نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حواشی مراسم خاکسپاری دست نشان/ وداع تلخ با سرمربی محبوب مازندارن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیکر مرحوم نادر دست‌ نشان پیشکسوت فوتبال مازندران پس از تشییع و برگزاری مراسم وداع با حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در آرامگاه سید ملال به خاک سپرده شد.

خبرورزشی - نادر دست نشان مهم ‌ترین چهره فوتبالی قائمشهر سرانجام بعد از حدود دو ماه مبارزه با بیماری کرونا، در حالی از دنیا رفت که در یک هفته گذشته به مدد خواب مصنوعی و دستگاه زنده مانده بود.

درگذشت نادر دست نشان شوک بزرگی به فوتبال ایران و شهر قائمشهر وارد کرد؛ شهری که نادر دست نشان را به عنوان یک چهره شناخته شده و موفق به فوتبال ایران معرفی کرده بود. با توجه به شرایط سخت فعلی، خانواده دست نشان با انتشار اطلاعیه ای از مردم و اهالی فوتبال خواستند تا در مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری آن مرحوم حضور نیابند اما با این وجود، مراسم تشییع جنازه مرحوم دست نشان با حضور اهالی فوتبال قائمشهر و عده ای از هواداران فوتبال این شهر حدود ۲۰۰۰ نفر در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شد.

مراسم تشییع جنازه او در میان شعار معروف (نادر امپراطور ، نادر با تعصب خداحافظ نادر امپراطور) که از روی سکوها شنیده می شد برگزار گردید. مراسم تشییع پیکر این سرمربی مازندرانی، پس از وداع در ورزشگاه، به صورت خودرویی تا میدان طالقانی و از آنجا به سمت میدان امام خمینی (ره) ادامه یافت و سپس به آرامگاه سید ملال منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

گفتنی است که در مراسم تشییع جنازه مرحوم دست نشان چهره های فوتبالی سرشناسی حضور داشتند و خیلی ها هم به دلیل محدودیت های کرونایی نتوانستند حضور پیدا کنند. حسین مسگر ساروی ،بهرام فروتن ، ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی، ایزد سیف‌الله‌پور، سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی، تعدادی از بازیکنان نساجی و اهالی فوتبال قائمشهر و همچنین اعضای تیم رایکا بابل  از چهره های شناخته شده ای بودند که در این مراسم در کنار خانواده مرحوم دست نشان حضور یافتند.

ناگفته نماند شماره ۷ تیم نساجی مازندران از فصل بعد به احترام و یادبود نادر دست‌نشان کاپیتان و سرمربی فقید قائم‌شهری و اسطوره باشگاه نساجی تا ابد بایگانی خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی