داستان عجیب میزبانی ایران/ سرخابی‌ها جور فدراسیون را می‌کشند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شهریور ماه با توجه به فرمت در نظر گرفته شده لیگ قهرمانان آسیا، ما فرصت میزبانی از یک بازی رسمی بین المللی را پیدا می کنیم.

خبرورزشی - فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا که توسط AFC در نظر گرفته شده میزبانی در مرحله گروهی را از ایران گرفته و گفته شد کشور ما شرایط این کار را ندارد اما در این فرمت فرصتی وجود دارد تا با کسب نتایج لازم توسط نمایندگان ایران میزبانی به فوتبال ما باز گردد.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به صورت تک بازی انجام می‌شود و در این مرحله تیم سرگروه میزبان است که در صورت سرگروهی هر یک از نمایندگان ایران امتیاز میزبانی به ما می‌رسد. البته در صورت سرگروهی هر دو تیم که باید رو در روی هم قرار گیرند شرایط پیچیده می‌شود و ممکن است میزبانی از ما گرفته شود اما شانس میزبانی نمایندگان ایران در این مرحله بسیار بالا است. با توجه به شروع قدرتمند استقلال و پرسپولیس این دو تیم می‌توانند میزبانی را به ایران باز گردانند.

گفتنی است بازی‌های مرحله حذفی ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود و تا آن زمان میزبان نخواهیم بود.

***

فوتبال ایران در بخش دیپلماتیک رقابت میزبانی را به بحرین، هند، عربستان و امارات واگذار کرد اما باید حرفمان را باز هم در زمین بزنیم . نوبت استقلال و پرسپولیس رسیده تا جور فدراسیونی را بکشند که ماه‌ها بدون رئیس بود و حالا هم درگیر انتصاب‌های عجیب مثل خورشیدی است و فرصتی برای ایجاد فضا مناسب میزبانی را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی