نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ماجرای انگیزه ویژه ترابی برای بازی با شجاع خلیل زاده و یارانش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از اردوی پرسپولیسی‌ها در هند خبرمی رسد که مهدی ترابی با انگیزه ترین بازیکن این تیم قبل از بازی با الریان قطر است.

خبرورزشی - مهدی ترابی یکی از بازیکنان پرسپولیس بود که در پایان فصل گذشته مسابقات لیگ برتر ایران، تیم پرسپولیس را ترک کرد و به العربی قطر پیوست. ترابی امید زیادی داشت نمایش همیشگی خود را در تیم العربی داشته باشد اما مصدومیت‌های زیاد، این بازیکن را از آمادگی و بازی‌های متوالی دور کرد.

ترابی پس از بازگشت به میادین برای العربی گلزنی هم کرد اما نتوانست نظر مثبت قطری‌ها را جلب کند. به عبارت بهتر این ستاره ایرانی از لیگ ستارگان قطر دیپورت شد. او درحالی به العربی برای جدایی به توافق رسید که تنها طی ۹ بازی رسمی برای این تیم به میدان رفت و ۲ گل به ثمر رساند. مهدی ترابی که در تمام مدت حضور در لیگ ستارگان قطر با یحیی گل محمدی در ارتباط بود با موافقیت سرمربی پرسپولیس به ایران بازگشت. این هافبک تکنیکی به ایران برگشت و با عقد قراردادی رسمی و یک سال و نیمه به پرسپولیس پیوست.

او که نقش غیر قابل انکاری در قهرمانی پرسپولیس در لیگ نوزدهم داشت حالا می‌خواهد تیمش را به قهرمانی آسیا برساند. حریف بعدی پرسپولیس هم یک تیم قطری است. تیم الریان قطر که مهدی ترابی انگیزه‌های فراوانی برای درخشش مقابل این تیم دارد. ستاره پرسپولیس که در بازی اول در هند هم با فرارها و تکنیک بالایش بارها دروازه تیم الوحده امارات را به خطر انداخت این بار می‌خواهد ثابت کند قطری‌ها در دیپورت او اشتباه کرده‌اند.

مهدی ترابی در این تیم پرسپولیس همه کاره است. ضربات ایستگاهی و کاشته را می‌زند و پنالتی زن اول تیمش است. آیا او می‌تواند در دیدار شنبه برابر شجاع خلیل زاده و یارانش ستاره زمین باشد؟ باید منتظر ماند و دید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی