شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
۱ |
۵
بازگشت نادری به تمرین گروهی استقلال قبل از الشرطه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری مدافع استقلال که در بازی مقابل الاهلی دچار مصدومیت شده بود، در تمرین تیمش حضور فعالی داشت.

خبرورزشی - محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان که در جریان بازی با الاهلی عربستان عملکرد فوق العاده ای داشت و یکی از گل های استقلال را نیز به ثمر رساند، در اواخر مسابقه دچار مصدومیت شد.

بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که نادری مشکل خاصی ندارد و دلیل مصدومیتش ضرب خوردگی کوچکی بوده است. از اینرو نادری در تمرین شب گذشته استقلالی‌ها حضور داشت و کنار سایر بازیکنان بدون مشکل تمرین کرد.

بر این اساس نادری مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با الشرطه عراق نخواهد داشت و با صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

گفتنی است؛ محمد نادری در بین ۳ بازیکن برتر هفته اول لیگ قهرمانان آسیا هم قرار گرفته و با توجه به شرایط خوبش احتمالا مقابل الشرطه نیز فیکس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    خدا رو شکر مصدومیتش جدی نبود..واقعا محمد نادری بازی با الاهلی خوش درخشید نقش اول اکثر حملات استقلال بود و مدام سمت چپ تدارک حمله می دید..فکر کنم بهترین بازی محمد نادری از زمان حضورش در استقلال بود شاید هم بهترین بازی کل دوران فوتبالش بود یعنی فوق‌العاده بازی کرد نودو پنج در صد پاس های او صحیح بود تو دفاع هم مثل همیشه از فاکتور اصلی خودش استفاده کرد تکل های بلند برای توپ گیری..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی