واکنش تلخ سید جلال به فاجعه قراردادش/  قرارداد «سوپرمن»؛ یک ‌و نیم میلیارد ارزان‌تر از آرمان رمضانی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سیدجلال حسینی، کاپیتان تمام نشدنی سرخ پوشان واکنش جالبی به انتشار مبلغ قرارداد این فصلش داشت.

خبرورزشی - جلال حسینی در حال سپری کردن بهترین فصل فوتبالی‌اش با پرسپولیس است. او امسال علاوه بر حضور مستمر و مؤثر در پرسپولیس در امر گلزنی هم درخشش بی‌سابقه‌ای داشته است. حسینی تا اینجا که وسط فصل هستیم از مجموع ۶ فصل قبلی حضورش در پرسپولیس بیشتر گل زده است.

او تک گل بازی با الوحده امارات را به ثمر رساند و ۳ امتیاز اول را به‌حساب سرخپوشان واریز کرد. چیزی نمانده بود حسینی در دیدار با الریان قطر هم گلزنی کند، اما واکنش دیدنی دروازه‌بان حریف او را ناکام گذاشت.

افشای رقم قرارداد سید جلال حسینی

به گزارش خبرورزشی، در هر صورت این روزها بار دیگر همه جا حرف از جلال حسینی، ۴۰ ساله سرافراز سرخ‌هاست و در همین بین، منابع خبری رقم قرارداد این بازیکن را هم افشا کرده‌اند. به این ترتیب روشن شده است رقم پایه قرارداد کاپیتان قرمزها برای لیگ بیستم، حدود یک میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان است.

حتی اگر مخاطب نه‌چندان پیگیر فوتبال ایران باشید هم می‌دانید که این عدد در مقایسه با دستمزد فعلی متوسط‌ترین بازیکنان لیگ برتر بسیار اندک به‌نظر می‌رسد.

روانی بازی با قرارداد سید جلال

همشهری نوشت: اگر قرار باشد یک بازی روانی با شما انجام بدهیم، کافی است یادآوری کنیم در همین باشگاه پرسپولیس ابتدای فصل قرارداد بازیکنی مثل آرمان رمضانی به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان برای لیگ بیستم منعقد شد! این یعنی کاپیتان مؤثر پرسپولیس با آن همه سابقه و اثرگذاری، تقریبا یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومـان کمتر از خریدی همچون آرمان رمضانی دریافت خواهد کرد.

البته آرمان با دریافت بخشی از این مبلغ قراردادش را فسخ کرد و به استقلال پیوست، اما این چیزی از شاهکار رخ داده باشگاه پرسپولیس کم نمی‌کند. انصافا این حجم از حسن مدیریت حتی در بایرن‌مونیخ و رئال مادرید هم وجود ندارد. آفرین دوستان بادرایت!

مقایسه با قرارداد کاپیتان استقلال

بعد از انتشار مبلغ قرارداد این فصل بعضی از بازیکنان استقلال و افزایش چشمگیر قرارداد بازیکنی مثل وریا غفوری به ۱۴ میلیارد خیلی ها می خواستند بدانند قرارداد این فصل کاپیتان پرسپولیس چقدر است. موضوعی که چند وقت قبل خود سید جلال به آن واکنش نشان داد و داوطلبانه اعلام کرد مبلغ قراردادش را منتشر خواهد کرد. اتفاقی که به وقوع پیوست و اعلام شد قراردادش فصل گذشته او یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و مبلغ قرارداد این فصلش یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان است.

مبلغی که با توجه به قرارداد سایر بازیکنان شاغل در پرسپولیس و البته بقیه تیم های لیگ برتری بسیار ناچیز است. به خصوص اینکه می بینیم سید جلال چقدر آماده است و چه کیفیت بالایی دارد.

در همین پرسپولیس بودند بازیکنانی مثل سیامک نعمتی و محمد حسین کنعانی زادگان که ابتدای فصل برای ماندن شرط گذاشتند و بعد از اضافه شدن مبلغ قراردادشان در پرسپولیس باقی ماندند و یا بازیکنی مثل شجاع که به خاطر اختلاف مالی با مدیران وقت پرسپولیس از جمع سرخ پوشان جدا و راهی لیگ قطر شد.

واکنش تلخ سوپرمن

حالا بعد از گذشت چند وقت از انتشار قرارداد سید جلال حسینی کاپیتان تمام نشدنی این تیم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خودش نوشت: گاهی فقط خودت می دانی که چقدر در حق خودت ظلم کردی.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    شما یه لحظه فکر کنید؟ نادی الستقلال عربستان؟ 1- دانشگر کیسه رقم قرارداد 13 ملیارد، 2-عارف غلامی خواهرزاده وزیر رقم قراردا 5 ملیارد 3-غوری چکوارا رقم قرارداد 14 ملیارد دلار 4- ...نادری رقم قرارداد 20 ملیارد 5-مظاهری رقم قرارداد 20 ملیارد 6-ملیچ رقم قرارداد 30 ملیارد 7-دیاباته رقم قرارداد 30 ملیارد + هرگل 1 ملیارد؟ و جالبه گران ترین تیم بسته شده در تاریخ باشگاهی ایران هنوز بعد از ده سال فقط برای سلامتی ورزش میکنند؟! #بابا مسعود کیسه؟!؟!؟!
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      اول توجه کنید که سید جلال حسینی در دوران رویانیان پورشه و آپارتمان گرفته بود و اونچه که از پرسپولیس می تونست گرفته. دوما این قرارداد صوریه و سید جلال حسینی قراردادش کمتر از 4 میلیارد در سال نیست و به نوعی داره مظلوم نمایی می کنه.
  • پیام اهوازی IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    این یکی از ویژگی های تیم حکومتی بودنه داداش !!!!! . آره ما تیم حکومتی هستیم که با ارزش ترین بازیکنامون اندازه بازیکن لیگ یکی قراردادشون نیست . بله ما نه بازیکن میلیون دلاری داریم که واسه هرگلی علاوه برقرارداد 60 هزار دلار بگیره یا اینکه کاپیتان 14 میلیاردیمون پای پرواز مطالبه قرارداد فصل قبلشو بکنه یا مدافع 13 میلیاردیمون ( این رقمها توهم نیست و بر اساس اعلام خبرگزاریهاست ) رو بزاریم کنار و یا هزینه رضایتنامه 200 هزار دلاری بدیم و به هوادارها دروغ بگیم . بله این پرسپولیس حکومتی است که بهترین دفاعش واسه چندر غاز بیشتر میره و کاپیتانش از لیگ یکی ها کمتر میگیره !!! بله پرسپولیس حکومتی است .
    • 4444 IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
      به اونی که نوشتی خودت باور داری تعصب تیمی نمیزاره که حقیقتها فاش بشه البته این روزنامه و خبرگزاری فارس همیشه در فاش کردن قراردادهای استقلال ید طولایی دارند اونم موقعی که استقلال حریفا رو یکی یکی میزنه زمین تا باز حواس تیمها رو پرت کنند ولی انصافا من خودم باور نمیکنم که سید جلال کمتر از 4 و 5 تا بگیره حتی مال بازیکنای خودمون هم بگم که انصافا اگه ووریا 14 میلیارد بگیره حقش نیست ولی تعصب تیمی به بعضیا اجازه نمیده که واقعیتها رو قبول کنند
  • لنگه حکومتی AU ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    خیلی راحت بگم جلال حسینی بجز زمین خوردن و تمارض هیچ هنره دیگه ئای نداره. برید بازیهاش رو در پرس پولی نگاه کنید ببینیند در طوله بازی چندتا حمله روی دروزهٔ پرسپولی میشه و این چندبار زمین میخوره. توی تمام حملاته مستقیم که با مهاجم درگیر میشه یا طرف رو میزانه بد خودشو میزانه زمین یا از همون اول خودشو میزانه زمین. من بازی‌های ارمانه رمضانی رو ندیدم ولی خیلی راحت بگم که شاید به مراتب بهتر از این باشه
  • کجا از این جا بهتر IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    واقعا کدوم عقل سلیمی این مبلغ و باور میکته. اونم از طرف مجموعه تیم حکومتی که ید طولایی در جعل و تبانی دارند.
  • لنگ بابا مسعود IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    و دلفین ها هم پرواز میکنند.
  • مهران IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    این یک دروغ بزرگه جلال حسینی برای هزهر تومان پشتک وارو میزنه قضیه قطر رفتنش که یادتونه!!و قضیه مذاکره با ۶ر دو باشگاه پایتخت تا هر کدومشون بیشتر بوهند با۶اشدقرارداد ببنده!
  • شاهین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    البته وقتی رییس حراست سازمان مدیر عامل پرسپولیس باشه!!!.البته این که چرا همون موقع قراردادشو منتشر نگردن وگذاشتن چند ماه بعد!!!!همه وهمه حکایت از ناگفته های پنهان دارد...البته وقتی اقای هدایتی نصفه شب میره اردوی تیم ملی وهمزمان سید جلال وامیر وبیرانوند با لنگ با اعتبار عابر بانک سیار لنگ قرارداد بستند همه وهمه حکایت از خیلی چیزا داره....تو رو خدا مردم ما به اندازه کافی بدبخت هستند ولی با این اخبار کذب به شعورشون توهین نکنید..احتمالا این به جز پولای پشت پرده عمو حسین هدایتی(عابر بانک سیار لنگ)هست...ادم یاد مولتی میلیاردر هایی میفته که حسابدار خبره والبته با هماهنگی ورشوه به اداره مالیات سند سازی میکنن ودرامد واقعیشون رو با سند سازی خیلی کم نشون میدن تا مالیات خیلی کمی بدن....عاقلان دانند!!!!!لنگیها جبه نگیرن ولی واقعیته مال یکی مثل وریا چون حرفهایی میزنن که به مزاج بعضیها سازگار نیست(مثل حمایت از کولبران ودختر ابی و)قراردادشو افشا میکنن(اونم خبرگزاری فارس که اصلا ورزشی نیست )تا ترور شخصیتش کنن بعضیها هم مثل سید جلال وترابی که سرشون پایینه وفکر منافع خود اینجوری لاپوشونی میشن...
  • 4444 IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    این روزا بدجور رو سید جلال مانور میدین خودتون کلاتون رو قاضی کنین یعنی سید جلال نشسته این قرارداد رو بسته و هیچی نمیگه مگه میشه آپشنی چیزی شما و خبرگزاری فارس تو فاش کردن قراردادهای استقلالیا ید طولانی دارید اصلا هم هیچی نمیشه باز هم همون قراردادها رو فاش کنین تا مردم خودشون قضاوت کنند من باورم نمیشه که سید جلال یک ونیم میلیارد میلیارد بگیره و دم نزنه زیر میزی آپشنی ماشینی آپارتمانی ویلایی بنامش نکردند یعنی
  • شمسعلی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    ارمان رمضانی بخاطر اینکه با دلالی درصدمحمدی اومد لنگ و اقای حسینی قراردادش از قبل بسته شده بوده
  • شمسعلی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    در ضمن باید خودتون بدونید خبرگزاری فارس وابسته به کدوم ارگانه و دلیلش برای این کارها فقط کوبیدن وریاست این حاضرم دست رو قران بگذارم.وگرنه چرا قرادادش با استوکس و بودیمیروامثال اونا ک تو لنگ بودن مقایسه نشد؟؟؟؟
  • Perspolis IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    ب نظرت خارجیها و ایرانیها مبلغ قرادادشون یکیه؟مقصر نیستی چیزی از فوتبال نمیدونی وگرنه میفهمیدی همین شیخ دیلاغ بخاطر هرگل ی میلیارد ازتون میگیره البته ب جز مبلغ قراردادش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی