سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
۰ |
۵
تمدید قرارداد میلیچ فقط وعده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود دو هفته پیش مسئولان باشگاه استقلال وعده دادند که به زودی قرارداد میلیچ تمدید می‌شود، ولی این اتفاق هنوز رخ نداده است.

خبرورزشی - این وعده فقط در حد وعده و شعار باقی ماند و خبری از تمدید قرارداد میلیچ نشد. البته مسئولان بحث مالیات قرارداد او را مطرح کردند تا به این بهانه کار را به بعد از قهرمانان آسیا واگذار کنند اما سوال اینجاست که آیا نمی‌شد مشکل مالیاتی را مدیریت باشگاه زودتر حل کند؟ آیا نمی‌شد زودتر تکلیف این بازیکن کروات را مشخص کرد؟

آنچه مسلم است همین رفتارهای غیرحرفه‌ای است که باعث دلسردی بازیکنان خارجی می‌شود و بازدهی آنها را پایین می‌آورد. همین میلیچ به خاطر یکسری وعده‌های عملی نشده حدود دو ماه بیش از ۱۰ بازی استقلال را از دست داد و این وسط آن که ضرر کرد استقلال بود.

به هر حال حضور این بازیکنان خارجی در با شگاه های ایرانی هزینه‌های خاص خود را دارد و اگر قرار باشد یک بازیکن ۱۰ بازی یک فصل را از دست بدهد، کلی خسارت مالی به باشگاه وارد می‌شود اما مسئولان استقلال با وعده‌هایی که دادند و عملی نشد، به همه ثابت کردند که در این قبیل مسائل بازیکن‌خارجی مقصر نیست. بازیکن خارجی پولش را می‌خواهد و دنبال یک تعهد قانونی است که معمولاً در ایران یا اجرا نمی‌شود و یا با تاخیر عجیب اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی