نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۴
۱ |
۰
مربی فولاد: السد مساوی گرفت و باید خوشحال باشد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: تا آخرین لحظه برنده بودیم، حریف ما بود که مساوی کرد و به همین خاطر باید خوشحال باشند.

خبرورزشی - یوسو سسما در نشست خبری پس از تساوی فولاد مقابل السد اظهار داشت: احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است. مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

بیشتر ببینید و بخوانید:

وی افزود: در زمین خیلی راحت بازی کردیم. وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم. در ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می‌کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

مربی فولاد تصریح کرد: نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم. بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم. بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    اگر مربی واقعی بودی میگفتی که گل زدن شما اتفاقی بود و برنامه ریزی و تاکتیکی نبود .ولی رویه ای که مربی السد بکار میبرند خونسردی و تفکر و نباختن روحیه و آرامش در عین پیاده کردن تاکتیک . راستی از خونسردی تیم السد و بارسلونا و شباهت این رفتار با هم میشه گفت احساسات دیگه در فوتبال منطقی جایی ندارن .شاید بشه با یکی دو بازی با احساسات نتیجه گرفت ولی بیشترین صدمات جسمی را عاید تیم میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی