روز ویژه شجاع و مهاجمان پرسپولیس/ از بوسه بر لوگوی الریان تا تقابل با عشق گذشته
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تقابل پرسپولیس و الریان قطر می‌تواند مهمترین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

خبرورزشی - الریان که در بازی اول نتوانست گوای هند را ببرد، مسلماً جدی‌ترین و سخت‌ترین حریف پرسپولیس در مرحله گروهی است. از طرفی تقابل شجاع خلیل زاده با مهاجمان و هافبک های پرسپولیس لحظات جذاب و مهمی را در بازی ایجاد خواهد کرد.

شجاع کاملاً روی مهاجمان پرسپولیس شناخت دارد و راه مهار آنها را بلد است اما ترکیب خط حمله پرسپولیس در حال حاضر خیلی مشخص نیست. باید دید گل‌محمدی در مورد نحوه استفاده از آل کثیر، مغانلو، عالیشاه و مهدی عبدی چه تصمیمی می‌گیرد؟

این احتمال وجود دارد که آل کثیر باز هم بازی را از روی نیمکت آغاز کند و البته شاید یحیی تصمیم دیگری بگیرد و این مهاجم جنوبی را از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بدهد. طبعا اگر آل کثیر بازی کند، جدال او با شجاع خلیل زاده خیلی نفس گیر و جذاب خواهد بود.

آل کثیر فصل گذشته گل های مهمی برای پرسپولیس زد و امسال هم سرشار از انگیزه است در آن سو خلیل زاده می خواهد به مدیران و مربیان پرسپولیس نشان بدهد که چه ویژگی های مثبتی دارد. او برای سال آینده و یا شاید سال‌های آینده به بازگشت فکر می‌کند و طبعا اگر به ایران برگردد، گزینه اولش پرسپولیس است و به همین خاطر می خواهد یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل تیم سابقش ارائه کند.

اگر به خاطر داشته باشید ماجرای بوسیدن لوگوی پیراهن الریان توسط شجاع خلیل زاده کلی سوژه شده بود و سر و صدا کرد حالا همان بازیکن باید مقابل تیمی قرار بگیرد که عاشقش بود و روزهای سخت و آسان زیادی را با این تیم سپری کرد.

بوسه شجاع خلیل زاده به لوگوی الریان

پرسپولیس در بازی با الریان به دنبال پیروزی دوم آسیایی خود و شش امتیازی شدن است تا بتواند همچنان صدرنشین گروه باشد مسلماً شاگردان گل‌محمدی شانس اول صدرنشینی در این گروه هستند و اگر قرار باشد تیمی یقه آنها را بگیرد همین الریان است که به مدافع ایرانی اش می نازد اما در مجموع قدرت تیمی پرسپولیس خیلی بیشتر به نظر می رسد و همین مسئله شانس شاگردان گل‌محمدی را بیشتر می کند. البته الوحده امارات در چند صحنه ضعف پرسپولیس را به رخ کشید و مسلماً سرخپوشان باید درس های لازم را از آن بازی گرفته باشند.

الریان هر چه نباشد از الوحده قوی‌تر است و حداقل این که روی کاغذ تیم پرقدرت تری به نظر می‌رسد. اما پرسپولیسی که در چهار سال اخیر دو بار به فینال آسیا رسیده هراسی از نماینده قطر ندارد و به طور حتم تیمی که فردا باید بترسد الریان است نه پرسپولیس.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی