دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۰ |
۰
زیزو هنوز هم می‌جنگد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زین‌الدین زیدان با وجود توقف رئال‌مادرید مقابل ختافه از عملکرد تیمش راضی بود و همچنان به قهرمانی امیدوار است.

خبرورزشی - رئال‌مادرید مقابل ختافه متوقف شد تا فاصله‌اش با اتلتیکومادرید در بالای جدول لالیگای اسپانیا به ۳ امتیاز افزایش پیدا کند.

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال از تساوی و عملکرد شاگردانش مقابل ختافه راضی است: «باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون بازی آسانی نبود. ما در فاز دفاعی خیلی خوب بودیم و در فاز هجومی چیزی کم داشتیم. به هر حال باید به کارمان ادامه دهیم چون هنوز امتیازهای زیادی برای گرفتن باقی مانده و ما برای کسب این امتیازات بازی خواهیم کرد.بازیکنان ما در این دیدار عالی بازی کردن و تا آخرین لحظه جنگیدند. این یک امتیاز دیگر بود و باید به تلاش‌مان ادامه دهیم. تسلیم شدن به معنای این خواهد بود که ما متقاعد شده‌ایم که موفق نخواهیم شد. درباره داوری هم حرفی ندارم که بزنم. او برای تصمیک گرفتن در زمین مسابقه است و تصمیمش این بود که گل ماریانو در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.»

سرمربی رئال مادرید که غایبان زیادی در ترکیب تیمش به دلیل مصدومیت و ابتلا به ویروس کرونا دارد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «ما تا آخر فصل خواهیم جنگید و به دستاوردی خواهیم رسید. ما روحیه خوبی داریم و سقفی برای این تیم بابت چیزهایی که می‌تواند به دست بیاورد، وجود ندارد.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی