سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۴
۱ |
۰
یک فرصت طلایی برای عوض کردن نظر اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای بازیکنان ایرانی چهار تیم حاضر در این مسابقات یک فرصت طلایی است برای اینکه نظر اسکوچیچ را عوض کرده و لیست تیم ملی را تغییر بدهند.

خبرورزشی -  از درون دروازه که شروع کنیم رشید مظاهری و حامد لک فرصت دارند خود را بیشتر به اسکوچیچ ثابت کنند. گلر شماره یک مربی کروات در بازی دوستانه با سوریه هم بیرانوند بود اما حالا در لیگ قهرمانان آسیا امثال لک و مظاهری می‌توانند خود را به اسکوچیچ ثابت کنند.هر چند که آ نها به اردو دعوت شده بودند.

در دفاع راست وریا غفوری می‌خواهد نشان بدهد که همچنان بهترین دفاع راست ایران است. در دفاع میانی خیلی‌ها به اسکوچیچ سید جلال را پیشنهاد کرده بودند اما سن  او بالاست و قطعاً به همین دلیل به تیم ملی دعوت نمی‌شود. در سمت چپ هم مدافعان تراکتور و فولاد می‌توانند خودی نشان بدهند و البته محمد نادری که هنوز در استقلال انتظارات را برآورده نکرده است.

در خط میانی و لیگ قهرمانان آسیا فرصت بسیار خوبی برای مهدی‌ترابی است تا دوباره درهای تیم ملی را به روی خود باز کند .حتی اشکان دژاگه هم این فرصت را دارد تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شود. همان طور که می‌دانید در آخرین اردوی تیم ملی خبری از نام غفوری، دژاگه و ترابی نبود جوان‌های فولاد هم در بازی با العین نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما دعوت شدن از آنها به تیم ملی مستلزم درخشش در لیگ قهرمانان آسیاست. در خط حمله و با وجود ستاره‌هایی چون سردار آزمون و مهدی طارمی‌مهاجمان دیگری هستند که می‌تواند به اردوی تیم ملی دعوت شوند مثلا ارسلان مطهری اگر در آسیا بدرخشد، این شانس را خواهد داشت یا عیسی آل کثیر که به خاطر محرومیت شش ماهه اردوی تیم ملی را از دست داده بود .حتی عباس زاده تراکتور هم می‌تواند برای لیست‌های بعدی شانس خود را آزمایش کند.

ختم کلام اینکه لیگ قهرمانان آسیا برای همه یک فرصت طلایی است کسی که در این تورنمنت بدرخشد مسلماً با حمایت افکار عمومی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود آن وقت شاید راحت تر و مستند تر بتوان یقه اسکوچیچ را گرفت که چرا بعضی از آماده‌ها را دعوت نمی‌کنی؟!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Retired IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    جاى سعيد اقايى واقعا خاليه يه دفاع چپ كلاسيك جوان و قابل اعتماد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی