نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس - الریان به کامبک طوفانی سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پرسپولیس که به عنوان بهترین بازیکن میدان هم انتخاب شد، گفت: می‌خواهیم خوب ریکاوری کنیم تا در ادامه بازی‌ها بعدی نیز موفق و برنده باشیم.

خبرورزشیکمال کامیابی‌نیا در نشست خبری بعد از پیروزی برابر الریان گفت: بازی به بازی جلو می‌رویم و می‌خواهیم خوب ریکاوری کنیم تا در ادامه بازی‌ها نیز موفق و برنده باشیم. می‌دانستیم در نیمه دوم حریف دچار افت می‌شود. در این بازی روی یک اتفاق و در یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم ولی بلافاصله توانستیم جبران کنیم و گل دوم را هم بزنیم تا الریان تمرکزش را از دست بدهد و خیلی خوب نتیجه را عوض کردیم.

لازم به ذکر است، هافبک شماره ۱۱ پرسپولیس که گل نخست این تیم را به ثمر رساند، بهترین بازیکن دیدار مقابل الریان هم نام گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • javad US ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    perspolis nabayd be in rahathy gooel bekhorad? perspolis aghar dar daghigeh 45 gooleh 2 ra mikhord karash tamam boud, bazykonany mesleh Moghanlou, ALeh Kasir, Alishah va Nourolahy tamamkonandeh khouby nistand, nabayad be in rahathy topha ra kharab konand, bayad be Moghanlou yad dahand ke Fany bezanad na zireh toup zadan? aghar Moghanlou daghigeh 7 on toup ra gooel kardeh bouda jarian farge mikard, Nouolahy aslan amadeh nist
  • سورکی IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بازی بعدی تو ترکیب میزازمت ببینم چه میکنی اقای تمام کننده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی