نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جدیدترین واکنش به قدرت شاگردان مجیدی/ ترس عربستانی‌ها از استقلال هر روز بیشتر می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروزی ارزشمند و فوق‌العاده استقلال مقابل الاهلی عربستان در روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق بسیار بزرگی بود که این تیم را به عنوان مدعی اول صعود معرفی کرد.

خبرورزشی - پیروزی ارزشمند و فوق‌العاده استقلال مقابل الاهلی عربستان در روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق  بسیار بزرگی بود که حتی خود رسانه‌های عربستانی نیز چاره‌ای جز اعتراف به آن ندارند.

یکی از مفسران شبکه ورزش عربستان ساعاتی قبل از آغاز مسابقه استقلال با الشرطه عراق با اذعان به قدرت نماینده ایران گفت: واقعیت امر این است که استقلال در مسابقه با الاهلی کاملاً برتر از تیم ما بود و اگر این روند را همچنان تداوم ببخشد، می‌تواند تحت عنوان صدرنشین از گروه صعود کند و برای سایر تیم‌های صعودکننده از منطقه غرب آسیا نیز دردسرساز شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهبودی IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم. طرف یه جوری حرف زده گه انگار الاهلی با پنجاه امتیاز فاصله صدر جدول نشسته. البته تقصیری نداره فکر نمی کرد تیم کیسه بتونه به همین داغون چند تا بزنه.
  • رضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    دوست عزیز جناب بهبودی بازی اول شما دیده شد و من فکر کردم لنگ با یه تیم از مالدیو بازی داره
  • شیشتایی شدن تخصص ماست CA ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    دور نیست اون زمانی که تیم همیشه آبروبر شیشتقلال با یه باخت تحقیر آمیز،دست از پا درازتر برگشته به وطن.البته همیشه یه طوفان سرخی هست که پولشونو از رقبا پس بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی