نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عملکرد خوبی داشته‌ام که شروع به زدن من کرده‌اند/ نمی‌دانم چرا حمله می کنند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: هستم بر آن عهدی که بستم و وقتی مرا می‌زنند یعنی عملکرد خوبی داشته‌ام.

خبرورزشی - شهره موسوی درباره عملی نشدن وعده خود مبنی بر پرداخت پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان تا پایان سال ۹۹ اظهار داشت: هیچ وعده ای ندادم که به آن عمل نکرده باشم. ۱۰ اسفند انتخابات فدراسیون برگزار شد و تا وقتی مستقر شدیم به تعطیلات عید خوردیم اما پیگیری در کارهای اداری کند و زمانبر است. خدا را شکر هستم بر آن عهدی که بستم. کاری که سال‌ها به نتیجه رساندن آن سخت بود همین امروز انجام شد.  تمام مراحل انجام شده و واحد مالی هم امروز کارها را نهایی می‌کند.

وی افزود: حتی در تماس تلفنی با بانک هم تاکید ویژه‌ای داشتند که این واریزی انجام شود. امروز این وعده داده شده محقق شده و فکر می‌کنم این پول در حساب عزیزان باشد. خود بانک هم می داند حساسیت موضوع چه قدر است اما تمام کارهای اداری لازم مثل تامین منابع و سایر موارد انجام شده است. پول اکنون برای واریز به حساب ملی‌پوشان در بانک است.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال درباره از بین رفتن شان بانوان فوتبالیست و فوتسالیست در سال‌های اخیر گفت: متاسفانه در گذشته این اتفاق رخ داده است. ۱۵ روز به دلیل عید تعطیل بود و پس از آغاز مجدد کار همچنان پیگیری‌ها را انجام دادم زیرا همیشه اعتقاد دارم باید به حرف خود معتقد باشم. واریزی امروز هم نشان داد مدیریت شعاری نبوده است. 

موسوی درباره اینکه برخی اهالی فوتبال اعتقاد دارند فدراسیون جدید کار خود را با شعار شروع کرده است، پاسخ داد: سعی می‌کنیم همیشه عمل کنیم.

وی درباره اظهارنظر اخیرش مبنی بر اینکه «در این چهار سال کاری می‌کنیم که در عمرتان ندیده باشید» توضیح داد: مثبت نگری و امیدوار بودن به آینده ریشه در انجام و پیشبرد خیلی از کارها دارد. اگر قرار باشد ما هم نسبت به آینده ناامیدانه صحبت کنیم و پیرو خط افرادی باشیم که دوست دارند یاس و ناامیدی را بین مردم ترویج کنند، کاری انجام نداده‌ایم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پیرو فرمایش مقام معظم رهبری که همیشه روی ایجاد امید و نشاط بین مردم تاکید دارند ما هم وظیفه داریم نسبت به آینده امیدواری ایجاد کنیم. در غیر این صورت اگر قرار باشد همچنان مایوس باشیم و به پیش نیامدن اتفاق های خوب فکر کنیم، نمی‌توانیم اثر مثبتی از خود باقی بگذاریم.

موسوی افزود: مهم این است تمام تلاش خود را برای عملکرد مثبت و خوب انجام داده و سعی می‌کنیم با توجه به شرایط موجود بهترین عملکرد و خروجی را ایجاد کنیم. تمام مردم ایران وظیفه دارند به آینده امیدوار باشند در غیر این صورت اتفاق مثبتی پیش نمی‌آید. ان شاالله فدراسیون سعی می‌کند برنامه ریزی و عملکرد درستی داشته باشد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در حوزه بانوان تمام تلاش خود را می کنم با عملکردی درست کارها را اجرایی کرده و نشان بدهم  شرایط رو به بهبود است اما همه ما نیاز به زمان داریم تا با توجه به فرصت‌های‌مان نقش آفرینی کنیم. تلاش می‌کنم نقش و اثر مثبتی از خود به یادگار بگذارم. وقتی هم به من هجمه وارد شد در همان لحظه کار می‌کردم. ایرادی به این حملات نیست و همین که مورد توجه قرار گرفته ام یعنی عملکرد خوبی داشته ام که شروع به زدن من کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی US ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    عملکرد خوبی داشته‌ام که شروع به زدن من کرده‌اند؟ مگه خودت از خودت تعریف کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی