نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خاطره تلخ آبی‌ها از یک شکست سنگین/ فرهاد انتقام می‌گیرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در حالی باید چهارشنبه اول اردیبهشت به مصاف تیم الدحیل قطر برود که در دو دیدار آخر خود مقابل این تیم هرگز موفق به پیروزی نشده است.

خبرورزشی -  دیدار تیم های استقلال تهران و الدحیل قطر در چارچوب سومین مصاف فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه در شهر جده برگزار می‌شود.

این دو تیم در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا نیز در یک گروه قرار داشتند که در دو بازی رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند. تیم الدحیل در بازی رفت با نتیجه ۳ بر صفر تیم استقلال را شکست داد. آن بازی در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ یعنی ۲ سال و یک ماه و ۱۳ روز پیش برگزار شد. سرمربی استقلال در آن دیدار وینفرد شفر بود.

دیدار برگشت این دو تیم هم در تاریخ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با سرمربیگری فرهاد مجیدی برگزار شد که این مصاف نیز یک سال و ۱۱ ماه و ۱۲ روز پیش با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تک گل استقلال در آخرین بازی دو تیم را روزبه‌چشمی به ثمر رساند که دیگر از این تیم جدا شد.

حالا و در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا این دو تیم بار دیگر در گروه C مسابقات باید در دو دیدار رفت و برگشت در مسابقات متمرکز این گروه در شهر جده به دیدار هم بروند و فرهاد مجیدی فرصت دارد تا انتقام شکست سنگین آبی را بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    انتقام پیشکش ۶تایی نشه باید جشن بگیرن.بردن الدحیل فقط کار بزرگترهاست!تیمی که بوسیله ی پاختاکور اوت میشه جلوی تیمی مثل الدحیل فقط باید دفاع کنه کیسه گل نشه.
  • محمدطاها IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    بنظرم اگر ضعف دفاع تیمی ما برطرف بشه به راحتی با بازیکنای توانمندی که داریم الدحیل رو می بریم..عمده مشکل بزرگ تیم ما نظم در خط دفاعی است در خط دفاع ما نامها هر کدام وزنه هستند اما در کنار هم یک تیم نیستند یا بهتر بگویم نود دقیقه یک تیم نیستند..یعنی چی؟! یعنی مدافعین ما با هم در اکثر دقایق چفت نیستند اشتباهات یکدیگر را پوشش نمی دهند ‌‌‌‌‌‌‌درک درستی از جایگیری صحیح در هنگامی که بازیکن کناریش روی پای حریف است ندارند که بنظرم این مشکل باید تو تمرینات حل شود که تا الان هم در صد بالایی از آن حل شده ولی نه کامل. و اینکه برای استقلال در ادامه بازیها آرزوی موفقیت می کنم..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی