نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
۰ |
۰
مهاجم پرسپولیسی در فهرست مهاجمان برتر لیگ قهرمانان ۲۰۲۱
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد عباس زاده بازیکن تراکتور جزو مهاجمان برتر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شد.

خبرورزشی - سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی ۶ مهاجم روی فرم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ قبل از آغاز این رقابت ها پرداخت.

۶ مهاجم روی فرم این رقابت ها از دید سایت AFC عبارتند از: گومیس(الهلال عربستان)، محمد عباس زاده(تراکتور)، عمر خربین(الوحده امارات)، بغداد بونجاح(السد قطر)، میشل اولونگا(الدحیل قطر) و ایمن حسین(نیرو هوایی عراق).

سایت AFC درباره عباس زاده نوشت: محمد عباس زاده در طول دوران فوتبالی اش در دو تیم در رفت و آمده بوده است. او اکنون  در ۳۰ سالگی در لیگ ایران عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است. عباس زاده می خواهد تراکتور را در این رقابت ها کمک کند تا از مرحله گروهی صعود کند.

عباس ازده با نزدیک شدن لیگ ایران به نیمه راه خود با به ثمر رساندن  ۹ گل در رده سوم بهترین گلزنان لیگ ایران قرار دارد. او به صورت میانگین در هر دو بازی یک گل به ثمر رسانده است. مهاجم ایرانی امیدوار است این عملکرد خوب خود در لیگ را در لیگ قهرمانان آسیا تکرار کند و تراکتور را کمک کند تا به مرحله حذفی صعود کند.

عباس زاده ۳ سال سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد. او در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵ به همراه پرسپولیس حضور داشت ولی در اکثر بازی ها نیمکت نشین بود و زمانی برای بازی پیدا نکرد. بعد از ۶ سال عباس زاده امیدوار است به همراه تراکتور عملکرد خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی