نادر دست نشان درباره قهرمانی استقلال در جام حذفی چه گفت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌پوشان پایتخت در اواخر بهار سال ۸۷ به فینال جام حذفی راه پیدا کردند و به مصاف داماش گیلان رفتند؛ تیمی که سرمربی وقت آن نادر دست نشان بود.

خبرورزشی - درگذشت نادر دست‌نشان اتفاق فوق‌العاده تلخی بود که تمام جامعه فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار داد. مردی که هدایت تیم‌های مختلفی را در لیگ برتر و لیگ آزادگان بر عهده داشت و به واسطه همین مسئله بارها مقابل استقلال و پرسپولیس صف‌آرایی کرده بود. اتفاقاً یک بار رویارویی دست‌نشان با استقلالی‌ها سروصدای بسیار زیادی راه انداخت.

آبی‌پوشان پایتخت در اواخر بهار سال ۸۷ به فینال جام حذفی راه پیدا کردند و به مصاف داماش گیلان رفتند. بازی رفت با یک گل به نفع گیلانی‌ها تمام شد ولی در مسابقه برگشت استقلال پیروزی سه بر صفر کسب کرد و قهرمانی در این جام را به ویترین افتخارات خود افزود. در پایان همان مسابقه، دست نشان که هدایت داماش را برعهده داشت، از عوامل برگزاری بابت جانب‌داری از استقلال انتقاد کرد و با توجه به حضور مدیران ارشد سازمان تربیت بدنی در داخل استادیوم گفت :پرسپولیس چند وقت قبل قهرمان لیگ برتر شده بود و امروز هم آقایان جمع شده بودند تا کاپ قهرمانی جام حذفی را به استقلال بدهند. از وقتی وارد استادیوم شدیم ،فهمیدیم همه دلشان می‌خواهد استقلال با جام قهرمانی عکس یادگاری بگیرد! در نهایت هم همین اتفاق افتاد تا جشنی که تدارک دیده بودند، خراب نشود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    روح نادر دست نشان شاد
  • شمسعلی. AE ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    دقیقا درست گفته اگر مروری بر قهرمانیهاو کلا فینالیست شدنهای استقلال در جام حذفی داشته باشید شاید نصف بیشتر آنها سالهایی است که پرسپولیس قهرمان لیگ شده و آقایان جام حذفی را برای استقلال کنار گذاشته اند و اگر پارسال که با بریدن سر سپاهان به فینال رفتن جام نگرفتند کار خدا بود که نگذاشت یک جام دیگر در ویترین کیسه کشا قرار گیرد
  • رضا IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    من تبریزی ام و طرفدار تراکتور ولی خبرورزشی جان قبول کن گذاشتن این مطلب تو این زمان که این مربی بزرگ تازه مرحوم شده کار عمدی و اشتباه هست شما خواستی از محبوبیت ایشون پیش طرفدارای پرسپولیس و استقلال کم بشه .این کار درستی نیست مطالب جهت دار و مطالبی که هر از گاهی از دوی عداوت با تیمهایی خاص یا اشخاص خاص منتشر میکنی بیشتر به حیثیت نشریه و سایت خودتون ضربه میزنه تا اونا . روح آقا نادر شاد خدا بیامرزدش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی