نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
از AFC فقط صفحه اینستاگرام فارسی با فالوئرهای ایرانی باقی ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارگانی تبدیل شده که فقط بخش فارسی صفحه اینستاگرامش مشغول آبروداری است؛ آن هم تنها از طریق جمع کردن فالوئرهای ایرانی!

خبرورزشی - آرتین زهرابی؛ قطری ها نسبت به توقف پخش تلویزیونی برخی بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گله دارند. آنها می‌گویند: «از اینکه بازی‌های لیگ قهرمانان در تلویزیون پخش نمی‌شود شوکه شدیم. چه از طریق ماهواره و چه از طریق کانال های زمینی. در قرن بیست و یکم هستیم که ۲۱ سال هم از آن گذشته است اما با این وجود می‌شنویم که بازی‌های لیگ قهرمانان پخش نمی‌شود. گویی که کنفدراسیون آسیا به ۵۰ سال پیش بازگشته است.»

***

این فقط گلایه قطری‌ها نیست و بعید می‌دانیم منهای سعودی‌ها که از لابی‌های قدرتمند در AFC استفاده می‌کنند، بقیه کشورها رضایت چندانی از عملکرد ارگان فوتبالی آسیا داشته باشند. وضعیت ما هم برابر تصمیمات خلق الساعه AFC مشخص است؛ هر بار یک خبر از کنفدراسیون پیرامون تنبیه تیم‌های ایرانی به گوش می‌رسد. هر دفعه هم یک ایراد ساختاری که البته بسیاری از این اشکالات بر ما وارد است گرفته می‌شود؛ اما نتیجه و فرجام این ماجرا چیست؟ می‌توانیم بگوییم هیچ! از ماجراهای حق میزبانی و گشاده دستی کنفدراسیون برای عربستانی‌ها تا کولی دادن به بحرین برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی؛ هر کدام بذل و بخشش‌های یاران شیخ سلمان برای ماست!

کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارگانی تبدیل شده که فقط بخش فارسی صفحه اینستاگرامش مشغول آبروداری است؛ آن هم تنها از طریق جمع کردن فالوئرهای ایرانی! در غیر این صورت رئیس بحرینی AFC هر طور که دلش بخواهد با فدراسیون‌های مختلف برخورد می‌کند تا نه فقط قطری‌ها، بلکه اعضای دیگر AFC بگویند بن همام کجاست؛ خدا پدرش را بیاورزد! همان مردی که کمیته اخلاقی فیفا در سال ۲۰۱۱، او را به دلیل پرداخت رشوه تا پایان عمر از هرگونه فعالیت حرفه‌ای در فوتبال محروم کرد. هرچند یک سال پس از رای نهایی کمیته اخلاقی فیفا، با شکایت بن همام به دادگاه حکمیت ورزش محرومیت مادام‌العمرش لغو شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی