نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹
۱ |
۳
واکنش جالب هافبک پرسپولیس به ناراحتی و اعتراض شجاع
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اواخر دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان قطر شاهد درگیری‌های فیزیکی شجاع خلیل‌زاده و علی شجاعی داخل زمین بودیم.

خبرورزشی - علی شجاعی که از دقیقه ۸۵ این دیدار وارد زمین شده بود با انگیزه بالایی به بازی پرداخت و حتی اگر خوش شانس بود می‌توانست یک گل هم به نام خود ثبت کند که شجاع خلیل‌زاده مانع از آن شد.

نکته جالب این دیدار به ویژه از دقیقه ۸۵ به بعد برخوردهای فیزیکی علی شجاعی و شجاع خلیل‌زاده بود. زمانی که سوت پایان این بازی به صدا درآمد شاهد بودیم شجاع خلیل‌زاده هم بابت تلخی شکست و هم مصدومیت روی زمین دراز کشید.

علی شجاعی به رسم کسوت و برای دلجویی از شجاع خلیل‌زاده نزد او رفت اما مدافع ایرانی الریان ضمن دست دادن با هافبک پرسپولیس با ناراحتی گلایه کرد که چرا این قدر خشن بازی می‌کنی و...؟ البته علی شجاعی با لبخند با شجاع خلیل‌زاده برخورد کرد و جوابی به او نداد.

در همین رابطه و برخورد با شجاع خلیل زاده با علی شجاعی صحبت کردیم که خیلی کوتاه و خلاصه به ما گفت: «سبک فوتبال من همین است و همیشه محکم و با تمام وجود بازی می‌کنم. فرقی هم نمی‌کند جلوی من چه کسی بازی کند و سعی می‌کنم کار خودم را به نحو احسن انجام دهم.»

هافبک شماره ۲۳ پرسپولیس همچنین درخصوص پیروزی برابر تیم الریان قطر اظهار داشت: «بچه‌های پرسپولیس نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کردند. ما درحالی که یک گل از حریف عقب افتاده بودیم ناامید نشده و با صحبت‌های مربیان دربین دو نیمه توانستیم خیلی زود جبران کرده و ۳ گل به تیم قطری بزنیم. بازیکنان پرسپولیس با این پیروزی شیرین و درخشان ثابت کردند باز هم می‌توانند به فینال آسیا رسیده و حتی این بار قهرمانی را جشن بگیرند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • افشين فرشچي IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    آدم بايد هم از كسي كه نقش مهمي در برد تيمش داشته عذر خواهي بكنه!!! 12 به 10 بردن ديگه دعوا نداره!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی