که با توجه به برتری دو گله در دیدار قبلی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شانس بهتری برای صعود خواهد داشت. 

پورتو؛ با ستاره‌ها
محرومیت طارمی و اولیویرا در بازی رفت مقابل چلسی برای پورتو گران تمام شد. تیمی که دو عنصر مهمش را نداشت نتوانست یک گل هم بزند تا کام‌بک زدن برای‌شان دشوار شود. اگرچه هر دو بازی این مرحله در سانچس پیسخوان برگزار می‌شود ولی بازی قبلی پورتو میزبان بود و به همین دلیل گل نزدن برای‌شان گران تمام خواهد شد. حالا باید برای صعود ۳ گل بزنند. با ستاره‌ها و تکمیل تیم ایده‌آل سرجیو کونسیسائو این اتفاق ممکن است؟ نمی‌توانند ناامید باشند. 

چلسی‌؛ مدعی آرام
چلسی آرام و به نوعی چراغ خاموش پیش می‌رود. آبی‌های لندن را می‌توان مدعی آرام لیگ قهرمانان اروپا دانست. توماس توخل در لندن ثابت کرده در پاریس به او بی‌مهری شده. حالا در لیگ برتر می‌توانند امیدوار باشند بین ۴ تیم برتر پایان فصل قرار بگیرند و در لیگ قهرمانان هم شاید همه را غافلگیر کنند. به نظر نمی‌رسد برای حذف پورتو که رقیب بزرگی بوده و یوونتوس را کنار زده، کار دشواری داشته باشند. در هر صورت چیزی قابل پیش‌بینی نیست و باید مراقب این حریف باشند. 

آخرین جدال
در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی ۲-صفر پورتو را برد. مانت و چیلول گلزنان چلسی در دیدار هفته قبل بودند. 

آمار بازی
۹) پیش از این ۹ مرتبه چلسی و پورتو به مصاف هم رفته‌اند. ۶ برد به انگلیسی‌ها رسیده و ۲ برد به پرتغالی‌ها. یک بازی هم با تساوی خاتمه پیدا کرده. 
۱۴) چلسی در ۱۴ نبرد با تیم‌های پرتغالی ۱۱ مرتبه پیروز شده، یک تساوی داشته و ۲ مرتبه شکست خورده است. 
۴۳) پورتو در ۴۳ بازی مقابل تیم‌های انگلیسی فقط ۸ برد داشته، در ۱۱ بازی به تساوی رسیده و ۲۴ باخت داشته است. 
صفر) چلسی هنوز در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. فقط منچسترسیتی در این رکورد شریک آبی‌های لندن است. 
یک) توماس توخل چلسی را متحول کرده. تیم او در ۱۷ بازی فقط یک باخت داشته. ۱۲ برد آمار ۷۰ درصد پیروزی را برای او در تیم لندنی ثبت کرده. 

مصدومان و محرومان
چلسی بدون مصدوم و محروم به مصاف پورتو خواهد رفت. از طرفی پورتو هم مثل بازی رفت دیگر محرومی ندارد و مصدومانش هم ایوان مارکانو و محمد امبایه هستند. دیوگو کاستا سنگربان دوم‌شان هم کرونا گرفته. 

ترکیب احتمالی دو تیم
پورتو:
مندی، آسپلیکوئتا، سیلوا، کریستنسن، جیمز، کواچیچ، کانته، آلونسو، زیاش، مانت و ژیرو
چلسی: مارچسین، مانافا، امبمبا، په‌په، سانوسی، کورونا، اوریبه، الیویرا، اوتاویو، مارگا و طارمی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی مشعوف IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    اشتلاه زدی اسامی تیم ولی امشب طارمی میدرخشه
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      حس وطن پرستی ات قابل ستایش هست ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست چه بسا امشب طارمی حتی یک شوت خارج دروازه و یک پاس درست حسابی هم نده!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    بازی رفت تفاوت دو لیگ سطح بالای انگلیس و لیگ‌درپیتی پرتغال را نشان داد بازی برگشت هم چنین است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی