نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بلان: پرسپولیس شانسی نبرد/ اشتباه مقابل پرسپولیس یعنی باخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی الریان بعد از شکست مقابل پرسپولیس گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدای نیمه دوم شالکه تیم بهم ریخت.

خبرورزشی - لوران بلان سرمربی الریان بعد از این باخت، گفت: در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی شاکله تیم ما بهم ریخت. ما در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم ولی در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.

وی افزود: ما نیاز داریم تیم ۹۰ دقیقه مثل نیمه اول بازی کند ولی موفق به این کار نشدیم. در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم همه چیز بهم ریخت و شاکله اصلی تیم بهم ریخت و این باعث شد تا پرسپولیس فشار زیادی روی ما بیاورد. پیروزی پرسپولیس در این بازی شانسی نبود بلکه این تیم شانس اول صعود از گروه ما است.

سرمربی سرشناس الریان در پایان عنوان کرد: از عملکرد بازیکنان در نیمه دوم رضایت دارم و به آنها افتخار می‌کنم. امیدوارم در بازی بعدی مقابل الوحده امارات مثل نیمه اول با پرسپولیس بازی کنیم.

لوران بلان تاکید کرد: اشتباه و از دست رفتن تمرکز مقابل تیمی مثل پرسپولیس به منزله از دست رفتن بازی و شکست است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    اروپاییها اگر صدبار ببازند کشکی و بیمنطق صحبت نمیکنن بنازم به فلسفه غرب. و اینکه یکعده ای غربگرا و غربزده میشن بدلیل فلسفه راستگو بودن و صادق بودن آنهاست بیایید ایران گرای راستگو باشیم و از روی حقد و حسادت و دروغ و نیرنگ و دشمن پرستی مانند زنوزی نباشیم .
  • مهدی ادیب ES ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    از یک فوتبالیست سابق و سرمربی حرفه ای انتظاری جز این نمی ره، عالی بود آقای بلان! عالی!
  • ارجمند IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    مقابل پرسپولیس اشتباه هم نداشته باشی بازنده ای جناب بلان
  • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    آقای بلان ولی در ایران یک عده ای هستند که تمام ناتوانایی ها و شکست های خودشان را در مقابل پرسپولیس به گردن حکومت و داور و غیره می اندازند! با وجودی که طبق آمار کارشناسان پرسپولیس بیشترین ضرر را از ناحیه داوری دیده؛ برعکس خودشان که مدام از داوری سود برده و می برند ولی باز حاضر نیستند که حقیقت را بپذیرند و مدام عامل شکست هایشان را در جاهای دیگر به جز واقعیات جستجو می کنند! آنها ترسو و بزدل هستند؛ کاش کمی شجاعت را از شما یاد می گرفتند! وجدان و شهامت و صداقتم آرزوست.
  • بهنام IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    اَه لورن جون ، داداش خراب کردی اینجا رسم اینه که بندازی گردن وزیر. البته این از کم لطفی استقلالیاس اینقدر به برد یا مساوی الریان فکر میکردن که یادشون رفت اینو به لورن بگن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی