نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۰ |
۳
سرمربی باز هم از کاپیتان تمجید کرد/ مسی بهترین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رونالد کومان بعد از کسب نخستین جام قهرمانی به عنوان سرمربی بارسلونا، از لیونل مسی کاپیتان تیمش به طور ویژه تمجید کرد.

خبرورزشی - رونالد کومان اولین جامش را همراه با بارسلونا در کوپادل‌ری بعد از برتری قاطع ۴ بر صفر مقابل بیلبائو به‌دست آورد که البته دومین جام قهرمانی‌اش در این تورنمنت بعد از قهرمانی سال ۲۰۰۸ با والنسیا بود.

کومان بعد از این برد و قهرمانی باارزش از شایستگی تیمش صحبت کرد و گفت: «ما شایسته این قهرمانی بودیم. به نظر من در این دیدار از شروع تا سوت پایان، بازی خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته و تیم برتر میدان بودیم. ابتدا شرایط کمی دشوار بود، اما پس از به ثمر رساندن گل اول بازی، موفق شدیم با ارائه یک فوتبال خوب، کار بیلبائو را تمام کنیم.»

کومان که پس از قهرمانی مسی را هم در آغوش کشید ضمن تمجید از کاپیتان تیمش بیان کرد: «در مورد لیونل مسی باید بگویم که به نظر من، او سال‌های زیادی است که نشان داده، بهترین بازیکن جهان است. همچنین باید نقش فرنکی دی‌یونگ را نیز در این بازی برجسته کنیم، او سهم بسیار مهمی در این برد داشت. روی هم رفته عملکرد تیم در این بازی فوق‌العاده بود. فکر می‌کنم تیم روند خوبی را طی می‌کند.»

کومان درباره شانس قهرمانی بارسا در لالیگا هم گفت: «باخت ما در ال‌کلاسیکو به نظر من اتفاقی بود که نباید رخ می‌داد. به هر حال برای قهرمانی در لالیگا هم شانس برابری با سایر تیم‌های مدعی یعنی اتلتیکو و رئال داریم. فکر می‌کنم تیمی توانایی قهرمانی دارد که تمام موانع را از پیش روی خود بردارد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی