درخشش دوباره هافبکی که دل استراماچونی را برد/ ستاره‌ای که درخشید اما دیده نشد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود ریگی از دورانی که در پدیده حضور داشت و بیشترین تعداد بازی در یک فصل را به خود اختصاص می‌داد کمتر دیده می‌شد ولی اثرگذاری‌اش در بازی تیمی کم نظیر بود.

خبرورزشی - مسعود ریگی در فصل نوزدهم لیگ برتر هم پس از ۳، ۴ بازی اول که نیمکت نشین بود توانست با یک بار حضور در میدان دل آندره آ استراماچونی را ببرد و خودش را به مهره ثابت او تبدیل کند. همین بازیکن در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ با ۷ حضور در ترکیب استقلال و ۶۱۰ دقیقه بازی برای تیمش یکی از بازیکنان ثابت استقلال به حساب آمد.

او پس از آن در لیگ برتر جاری هم از مجموع ۱۹ بازی در ۱۶ بازی و به مدت ۱۱۷۵ دقیقه حضور در ترکیب استقلال را تجربه کرد و در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ نیز به رغم اینکه فوتبالش به چشم نیامد یکی از بهترین بازیکنان استقلال در میانه زمین بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    خب بنظرم اگر بخواهیم سبک بازی ریگی رو به بازیکنی در اروپا تشبیه کنیم بی شک کاسمیرو بهترین گزینه هست، بازیکنی که هرجا حریف خطر ساز بشه او هم حضور دارد و با اثر گذاری و قطع توپ موقعیت حریفو خراب میکنه..مسعود ریگی بی نهایت بازیکن خوبیه واقعا بازیکن بی ادعا و کم حاشیه و کاملا در خدمت تیم هست..بازی با الاهلی ریگی با نمایش فوق‌العاده یکی از ارکان اصلی برتری پر گل استقلال بود..
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    قطعا دعوت به تیم ملی حق مسلم مسعود ریگی هست..چند تا بازیکن مثل ریگی با این کیفیت در لیگ حضور دارد؟! ریگی هافبک تدافعی کامل و بی نقص که هیچ حرکت اضافی با توپ ندارد و کاملا در خدمت تیم بازی میکنه، مهره بدون جانشین استقلال اینبار تو آسیا فوق‌العاده بازی کرد اکثر توپ های میانه میدان به او ختم میشد و تو بازیسازی و پخش کردن توپ به فرشید کمک میکرد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی