نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بلیت کاپیتان رئال‌مادرید برای پاریس، منچستر یا تورین/ به پایان سلام کن سرخیو! 
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رسانه‌های اسپانیایی اعتقاد دارند راموس مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و تمدید قرارداد با تیم پایتخت را نخواهد پذیرفت.

خبرورزشی - به نظر می‌رسد رئال مادرید خود را برای خروج سرخیو راموس در پایان فصل آماده کرده است. رسانه‌های اسپانیایی اعتقاد دارند راموس مقصد بعدی خود را انتخاب کرده و تمدید قرارداد با تیم پایتخت را نخواهد پذیرفت. رئال مادرید قضیه را اینطور می‌بیند که تمدید قرارداد سرخیو راموس فقط به نفع او خواهد بود و قهرمان لالیگا بدون آینده‌نگری از نظر مالی هزینه بزرگ‌تری را متحمل خواهد شد گه برگشتی برایش نخواهد داشت. این درحالی است که کنار گذاشتم همان پول برای جذب یک مدافع جوان و بااستعداد می‌تواند سرمایه گذاری در جهت منافع آینده باشگاه باشد.

بلیت یک طرفه از پاریس تا منچستر و تورین
اینطور که گفته می‌شود راموس هم بی‌مشتری نیست و همین حالا پول خوبی برایش هزینه میش ود. غول فرانسوی یعنی پاری‌سن‌ژرمن در تابستان برای جذب سرخیو راموس در موقعیت مناسبی قرار دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مائوریسیو پوچتینو مایل است به راموس قراردادی ۳ ساله به ارزش ۳۰ میلیون یورو پیشنهاد دهد. راموس همچنین در ماه‌های اخیر از طریق ایجنتش با مقامات منچستریونایتد و یوونتوس در ارتباط بوده است اما هر دو تیم به دلیل ضررهای مالی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا به نوعی خود را کنار کشیده‌اند. این وسط به نظر می‌رسد انتقال به پاریس جدی‌تر باشد.

تمدید یک ساله و ناراحتی سرخیو
سرخیو راموس در تابستان ۲۰۰۵ از سویا به رئال مادرید پیوست. در طول ۱۵ سال حضور در این باشگاه، راموس رئال را به پنج قهرمانی لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و دو قهرمانی کوپا دل ری رسانده است. او در دوران حضورش در رئال‌مادرید به یکی از بهترین مدافعان نسل خود تبدیل شد و در حال حاضر کاپیتان باشگاه و کشورش است. طبق اخبار منتشر شده از مادرید، راموس خواستار قرارداد دو ساله با افزایش حقوق و پاداش از رئال است. با این حال باشگاه گزارش داده که یک قرارداد یک ساله به او پیشنهاد می‌دهد زیرا آن ها به بازیکنان بالای ۳۰ سال فقط یک سال تمدید پیشنهاد می‌دهند. کاپیتان رئال مادرید هم با ناراحتی از این پیغام، اکنون به دنبال این است که خود را به تیم دیگری منتقل کند.

زیدان راضی شد
زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید از اینکه سرخیو راموس را در تیمش نگه دارد ناامید و نگران بود. با این وجود با نمایش موفق ناچو و ادر میلیتائو در بعضی از بازی‌های سخت رئال مادرید در هفته‌های اخیر حالا زیزو تحت تأثیر قرار گرفته و بنابراین برای جدایی راموس راضی است.

گزینه های جایگزین
رئالی‌ها برای خروج راموس فکر همه‌جا را کرده‌اند. گفته می‌شود رئال‌مادرید در آستانه تکمیل انتقال داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ است که او هم سرنوشت مشابه راموس را با باواریایی‌ها دارد و می‌خواهد به تیم دیگری بپیوندد. قرارداد آلابا با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و او را در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند راحت‌تر جدا شود.

آمار درخشان راموس
۸۹۵: 
بازی برای باشگاه و کشور
۱۰۱: تعداد  گلهای سرخیو برای رئال مادرید به عنوان یک مدافع
۹ : نهمین گلزن برتر تاریخ اسپانیا 
۲۵ : ویترین درخشان پر از جام از جمله جام جهانی
۲: دو  گل در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا
۳:  کاپیتان رئال مادرید در سه فینال متوالی

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی