نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
طلسم شکنی شاگردان فرهاد در عریستان/ استقلال، پلیس عراق را جریمه کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاگردان مجیدی در جدال جذاب جده با اقتدار حریف عراقی را شکست دادند و طلسمی ۵۰ ساله را شکستند.

خبرورزشی - محسن کرامتی؛ استقلال ایران امشب در جدالی حساس و البته حیثیتی برابر الشرطه عراق به میدان رفت. کفه ترازوی چهار رویارویی پیشین این دو تیم به سود تیم عراقی سنگینی می‌کرد. تقابل پنجم دو تیم در حالی به میزبانی عربستان برگزار شد که شاگردان مجیدی در رویای شکست طلسمی ۵۰ ساله بودند. ۴ بازی پیشین دو تیم در بین سالیان ۱۹۷۱ و ۲۰۲۰ برگزار شده بود.

استقلال و الشرطه در دو بازی رودرو در سال ۱۹۷۱ برابر هم به میدان رفتند که هر دو بار به سود تیم عراقی پایان یافت. سال ۲۰۲۰ دومین و سومین مصاف دو تیم بود که باز هم با نتیجه تساوی به پایان رسید. حالا در پنجمین پرده از سریال رویارویی استقلال و الشرطه بخت با تیم ایرانی یار بود و شاگردان مجیدی مقتدرانه توانستند حریف خود را ناکار کنند.

الشرطه که تیمی جنگنده است در همان دقایق ابتدایی بازی با اخراج یک بازیکن روبه‌رو شد و ده نفره بازی را ادامه داد. استقلال در همان نیمه نخست تیر اول را به قلب تیم عراقی نشانه گرفت. نیمه دوم هم با دو گل دیگر از سوی نمایندگان ایران، مجازات عراقی‌ها کامل شد. هرچند که اگر بازیکنان استقلال دقت می‌کردند شاهد نتیجه‌ای با اختلاف ۵ گل و یا بیشتر بودیم. به این ترتیب طلسم ۵۰ ساله این جدال میان دو تیم ایرانی و عراقی شکسته شد. حالا استقلال با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۶ مقتدرانه در صدر جدول گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا ایستاده است.

ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وطن فروش ها IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    جلوی فساد شرط بندی فوتبال با کمک داوری موجب فساد و ناپاکی فوتبال میشه باید گرفت
  • تتلیتی US ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    اوه اوه عجب افتخار تاریخی برای الاستقلال! تبریک به همه قلیونی های جهان بابت بردن تیم 10 نفره شرط!جشن پیروزی امشب در هتل اقامتگاه الاستقلال به صرف شام و قلیون!
    • حسین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      واقعا من حیرانم از منطق بعضی از هواداران تیم لنگ استقلال تیم ۱۰نفره الشرطه میبره تخریب می کنند خودشون مقابل تیم۱۰نفره الهلال ۴تایی میشن آن عیب نیست آنهم توسط عمرخربین ۴تامیخورن پرسپولیسی ها از فوتبال لذت ببرید وبدانید استقلال گل سرسبد ایران وآ سیاست حداقل از علی پروین یاد بگیرید که که از برد اس اس خوشحال شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی