نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
۰ |
۳
یک پرسپولیسی رکورد عجیب گل محمدی را شکست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همین هفته قبل بود که وقتی یحیی گل محمدی ۴ کارته شد و به اجبار مسابقه تیمش برابر نساجی را از روی سکوها دنبال کرد، رسانه‌ها و آمار نویسان از نوبرانه بودن این اتفاق نوشتند. 

خبرورزشی - کسی به یاد نداشت که یک مربی در ادوار مختلف لیگ چهار کارته شده باشد. البته ما همیشه مربی اخراجی داریم، مربی که به واسطه مصاحبه و حرف‌هایش محروم شود. شاید هر هفته یک مربی یا دستیار به این دلیل از نشستن روی نیمکت محروم باشند اما اینکه یک مربی مثل بازیکنان درون زمین چهار بار اخطار بگیرد و برود آن بالا، واقعاً عجیب و تازه بود. فکر می‌کردیم نام «یحیی» به همین دلیل تا همیشه در فوتبال ما جاودانه بماند اما این رکورد حتی به یک هفته هم نرسید! 

در دیدار پیکان - گل گهر ابتدا حسین پاشایی دستیار تارتار اخراج شد و سپس خود سرمربی پیکان اخطار گرفت که چهارمین کارت زرد او در این فصل بود و به رکورد گل‌محمدی رسید.

سرمربی حریف یعنی قلعه‌نویی نیز همین چند هفته پیش مزه محرومیت را چشید و با این وضعیت به نظر باید به قرارداد مربیان هم آپشن محرومیت بابت ۴ اخطار اضافه شود! 

در نوشتن این مطلب از «ساکت الهامی»  فاکتور گرفتیم چرا که ساکت به تنهایی و برخلاف اسمش، همه رکوردهای تاریخ را در محرومیت شکسته و کلکسیون دارد!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی