ضرری ندارد؛ به مهدی عبدی در آسیا اعتماد کن!/ او کمتر از مغانلو و آل‌کثیر نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در حالی با یک گل از سد الوحده امارات گذشت که حداقل چهار گل نزد وگرنه می‌توانست دراولین بازی خود در آسیا یک پیروزی پرگل را جشن بگیرد.

خبرورزشی - در روزی که پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود، موقعیت‌های گلزنی زیادی را خلق کرد فقط با یک گل سید جلال حسینی مدافع پیش تاخته خودش توانست اولین پیروزی را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دشت کند.

گل محمدی که حالا تیمش را بهتر از همیشه می‌شناسد و نفرات بیشتر و آماده‌تری را هم در اختیار دارد برای بازی با الوحده امارات ترکیب خوبی را به میدان فرستاد. تیم او از همان شروع بازی هجومی آغاز کرد و بارها و بارها با حرکات ترابی، عالیشاه و دیگران نظم دفاعی الوحده را بر هم زد. در همان ۳۰ دقیقه اول بازی مشخص بود که برنده بازی قطعاً پرسپولیس است چرا که شاگردان یحیی کاملاً باانگیزه و آماده نشان دادند و اجازه هیچ کاری را به بازیکنان الوحده امارات ندادند. تیم اماراتی هم حرف خاصی برای ارائه نداشت اما فرصت سوزی شاگردان یحیی گل محمدی اجازه نداد این تیم تا دقیقه ۴۰ به گل برسد.

 پرسپولیس در این دیدار همه جور موقعیتی به دست آورد. از تک به تک شدن با دروازه بان حریف بگیرید تا دروازه خالی و ضربات ایستگاهی و خلاصه آن که بار دیگر مشخص شد مهاجمان پرسپولیس مشکل گلزنی دارند. شهریار مغانلو گرچه یک بار با پاس زیبایش مهدی ترابی را به گلر حریف تک به تک کرد اما از آن اعتماد به نفس لازم برای زدن ضربات آخر برخوردار نیست. او به رغم جنب و جوش فراوان هنوز در قامت یک گلزن ششدانگ ظاهر نشده است. عیسی آل کثیر هم که به نظر می‌رسید عجله زیادی برای زدن گل درآسیا دارد یک موقعیت صددرصد گلزنی را با خودخواهی و بی توجهی هدر داد تا ثابت شود با آن ستاره سال گذشته فاصله آشکاری دارد.

در این میان یحیی گل محمدی فرصت بازی به مهدی عبدی نداد. مهاجم جوانی که پدیده پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. این مهاجم جوان در نیمه نهایی و فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا موفق به گشودن دروازه تیم‌های النصر و اولسان شد اما در فصل جدید و اولین بازی پرسپولیس حتی یک دقیقه هم فرصت حضور در میدان پیدا نکرد.

سرمربی پرسپولیس می‌تواند در بازی با الریان قطر حداقل به عنوان یک بازیکن تعویضی از مهدی عبدی استفاده کند. این مهاجم چارچوب شناس در حال حاضر کمتر از شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر تازه برگشته از محرومیت نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبیییی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    پرسپولیس کل هنرش یک گل و بعد پارک کردن اتوبوس. خخخخ
  • x IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    عبدی متاسفانه خودشو گم کرده.... کاملا از استوری هایی که میزاره و جو روحی روانی ای که داره مشخصه. این مطلب هم هیچ سودی نه برای اون و نه برای تیم نداره. انتقاد سازنده اس که میتونه عبدی رو دوباره به روزای خوب برگردونه. به نظر من عبدی خیلی چیز از عیسی و شهریار کمتر داره. این آقا یک نیم فصل کامل بدون هیچ غمی فرصت بازی داشت ولی هیچ استفاده ای نکرد. از نظر جنگندگی، دوندگی و پرس در جلوی زمین هم هیچ حرفی برای گفتن نداره، کاری که شهریار به نحو احسن داره انجام میده. عیسی هم هنوز 2 هفته نیست که داره با تیم تمرین گروهی میکنه. به نظر من این فرصتی که یحیی به عبدی داد رو به مهدی خانی میداد الان وضعیت امون خیلی بهتر بود.
  • حامد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    ساکت بابا به شما ربطی نداره سرمربی تیم چه نظری داره. تا دیروز که که عبدی بازی میکرد تیترای انتقادیتونو از قبل از سوت پایان بازی آماده میکردین. شما اگه فوتبال بلد بودین میفهمیدین مهاجم نقشش تو بازی فقط گل زدن نیست و مغانلو الان اماده ترین مهاجممونه و عیسی هم طبیعتا چون ۶ ماه بازی نکرده کمی از امادگی به دوره، ولی همین عیسی بخاطر هوشش و دوندگی بالاش فعلا از عبدی که تو زمین راه میره بهتره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی