نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
۰ |
۰
اولین فوتبال هندی پرسپولیس در بندر گوا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در طول تاریخ هرگز با تیمی از کشور هند روبه‌رو نشده و گوا اولین حریف‌شان خواهد بود.

خبرورزشی - پرسپولیس یکی از تیم‌های ایرانی پرسابقه در رقابت های آسیایی به حساب می آید. سرخ پوشان پایتخت در طول همه سال‌هایی که در مسابقات آسیایی حضور داشته با تیم‌هایی از ٢٠ کشور آسیایی بازی کرده ولی در این بین با هیچ تیمی از هند روبه‌رو نشده است. 

پرسپولیس ٣٢ بازی مقابل تیم‌های عربستانی، ٢٧ بازی مقابل تیم‌های قطری، ١٨ بازی برابر تیم‌های اماراتی و ١٢ بازی نیز با تیم‌های ازبکستانی انجام داده  تا این چهار کشور باسابقه‌ترین‌ها برابر پرسپولیس باشند. بهترین عملکرد قرمزها در آسیا هم مقابل تیم‌های پاکستانی، سری لانکایی، مالزیایی و هنگ‌کنگی بوده که تمام بازی ها با پیروزی سرخپوشان پایتخت به اتمام رسیده بود.

در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با توجه به افزایش تیم‌ها در مرحله گروهی به کشوری مثل هند هم که هیچوقت فوتبال سطح بالایی نداشت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تعلق گرفت و این کشور نه تنها در فصل جدید رقابت‌های آسیایی نماینده دارد بلکه میزبانی گروه E لیگ قهرمانان آسیا هم به این کشور داده شد. گوا نماینده کشور هند در آسیا به حساب می‌آید و همگروه پرسپولیس ایران است.

این دو تیم روز سه‌شنبه سومین دیدار خود را در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهند کرد بازی که اولین تقابل سرخ پوشان با یک تیمی از هند محسوب می‌شود. همچنین دیدار برگشت دو تیم هم به فاصله ٧٢ ساعت روز جمعه انجام می شود. با توجه به کیفیت فوتبال هند و قدرت گوا شاگردان یحیی گل‌محمدی نباید کار سختی برای گرفتن امتیازات کامل از دو بازی مقابل این تیم داشته باشند. 

گوا در حال حاضر با کسب ٣١ امتیاز از ٢٠ بازی در رده چهارم لیگ هند قرار دارد و اختلافش با تیم صدرنشین ٩ امتیاز است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی