چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳
۰ |
۵
واکنش کاپیتان تیم ملی عمان به گاف بزرگ برانکو
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقدام و توضیح برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان درباره عدم دعوت از کاپیتان این تیم موجی از خشم و عصبانیت را از وی بر انگیخت و واکنش بازیکن را در پی داشت.

خبرورزشی - برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در حالی لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد که نام «احمد کانو» کاپیتان تیم عمان در این لیست قرار نداشت. برانکو در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره عدم دعوت از کانو عنوان کرده بود که این بازیکن چهار، پنج ماه بدون تیم بوده است در حالی که کاپیتان عمان در تیم المرخیه قطر عضویت داشته و بازی می کرده است.

طبق اعلام سایت «صدی» عمان، این موضوع موجی از خشم و واکنش را در شبکه‌های اجتماعی علیه برانکو در پی داشته است. همچنین احمد کانو با انتشار ویدئویی در «اسنپ‌چت» به اقدام برانکو واکنش نشان داد و تاکید کرد اظهارات برانکو خلاف واقع است و وی تا ماه ژوئن با باشگاه المرخیه قطر قرارداد دارد. او گفت: «مربی باید واقعیت‌ها را بررسی کند. مشخص است که مربی اطلاعات کافی درباره احمد کانو ندارد و مدیر تیم ملی باید اطلاعات را بررسی کند. اگر مدیر هم نمی‌داند، این مسئله دیگری است.»

این بازیکن در پایان صحبت‌هایش اعلام کرد به تصمیم برانکو مبنی بر عدم دعوتش احترام می‌گذارد و برای همه بازیکنان آرزوی موفقیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی