جلسه فرشید با مجیدی بعد از شادی گل جنجالی/ آخرین حرف فرهاد در خصوص دانشگر
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشید اسماعیلی و برخی مسئولان استقلال بار دیگر موضوع بازگشت دانشگر به تمرینات را با فرهاد مجیدی مطرح کردند.

خبرورزشی محمد دانشگر مدافع مغضوب فرهاد مجیدی در استقلال اگرچه همراه این تیم به عربستان سفر نکرده اما ویزای این کشور برایش دریافت شده و در لیست آسیایی نیز حضور دارد و  هر زمانی که فرهاد مجیدی بخواهد می‌تواند به جده برود و به اردوی استقلالی‌ها بپیوندد.

در جریان بازی گذشته استقلال مقابل الاهلی عربستان فرشید اسماعیلی بعد از بازکردن دروازه حریف پیراهن دانشگر را به دوربین‌های تلویزیونی نشان داد تا به این شکل از مدافع تیمش که به خاطر درگیری با او کنار گذاشته شده دلجویی کند.

بعد از این اتفاق اسماعیلی وبرخی مسئولان استقلال بار دیگر موضوع بازگشت دانشگر به تمرینات را با فرهاد مجیدی مطرح کردند اما این مربی همچنان زیر بار نمی‌رود. مجیدی به مسئولان باشگاه تاکید کرده حداقل تا پایان لیگ قهرمانان آسیا حرفی از بازگشت دانشگر نزنند و بعد از بازگشت تیم به تهران درباره او تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    جووونم به این اقتدار..شاه فرهاد نظم و دیسیپلین به تیم خواهد داد از تصمیمش حمایت می کنیم باید ریشه بازیکن سالاری تو تیم خشکیده بشه..
  • ناشناس IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    بعنوان یه پرسپولیسی از مقابله با بازیکن سالاری دفاع می کنم و همه دیدن در مقابل الاهلی خط دفاعی استقلال خیلی عالی بازی کرد مخصوصا رشید مظاهری که عالی کار کرد و انشاالله همه ی تیمهای ایرانی سعود کنن چون قدرتشو دارن
  • اکبرمعراجی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    زنده بادشاه فرهاد... استقلال جای بامعرفتا وباادباست نه بی ادبها وبی جنبه ها... بی ادب باید ادب شود.
  • 6و6 IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    مشکلی ک فکری داشت عدم قدرت در مقابل بازیکن سالاری حالا یکی دیگه داره حلش میکنه باید هواشو داشته باشین . زنده باد پرسپولیس
  • بهمن.اس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    کارخوبی مکنه
  • محمد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    دانشگر یکی از با تعصبهای استقلال است خوبه یطوری از اشتباه او بگذرند او مرد بازی های سخت است و نشان داده او مخصوص کمک به تیم در بازی با سپاهان و پرسپولیس و تراکتور و فولاد خوزستان و بازی های آسیایی است به او میدان بده تا به تیم ملی دعوت شود و عصای دست مربیان تیم ملی واسه صعود مقتدرانه ایران باشیم. موفق باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی