گروه آسان و سخت نداریم؛ همه آسیا از اسم استقلال می‌ترسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا همواره دارای حساسیت‌های خاص خودش بوده ولی این موضوع غیرقابل انکار است که همیشه رقبا از نام استقلال هراس دارند.

خبرورزشی -  در جمع بازیکنانی که در تاریخ باشگاه استقلال موفق شده اند دروازه تیم‌های عربستانی را باز کنند دو نفر بیش از سایر بازیکنان موفق به گلزنی روبه‌روی تیم‌های عربستانی شده اند. فرهاد مجیدی و آرش برهانی هر یک با به ثمر رساندن ۴ گل در این زمینه از سایر بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم استقلال را داشتند پیش هستند.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی و شرایط این دیدار در ابتدای راه تیم استقلال حرف زد. آقای گل اسبق استقلال توصیه ای هم برای مهاجمان این تیم داشت. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

استقلال دوباره به آیا رسید. شرایط را چطور ارزیابی می‌کنید؟
قطعا تیم استقلال به خوبی برای ورود به این رقابتها آماده است. شکر خدا خبری درباره مصدومیت بازیکنان به گوش نمی‌رسد و بچه‌هایی که به کرونا مبتلا شده بودند همگی در وضعیت خوب هستند. این اتفاقات و پیش زمینه خوب را به فال نیک می‌گیریم و حضوری موفق را برای استقلال پیش بینی می‌کنیم.

فکر می‌کنید استقلال در گروه سختی است؟
در آسیا گروه آسان و سخت نداریم و همه تیم‌ها با قدرت می‌آیند. ضمن اینکه این تیم‌ها در کشور خودشان بهترین‌ها بودند ولی این را نباید فراموش کرد که همه حریفان آسیایی از اسم استقلال می‌ترسند و برای بازی روبرویش حساب ویژه ای باز می‌کنند.

 پس این کار استقلال را سخت می‌کند؟
استقلال هیچ زمانی بازی آسان ندارد. چه در داخل و چه در خارج همه می‌خواهند روبروی این تیم بهترین نمایش خودشان را ارائه بدهند.

گروه آسان و سخت نداریم؛ همه آسیا از اسم استقلال می‌ترسند

 درباره آقای گلی خودت در رویارویی با تیم‌های عربستانی حرفی نمی‌زنید؟
صحبتی در این باره ندارم. فقط آرزو می‌کنم بازیکنان استقلال از موقعیت‌هایی که در این مسابقات نصیب شان می‌شود بهترین استفاده را ببرند چون قطعا در آسیا حریفان تا جایی که بتوانند سعی می‌کنند کمترین موقعیت را به استقلال بدهند.

 نتیجه بازی با الاهلی را پیش بینی می‌کنید؟
امیدوارم استقلال بتواند این تیم را شکست بدهد و فصل جدید لیگ قهرمانان را با برد استارت بزند تا هم دل هواداران را شاد کند و هم روحیه خودش را برای ادامه مسابقات تقویت کرده باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    آره همه از اسم استقلال میترسن مخصوصا العین خخخخ زرششششششششک
  • MGH IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    مخصوصا العین.
  • غضنفر IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    حتی العین؟
  • شمسعلی IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    ما که با همه آسیا بازی نکردیم و قهرمان شدیم! حتما منظور آرش خان اون چهار کشور، از ما می ترسن که البته طبیعیه، فوتبالی ندارن
  • فرشاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    اره راست میگه بخصوص العین امارات واقعا وقتی کیسه را می بیند تنشان میلرزه با زور کتک وچماق میایند زمین بازی و آخرش هم 6 بر2 می بازند و میروند
  • محمدمبین ملاجعفر IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    خخخخخخخخخ استقلال همونیه که اصلا نیمه نهایی رو ندیده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی