خوشحالی زیاد بازیگر مطرح سینما از برد استقلال/ پرسپولیسی‌ها دیگر به ما متلک نگویند!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به عملکرد اخیر تیم استقلال در مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

خبرورزشی - استقلال در اولین هفته از رقابت‌های مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، هفته گذشته برابر الاهلی عربستان قرار گرفت و به برتری پرگل ۵ - ۲ دست پیدا کرد.

در میان استقبال گسترده هواداران از نتیجه فرهاد مجیدی و شاگردانش در اولین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اکبر عبدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون یکی از چهره‌های شناخته شده‌ای است که با انتشار پیامی این موفقیت را تبریک گفته و برای آبی‌پوشان آرزوی موفقیت کرد. عبدی اصولا با فوتبال کاری نداشت اما این برد برای او بسیار شیرین بود. بخش‌هایی از حرف های تازه این بازیگر سینما را بخوانید:

*به نوبه خودم این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر را به همه عوامل محترم استقلال از جمله کادرفنی و تک تک بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم که همیشه اینطور در تمامی مسابقات بدرخشید بلکه قرمزها (طرفداران پرسپولیس) کمتر به ما مَتَلک بگویند، یکی از آنها هم داماد خودم است.

*البته پنالتی که بیرانوند در جام جهانی گرفت خالی از لطف نبود؛ به خاطر پنالتی که از آن آقای پرتغالی (رونالدو) گرفت، من دامادم را بخشیدم.

*اگر به شما چیزی می‌گویند به شما نمی‌رسد و به ما بی‌تربیتی می‌کنند (اشاره به توهین‌ها در فضای مجازی) هیچ وقت به دل نگیرید چرا که ما مثل سنگ جلوی شما ایستادیم و مثل توپ پشت شما هستیم و فقط گل بزنید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    الان حس میکنم اکبر عبدی متلک انداخته این موفقیت بسیار بسیار چشمگیر خداییش داره کنایه میزنه چون یه تبریک گفتن انقدر تعریف نمیخواد اونم تو مرحله گروهی بسیار بسیار واضحه
  • محسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بسیار بسیار خوبه که تبریک گفته اکبر عبدی اما انگاری بسیار بسیار متلکش مشخص بود
  • مجهول الهویه IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    شما عشقی اکبر خان عبدی دوستت داریم والا متلک کدومه اون وریها که بیشتر متلک میندازن کشتنمون از بس که از وزیر و مهندسی و این توهمات گفتن.
  • مهدی هکتور IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    اکبر عبدی بازم نشون داد انسان شوخ طبعیه.... راست میگه برد تو گروهی... خوشحالی در حد بردن جام جهانی... عیب نداره طفلیا دل دارن دیگه ...
    • 4444 IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      البته به دل شما نمیرسه و شما بازیکن خوب میپرورونید و میفرستین برای تیمهای خارجی تا به موقعش ازش استفاده کنید این تو مرام ما نیست
  • استقلا لم ارزوست IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    مرسی جناب عبدی عزیز هواداران استقلال مردمی ایرانی
  • شمسعلی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    تماممممممممممممممم هنرمندهای درست حسابی این مملکت تمام ادم حسابی ها استقلالی هستن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    سینمای ایران چه بعد سال پنجاه و هفت چه قبل اون منحصر به فیلم هایی شده که در فیلم یا این عاشق اون شده یا اون عاشق این شده یا این با اون ازدواج کرده یا اون با این نتونسته ازدواج کنه!!!! دریغ از یک ذره درس احترام به والدین تشویق رشد علم در کشور یا ارائه راهکارهای علمی و موضوع های علمی!!! حالا اینکه جناب عبدی که در همین سینما معروف شده چی میگه برام مهم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی