نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تغییر مهم یحیی برای بازی با یاران شجاع خلیل زاده/ حرف جالب پرسپولیسی‌ها به سوپرمن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار مقابل الریان شوخی جالبی با کاپیتان گلزن تیمشان انجام دادند.

خبرورزشی - دومین بازی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر برگزار خواهد شد که حواشی پیش از آغاز این مسابقه را در گزارش زیر می‌خوانید. 

عرق گیری در محوطه هتل

سرخ پوشان از ساعت ١٠ صبح در محوطه هتل آی تی سی گرند مشغول پیاده روی و عرق گیری شدند تا خودشان را آماده بازی کنند. بازیکنان پرسپولیس در فضای سبز هتل محل اقامتشان تمرین سبکی انجام دادند.

الریان برای آخرین بار آنالیز شد 

کادر فنی سرخ پوشان بارها در طول تمرینات روزهای قبل روی نقاط ضعف و قدرت الریان کار کردند ولی در فاصله چند ساعت قبل از شروع بازی با نماینده قطر برای آخرین بار آنالیز شد و مربیان آخرین نکات تاکتیکی را به بازیکنان گفتند. 

سرخ پوشان یاد دست نشان را گرامی داشتند

فوت نادر دست نشان بار دیگر فوتبال ایران را عزادار کرد. پرسپولیسی‌ها که این روزها در هند حضور دارند با شنیدن خبر فوت دست نشان حسابی ناراحت شدند و قبل از جلسه آنالیز یاد یکی از اسطوره‌های فوتبال مازندران را گرامی‌داشتند. همچنین بعضی از بازیکنان مازندرانی پرسپولیس خاطره‌هایی از دست نشان تعریف کردند. 

بازیکنان پرسپولیس خطاب به سید جلال: با حضور تو خیالمان از گلزنی راحت است

سید جلال حسینی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این فصل است. کاپیتان پر افتخار سرخ پوشان در اولین دیدار این فصل لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود و شمار گل‌های زده خود در این فصل را به ٥ رساند. بازیکنان پرسپولیس هم قبل از بازی با الریان خطاب به سید جلال می‌گفتند: با حضور تو خیالمان بابت گلزنی راحت است و نگرانی در این خصوص نداریم. 

پرسپولیسی‌ها شارژ شدند 

مدیران پرسپولیس بعد از دیدار مقابل الوحده و کسب پیروزی در این دیدار جمعه شب پاداش برد مقابل نماینده امارات را به اعضای تیم اهدا کردند تا سرخ پوشان قبل از بازی با الریان شارژ شوند و با روحیه ای خوب به مصاف نماینده قطر برود. 

بازگشت کمال به ترکیب اصلی

با توجه به فشردگی بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی قصد دارد به صورت چرخشی به بعضی از بازیکنان بازی بدهد تا خستگی و مصدومیت به سراغ بازیکنانش نیاید. در دیدار مقابل الریان هم یحیی تصمیم گرفت با نیمکت نشین کردن میلاد سرلک از کمال کامیابی نیا در ترکیب اصلی استفاده کند. 

ساعت ٢٠ حرکت به سمت ورزشگاه

اعضای پرسپولیس برای انجام بازی مقابل الریان حدود ساعت ٢٠ به وقت گوا راهی ورزشگاه جواهر لعل نهرو شدند تا دومین دیدار خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی