نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
درخشش دوباره هافبکی که دل استراماچونی را برد/ ستاره‌ای که درخشید اما دیده نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود ریگی از دورانی که در پدیده حضور داشت و بیشترین تعداد بازی در یک فصل را به خود اختصاص می‌داد کمتر دیده می‌شد ولی اثرگذاری‌اش در بازی تیمی کم نظیر بود.

خبرورزشی - مسعود ریگی در فصل نوزدهم لیگ برتر هم پس از ۳، ۴ بازی اول که نیمکت نشین بود توانست با یک بار حضور در میدان دل آندره آ استراماچونی را ببرد و خودش را به مهره ثابت او تبدیل کند. همین بازیکن در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با ۷ حضور در ترکیب استقلال و ۶۱۰ دقیقه بازی برای تیمش یکی از بازیکنان ثابت استقلال به حساب آمد.

او پس از آن در لیگ برتر جاری هم از مجموع ۱۹ بازی در ۱۶ بازی و به مدت ۱۱۷۵ دقیقه حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرد و در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ نیز به رغم اینکه فوتبالش به چشم نیامد یکی از بهترین بازیکنان استقلال در میانه زمین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    خب بنظرم اگر بخواهیم سبک بازی ریگی رو به بازیکنی در اروپا تشبیه کنیم بی شک کاسمیرو بهترین گزینه هست، بازیکنی که هرجا حریف خطر ساز بشه او هم حضور دارد و با اثر گذاری و قطع توپ موقعیت حریفو خراب میکنه..مسعود ریگی بی نهایت بازیکن خوبیه واقعا بازیکن بی ادعا و کم حاشیه و کاملا در خدمت تیم هست..بازی با الاهلی ریگی با نمایش فوق‌العاده یکی از ارکان اصلی برتری پر گل استقلال بود..
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    قطعا دعوت به تیم ملی حق مسلم مسعود ریگی هست..چند تا بازیکن مثل ریگی با این کیفیت در لیگ حضور دارد؟! ریگی هافبک تدافعی کامل و بی نقص که هیچ حرکت اضافی با توپ ندارد و کاملا در خدمت تیم بازی میکنه، مهره بدون جانشین استقلال اینبار تو آسیا فوق‌العاده بازی کرد اکثر توپ های میانه میدان به او ختم میشد و تو بازیسازی و پخش کردن توپ به فرشید کمک میکرد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی