نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
۱ |
۰
چرا هند میزبان می‌شود و ایران نمی‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهمترین سوال فوتبالدوستان در این روزها اینجاست که چرا هندوستان که اساساً فوتبالی ندارد می‌تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا شود اما ایران نمی‌تواند؟

خبرورزشی - هندوستان کشوری بزرگ و تاریخی است. کشوری با ادیان مختلف که اهالی ورزش آن را بیشتر با کریکت می شناسند اما حالا همین هندوستان میزبان بازی های گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شده و همان طور که در اخبار خواندید، تیمهای مهمان از جمله پرسپولیس انتقاداتی به نحوه میزبانی این کشور دارند. البته منطق حکم می‌کند که برای نمره دادن به میزبانی هندوستان تا پایان مسابقات منتظر بمانیم اما سوال اینجاست که چرا هندوستان که اساساً فوتبالی ندارد، می تواند میزبان لیگ قهرمانان آسیا شود اما ایران نمی‌تواند؟

اگر از عربستان که لابی‌های سیاسی میزبانی سه گروه را به دست آورد، بگذریم قطعاً ایران می‌توانست حداقل میزبان یکی از گروه های لیگ قهرمانان آسیا باشد. ما در کشورمان ورزشگاههای بسیار خوب و زیبایی مثل ورزشگاه آزادی، ورزشگاه امام رضای مشهد، پارس شیراز، نقش جهان اصفهان، یادگار تبریز و شهدای فولاد خوزستان را داریم. از نظر سایر امکانات هم همه می‌دانند که شهرهای بزرگ ایران دارای هتل های بسیار شیک و مجهز هستند. از نظر تعداد زمین‌های تمرینی هم نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت‌های محسوسی داشته ایم اما متاسفانه عده‌ای همچنان معتقدند که ایران نباید میزبان شود و امکانات لازم را ندارد! حالا که تماشاگران هم به ورزشگاه ها نمی روند، بهانه عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها منطقی نیست و به طور حتم ایران به راحتی می‌توانست حداقل میزبان یکی از گروه‌های مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

اگر چند سال قبل ما فقط ورزشگاه آزادی را به عنوان یک ورزشگاه آبرومند داشتیم اما حالا این تعداد افزایش یافته و ورزشگاه‌های شیک و زیبایی با امکانات ایده‌آل در اختیار بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته است. اینکه این ورزشگاه‌ها بر خلاف اروپا به نام باشگاه ها یا در اختیار آنها نیست، بحث دیگری را می طلبد که باید به طور مفصل به آن پرداخته شود اما واقعیت این است که ما به راحتی می‌توانستیم میزبانی یکی از گروه‌های رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و حتی میزبانی دور برگشت رقابتهای مقدماتی جام جهانی که به نوعی حقمان بود را بر عهده بگیریم که متاسفانه به خاطر ضعف  مسئولان فدراسیون فوتبال از این فاکتور مهم بی بهره ماندیم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی FR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    کدوم امکانات بی خودی با همین حرف های مفت باعث خواب بیشتر مسئولین میشین البته هم پول و هم فشار باعث رویه مطبوعات به ظاهر مستقل شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی