نظر جالب عادل فردوسی‌پور درباره گل طارمی به چلسی/ کلاً آدم بی‌خیالی است!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عادل فردوسی‌پور می‌گوید مهدی طارمی همیشه عادت به انجام دادن کار سخت‌تر دارد.

خبرورزشی - عادل فردوسی پور در خصوص گل مهدی طارمی به چلسی می‌گوید: «یکی از بهترین کامنت‌هایی که درباره مهدی طارمی استفاده کرده‌ام، تشبیه‌اش به دکتر جکیل و مستر هاید (فیلمی در ژانر ترسناک و علمی- تخیلی به کارگردانی ویکتور فلمینگ) است.

واقعا مهدی برای من دکتر جکیل و مستر هاید است. در یک بازی، موقعیتی را که هر بازیکن معمولی ممکن است گلش کند، خراب می‌کند ولی در یک بازی هم توپ‌هایی را گل می‌کند که بازیکن‌های بزرگ هم ممکن است گلش نکنند، مثل همین گلی که به چلسی زد. کلا آدم بی‌خیالی است.

شاید این ویژگی منفی به‌نظر بیاید ولی خیلی وقت‌ها هم مثبت است. تقریبا همه کارهایی که احساس می‌کند توانایی‌اش را دارد در زمین انجام می‌دهد. فکر می‌کنم الان اعتماد به نفسش هم بالا رفته، چون پارسال که آقای گل مشترک شده و امسال هم عملکردش خوب بوده. در نتیجه هر کاری دلش می‌خواهد انجام می‌دهد. این بی‌خیالی خیلی بهش کمک می‌کند.»

ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    بی‌خیالی کلمه خوبی نیست اگر کارشناسان و مربیان ما نظراتشان عین گزارشگر فوتبال هست بدلیل ندانستن و جاهلی آنان روی بعضی رفتارهاست که تیمهای خوب دنیا رعایت میکنند و اون احساساتی نبودنه بقول توخل اتفاقی بود و راست میگه فوتبال ایران و تیمهای لیگ برتر چنانچه دو گل از حریف جلو یا عقب بیفتند میرن دنبال احساسات .کلا احساساتی شدن ایرانیها ضربه ای هولناک به خودشونه .ما بهترین هستیم ولی فاکتور احساسات همه چی را خراب می‌کنه .خونسرد بودن را باید یاد بگیریم تکلی که باعث شد طارمی یک بازی در لیگ پرتقال محروم بشه در هیچ نقطه از اروپا دیده نمیشه .چرا چون اروپا مساویست با بازی فکر در عین خونسرد بودن شاید کلامم عاجز باشه از شرح موضوع .ولی می‌خواهم بگویم احساساتی بودن بازیکنان ایرانی بیشترین خسارت را نصیب ما کرده .و طارمی تا صد در صد خونسرد نباشه جایی در تیمهای بزرگ نداره .چرا در آخر بازی با داور کلنجار می‌ره که سودی نداره
  • محمدرضا رضی گلستان IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    طارمی بی نظیره
  • فرشید شهیدی FR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    به نظرم اشاره روانشناختی جالبی بود. «بی‌خیالی»، تیپ شخصیتی طارمی ست. تیپ شخصیتی را نمی‌شود عوض کرد، چون مثل رنگ چشم یا مو با آدم به دنیا می‌آید. کاری که می‌شود کرد، این است که ببینیم از بازیکنی با این تیپ شخصیتی، چطور می‌توان بهترین استفاده را برد. برانکو که روانشناس ورزشی هم بود، استاد این داستان بود.
  • پروانه NL ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    عاشقتم پسر ساده دل من تو بهترینی عزیزم دوستدارم ایشالا همیشه موفق باشی و باعث غرور ملت عزیزم
  • مهدی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    خیلی قشنگ گفته یه جمله زیبا کامل درمورد طارمی عشق است عادل انشالله زود برگردی
  • مهدی مشعوف IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    زیباترین و کاملترین جمله درمورد طارمی
  • محمد از ارومیه IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    به امید دوباره در برنامه90،انشاالله
  • ناشناس IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    تو خودت بی نظیری اقای فردوسی پور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی